Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 499540 keer)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3850 Gepost op: 26 september 2017, 11:15:58 »
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #3851 Gepost op: 30 september 2017, 21:28:47 »
Ik denk dat dit het soort van refrein is: 'I love youu' met zo'n een techno/dance muziek. Als het iemand bekend voor komt, graag! :)
Life is living or surviving

ShinjiK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3852 Gepost op: 13 oktober 2017, 22:37:04 »
Heyy dames,

ik ben op zoek naar een nummer dat in dit filmpje van 00:10 - 02:45 in de achtergrond afspeeldt ; https://www.youtube.com/watch?v=5eoqzguyt-s&t=165s

Bij voorbaat dank!!!!

ShinjiK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3853 Gepost op: 15 oktober 2017, 22:31:39 »
^ Anybodyyyy :O?

Afraidtobeme

• **
  • We're all mad up here
    • Bekijk profiel
« Reactie #3854 Gepost op: 19 oktober 2017, 19:30:47 »
Deze:

I remember all the days upon a daydream, oh daydream, oh daydream

Iemand?
Christmas Eve on a rooftop, saw a chimney, my whole brain just went: "What the hell!" The Eleventh doctor

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #3855 Gepost op: 26 november 2017, 12:42:03 »
Ik zoek een pop nummer die nu op de radio draait waar een man en vrouw in zitten die Spaans zingen.

chaoticinternetnerd

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3856 Gepost op: 03 december 2017, 20:48:12 »
https://www.facebook.com/StudentProblems/videos/1247285275398203/

Aan het eind van dit filmpje wordt er heel kort een lied gespeeld op een piano. Ik herken dit nummer ergens van en het irriteert me heel erg dat ik niet weet waarvan :'). Iemand enig idee hoe dit nummer heet?

Als ik dit hoor moet ik denken aan "Le Onde" van Ludovico Einaudi!

Perturbato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3857 Gepost op: 12 december 2017, 21:53:01 »
Ik kan dit liedje niet vinden, HELP! Het is minstens 2 jaar oud denk ik, ik kan alleen de video nog herinneren:

Twee meisjes, vriendinnen, zijn soort van criminele partners. Maar één van de twee gaat meedoen aan van die schoonheidswedstrijden en raakt vervreemd van de ander. Ze heeft steeds minder tijd voor die ander, en dat meisje voelt zich boos en gekwetst.
Het is dus geen heel vrolijk nummer. Ik kan me de melodie en tekst niet meer herinneren maar dus wel die clip. ughhhh
'It does not do to dwell on dreams and forget to live'

Lotte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3858 Gepost op: 03 januari 2018, 20:54:29 »
hoi,
Ik heb laatst de film 'Ja, ik wil!' met Elise Schaap gekeken. Hierin komt een aantal keer een liedje voor. Deze luistert ze in de auto scene. Ik dacht tijdens de film: goh, dat liedje moet ik opzoeken. Maar nu ben ik de tekst vergeten en als ik op de film zoek, krijg ik ook niks. Ik hoop dat iemand het weet of de film heeft om het terug te kijken :goodman: 

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3859 Gepost op: 03 januari 2018, 20:54:43 »
Ik zoek een pop nummer die nu op de radio draait waar een man en vrouw in zitten die Spaans zingen.

Échame La Culpa?

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3860 Gepost op: 03 januari 2018, 21:27:22 »
hoi,
Ik heb laatst de film 'Ja, ik wil!' met Elise Schaap gekeken. Hierin komt een aantal keer een liedje voor. Deze luistert ze in de auto scene. Ik dacht tijdens de film: goh, dat liedje moet ik opzoeken. Maar nu ben ik de tekst vergeten en als ik op de film zoek, krijg ik ook niks. Ik hoop dat iemand het weet of de film heeft om het terug te kijken :goodman:

What's up - 4 non blondes?

