Auteur Topic: Het officiële band topic.  (gelezen 57384 keer)

Leesverslaafde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1225 Gepost op: 08 september 2017, 15:12:37 »
Ooh niceeeee wist niet eens dat er vipkaartjes waren volgens mij :fieuw: Toen ze de vorige keer in de melkweg stonden, met SWS, had ik wel een vipkaartje, heb ze toen gezien en met ze op de foto geweest en allemaal een knuffel kunnen geven :aanbid:
Wat hield het vipkaartje deze keer in?
Precies hetzelfde als toen. Dus met PTV op de foto en van iedereen een knuffel gehad, en je kreeg een poster.
Darling, you'll be okay

Leesverslaafde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1226 Gepost op: 09 september 2017, 12:22:42 »
Vanochtend kaartjes voor Amaranthe gekocht, en vanmiddag nog even de VIP kaartjes regelen. :)
Darling, you'll be okay

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #1227 Gepost op: 10 september 2017, 23:10:04 »
Precies hetzelfde als toen. Dus met PTV op de foto en van iedereen een knuffel gehad, en je kreeg een poster.
Ah leuuukkk ik kreeg idd ook een poster toen. Vic is klein he! Haha

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1228 Gepost op: 11 september 2017, 19:47:02 »
2018 beloofd nu al veel leuks!

31 januari Architects met While She Sleeps
20 maart Heaven Shall Burn, August Burns Red, Whitechapel & In Hearts Wake.

Wat. een. prachtige. concerten. gaan. dat. worden.  :D
IG: Aboutthatsaskia.
"I am forever more than just surviving. This is my life and this life is my diamond." - STYG

Snowi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1229 Gepost op: 12 september 2017, 11:23:38 »
Ik ben tegenwoordig helemaal fan van Avenged Sevenfold  8)
https://www.facebook.com/snowiphotography/
Grafisch ontwerp ~ Web designer

Floor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1230 Gepost op: 12 november 2017, 20:46:11 »
Afgelopen dinsdag weer naar Our Last Night geweest. Was weer zo geweldig! Ik mis ze nu al weer.

alltimelow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1231 Gepost op: 12 november 2017, 20:49:23 »
Vandaag een maand geleden dat ik mijn favoriete band heb ontmoet, All Time Low (zoals mn user :P ) Mis ze erg veel, maar ik ga in Maart naar Engeland om ze weer te zien en ik hoop dat ze volgend jaar weer festivals gaan doen :) Of nog een Europe tour natuurlijk ;)
Ben wel blut at the moment want merch

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #1232 Gepost op: 13 november 2017, 09:24:31 »
Afgelopen dinsdag weer naar Our Last Night geweest. Was weer zo geweldig! Ik mis ze nu al weer.
Ik heb ze ook weer gezien afgelopen dinsdag, maar de zang was zo vreselijk vals.... Qua muziek en interactie met het publiek zijn ze ontzettend leuk (en Trevor is knap :naughty: ) maar ik vond dit echt jammer. Volgende keer ga ik niet meer :/

Floor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1233 Gepost op: 13 november 2017, 19:42:45 »
Ik heb ze ook weer gezien afgelopen dinsdag, maar de zang was zo vreselijk vals.... Qua muziek en interactie met het publiek zijn ze ontzettend leuk (en Trevor is knap :naughty: ) maar ik vond dit echt jammer. Volgende keer ga ik niet meer :/

Hmmm ik hoorde af en toe wel een uitschieter, maar vond het over het algemeen meevallen. Of iedereen om me heen zong gewoon te hard waardoor het me niet opviel  :fieuw:

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #1234 Gepost op: 14 november 2017, 10:43:46 »
Vanochtend kaartjes voor Amaranthe gekocht, en vanmiddag nog even de VIP kaartjes regelen. :)

Woo ik wilde die ook tot ik erachter kwam dat Jake E eruit is. :( Hij was 90% van de reden dat ik ze tof vond want ik hou over het algemeen helemaal niet van vrouwenstemmen. Echt vervangen ook door een compleet andere stijl zanger, bahbah.

