Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 476165 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3875 Gepost op: 30 april 2018, 16:46:00 »
X?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3876 Gepost op: 09 mei 2018, 11:50:36 »
Aha, ik ga er hier eentje vragen!

Ik heb dus een liedje gehoord, maar weet niet hoe die heet
Nu komt een vaag stukje, dus als je het niet weet, snap ik (ik weet ook niet of het zo gaat)

Going and going and watching you go, down the river every go,  :zwaai: :?:

Iemand?

Het is al een tijdje geleden dat je dit hebt gevraagd, maar.... is het misschien 'The River' van Bruce Springsteen?
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3877 Gepost op: 09 mei 2018, 16:05:02 »
Ja schat ik denk niet dat ze nog gaat reageren..
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3878 Gepost op: 28 mei 2018, 20:35:08 »
Ja schat ik denk niet dat ze nog gaat reageren..

Ik denk ook dat ze niet meer gaat reageren, maar ze heeft nog een account, dus als ze een keer bij dit topic uitkomt kan ze mijn antwoord zien? Antwoorden, ook al is het laat, kan meer goed dan kwaad doen toch? :)
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3879 Gepost op: 15 juni 2018, 17:13:14 »
Ik zoek een liedje, maar heb eigenlijk nauwelijks informatie. Paar hitlijsten op Youtube en Spotify doorgespit maar helaas... Ik denk dat er ongeveer deze tekst in zat:

''Promise it wo'n take long.''
''Find a song.''

Iets met years dacht ik ook.

Maar in ieder geval, hoe kan ik nog meer opzoek gaan naar dit liedje?
Zender waarop het liedje op was weet ik ook niet.. :/
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Fearless

• **
  • It's time to take a risk, sweetheart.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3880 Gepost op: 25 juni 2018, 15:26:18 »
You make me feel calm and endlessly nervous at the same time.

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3881 Gepost op: 30 augustus 2018, 12:03:47 »
Ik zoek een Nederlands liedje wat nog niet super oud is, best veel te horen met uitgaan etc. Ik weet alleen nog dat het iets met ''is mijn beste vriendin'' oid heeft.

Thanks!

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3882 Gepost op: 17 september 2018, 18:39:56 »
Ik zoek een Nederlands liedje wat nog niet super oud is, best veel te horen met uitgaan etc. Ik weet alleen nog dat het iets met ''is mijn beste vriendin'' oid heeft.

Thanks!

Is het niet Stupid van Tess? Dat is wel al een oud liedje (Junior Songfestival 2005 dacht ik) maar het wordt wel vaak gedraaid tegenwoordig met uitgaan en er zit de zin 'Wie is nou eigenlijk mijn beste vriendin?' in.

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3883 Gepost op: 09 december 2018, 00:24:10 »
Ik werk bij de jumbo en op de bedrijfsradio hoorde ik laatst een liedje die ik maar gewoon niet uit mijn hoofd krijg. Het is dus een jonge vent, stem vergelijkbaar met Nielson. Hoe de teskt gaat weet ik niet maar bij/na het refrein komt turu tutu tutu tutuuuuu, turu tutu tutu tutuuuuuuu. Ja sorry meer kan ik er niet van maken haha. En na dat stukje komt iets van 'Maar/En dat weeeet ik....'. Dit was het, ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel. Alvast bedankt!!!!

grapes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3884 Gepost op: 27 januari 2019, 16:09:43 »
Heee,

Ik hoorde laatst een nummer, en dat ging iets van in het refrein:hey you, you're a fucking asshole.
Maar ik heb echt geen idee meer hoe het liedje verder ging en om welk liedje het gaat...