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #1235 Gepost op: 15 december 2017, 09:32:37 »
Vandaag gaan kaartjes voor Of Mice & Men en Bullet For My Valentine in de verkoop geloof ik. Naar om&m wil ik zelf heel graag, bfmv ga ik heen omdat het de favoriete band is van m'n concertbuddy xd Met allebei eventjes wachten met kaartjes ivm loon, zal wel niet (snel) uitverkocht raken dus moet goedkomen :)

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #1236 Gepost op: 16 december 2017, 20:44:02 »
Heeee Of Mice and Men zag ik gister! Waren heel goed live en deden leuk met het publiek, dus dikke aanrader als je die band leuk vindt.

BFVM was vroeger mijn lievelingsband, heb ze echt 10 jaar geleden gezien en toen waren ze wel goed live. Niet GOED goed want toentertijd maakten ze nog nummers met veel schreeuwen en toen was Matt Tuck op het laatst schoor. :') Weet niet hoe dat nu is, maar het is wel de moeite waard!

Gister Of Mice and Men, In Flames en Five Finger Death Punch gezien. In Flames was echt verrassend leuk, kende al wat nummers van hun maar werd echt positief verast. 5FDP had ik al eerder gezien maar was wederom positief verrast, want had niet verwacht dat de zanger Ivan er zou zijn i.v.m afkickkliniek. Hij was er wel en deed het super leuk, dus dat was heel vet! De zanger van In Flames, Of Mice and Men, Tommy Vext (Ivan's eventuele vervanger) en Ivan zelf hebben nog een nummer van 5FDP gedaan, dat was wel baas! Wel heel tam, had verwacht kapot gebeukt te worden maar waren maar hele kleine pits her en der.

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1237 Gepost op: 16 december 2017, 21:30:51 »
Heeee Of Mice and Men zag ik gister! Waren heel goed live en deden leuk met het publiek, dus dikke aanrader als je die band leuk vindt.

BFVM was vroeger mijn lievelingsband, heb ze echt 10 jaar geleden gezien en toen waren ze wel goed live. Niet GOED goed want toentertijd maakten ze nog nummers met veel schreeuwen en toen was Matt Tuck op het laatst schoor. :') Weet niet hoe dat nu is, maar het is wel de moeite waard!

Gister Of Mice and Men, In Flames en Five Finger Death Punch gezien. In Flames was echt verrassend leuk, kende al wat nummers van hun maar werd echt positief verast. 5FDP had ik al eerder gezien maar was wederom positief verrast, want had niet verwacht dat de zanger Ivan er zou zijn i.v.m afkickkliniek. Hij was er wel en deed het super leuk, dus dat was heel vet! De zanger van In Flames, Of Mice and Men, Tommy Vext (Ivan's eventuele vervanger) en Ivan zelf hebben nog een nummer van 5FDP gedaan, dat was wel baas! Wel heel tam, had verwacht kapot gebeukt te worden maar waren maar hele kleine pits her en der.

In Flames is inderdaad super live! Ik heb ze gisteren niet gezien maar afgelopen zomer op een festival, net als 5fdp. Toen speelden ze inderdaad zonder Ivan, al moet ik zeggen dat die vervanger totaal niet verkeerd was! :)

Ik heb net een concert van the Rasmus en een concert van HIM achter de rug. Aankomend concert is Architects + While She Sleeps. Meer mensen hier?
"I am forever more than just surviving. This is my life and this life is my diamond." - STYG

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #1238 Gepost op: 18 december 2017, 09:45:11 »

Ik heb OM&M nu twee keer live gezien dus I know :D Alleen nu wordt het dus zonder Austin, ben benieuwd hoe dat is. BFMV eerder gezien live, die waren wel okee maar niet mijn favoriet ofzo. Ik vind concerten ook wel altijd leuker als ik de nummers ken en lekker mee kan zingen/blèren :p Dus misschien daarom

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #1239 Gepost op: 22 december 2017, 21:18:42 »
Ja klopt, die vervanger was echt goed maar ja de echte zanger is toch het fijnste.

Ja ik was toen helemaal leip van BFMV en stond helemaal vooraan dus ik vond het helemaal geweldig toen, inmiddels heb ik leukere concerten meegemaakt. Sabaton was echt by far leukste concert ever maar dat is mijn lievelingsband dus dat kan ook niet anders.

Oo HIM, wat nostalgisch! Doet me denken aan 16 jarige ikke haha.

Ik heb nu alleen nog een concert van 30 Seconds To Mars gepland staan, zit te wachten tot Sabaton weer naar Nederland komt. En als Elvenking komt en ik heb tegen die tijd een auto wil ik daar ook super graag heen, ze spelen altijd ergens in brabo-land dus met het OV is voor mij niet te doen als Randstad persoon. Ik wil ook super graag naar Raubtier/Hulkoff, maar die zijn zo obscuur dat ze alleen in Zweden spelen. :C Amaranthe wilde ik heen maar ja die ene gast is eruit dus daar vind ik niks meer aan (tenzij ze een baas album uitbrengen maar ik betwijfel het). Ik vond Disturbed de laatste keer zo vet dat ik die ook nog een keer wil zien, en 5FDP wil ik ook nog een keertje zien. :D

xjerivka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1240 Gepost op: 22 december 2017, 21:45:53 »
Hoi! Ik ben op zoek naar nieuwe bands (hoeft niet nieuw in de vorm van dat ze net als band beginnen), maar nieuw als in een beetje onbekend die jij helemaal geweldig vindt. Ik houd van bands als alt-J, Foster the People, Klangstof, Everything Everything, Beck, Django Django .. wil mijn muzieksmaak weer wat uitbreiden, dus kom maar op! :bounce:

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #1241 Gepost op: 22 december 2017, 22:23:43 »
Oké hier wat ideetjes die naar mijn idee een beetje in hetzelfde straatje zitten als genoemde bands:

- Marina and the Diamonds (nummer: Numb): https://www.youtube.com/watch?v=ylLpplWSrNk
- 30 Seconds to Mars: (nummer: Walk on Water): https://www.youtube.com/watch?v=FA2w-PMKspo

Heb je al Spotify? Dat is echt DE plek om je bandcollectie uit te breiden. Spotify geeft je nieuwe nummers op basis van wat jij luistert. Ik ken 99% van de bands die ik ken dankzij Spotify, als de gratis versie ooit weg gaat gooi ik al mijn geld naar ze serieus.

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1242 Gepost op: 03 februari 2018, 18:50:39 »
Yessss!!! Ik ga Ghost zien in juli! Dat duurt nog wel eventjes natuurlijk, maar ik heb er nu al zin in!
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1243 Gepost op: 04 februari 2018, 14:50:37 »
While She Sleeps en Architects waren zó vet in Tilburg!

Lena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1244 Gepost op: 14 februari 2018, 10:44:56 »
Hier even mijn lijst van bands (misschien ook wat artiesten tussen maar whatever)
- MGMT
- dEUS
- Sufjan Stevens (!!!)
- Gengahr
- Two Door Cinema Club
- Pink Floyd
- Declan McKenna
- R.E.M.
- Radiohead (uiteraard)
- Grizzly Bear
- Girls In Hawaii
- Fleet Foxes
- Sigur Rós
- Muse
- The Strokes
- Arcade Fire
- Alt-J
- Moderat
meh

xjerivka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1245 Gepost op: 14 februari 2018, 19:06:33 »
Hier even mijn lijst van bands (misschien ook wat artiesten tussen maar whatever)
- MGMT
- dEUS
- Sufjan Stevens (!!!)
- Gengahr
- Two Door Cinema Club
- Pink Floyd
- Declan McKenna
- R.E.M.
- Radiohead (uiteraard)
- Grizzly Bear
- Girls In Hawaii
- Fleet Foxes