Lotte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3861 Gepost op: 03 januari 2018, 21:38:24 »
What's up - 4 non blondes?

Ja! dat is hem! Vind het echt een goed nummer, zeker ook hoe hij in de film wordt gebruikt  :P . Dankjewel!

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3862 Gepost op: 03 januari 2018, 22:14:44 »
Ja! dat is hem! Vind het echt een goed nummer, zeker ook hoe hij in de film wordt gebruikt  :P . Dankjewel!
Same! Ik heb de film in de bios gezien, en toen vroeg ik me hetzelfde af, haha

FusRoDah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3863 Gepost op: 07 januari 2018, 00:54:20 »
Hii, ik ben opzoek naar een liedje dat voorbij komt in deze youtube video: https://www.youtube.com/watch?v=zJKTnht6nHw vanaf 7:17, kent iemand dat liedje toevallig? ik kan het nergens vinden.
- dark chocolate and black nails -

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3864 Gepost op: 13 januari 2018, 19:23:28 »

Hoi ik zoek echt al een tijdje naar een liedje waarvan ik alleen de melodie weet. Het is volgensmij een liedje uit de jaren 90 - 00. Een beetje rock achtig. In m'n hoofd zie ik bij het liedje een blonde jongen van rond de 19 het zingen. Misschien een boyband. Het is best een bekend liedje volgensmij.
Als je mij kunt helpen, heel erg bedankt!

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3865 Gepost op: 21 januari 2018, 13:47:52 »
Ik heb m gevonden ^^ ! T was Two Princes van Spin Doctors

SWEETANI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3866 Gepost op: 21 januari 2018, 14:44:59 »
Ik kan dit liedje niet vinden, HELP! Het is minstens 2 jaar oud denk ik, ik kan alleen de video nog herinneren:

Twee meisjes, vriendinnen, zijn soort van criminele partners. Maar één van de twee gaat meedoen aan van die schoonheidswedstrijden en raakt vervreemd van de ander. Ze heeft steeds minder tijd voor die ander, en dat meisje voelt zich boos en gekwetst.
Het is dus geen heel vrolijk nummer. Ik kan me de melodie en tekst niet meer herinneren maar dus wel die clip. ughhhh

Blonde - I loved you?

kusnmfsxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3867 Gepost op: 23 januari 2018, 11:27:49 »

Perturbato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3868 Gepost op: 27 januari 2018, 23:32:39 »
Blonde - I loved you?
HELDIN!
dankje dankje dankje!!!!
'It does not do to dwell on dreams and forget to live'

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3869 Gepost op: 10 maart 2018, 00:46:32 »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, misschien dat iemand van jullie weet welk nummertje het is?

Het is een Engelstalig lied, dat een paar jaar geleden dacht ik een hitje was. Het lied gaat naar mijn idee over een eng huis, of iets dergelijks. Op de achtergrond waren er krakende deuren en voetstappen te horen. Een beetje vaagjes allemaal, ben benieuwd of jullie weten welk nummertje het is :)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3870 Gepost op: 26 maart 2018, 22:42:52 »
Ik zoek een liedje (joh) die ik van een filmpje heb, maar kan het filmpje niet posten ivm anonimiteit. Het enige wat ik hoor is 'fire' in het refrein en in een couplet "see i just wanted this for you" of iets in die richting. Volgens mij zitten er Spaanse stukken in het refrein en het is een vrolijk lied
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3871 Gepost op: 05 april 2018, 17:23:58 »

Heeyy, vandaag hoorde ik een lied waarin ze het volgende zeiden:
Vaak freaky Friday
Aan het einde iets met Ed sheerans body,
Ook hoorde ik Kendall Jenner, Chris brown
Weet iemand welk lied??
~

fourth.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3872 Gepost op: 17 april 2018, 19:47:21 »
Heeyy, vandaag hoorde ik een lied waarin ze het volgende zeiden:
Vaak freaky Friday
Aan het einde iets met Ed sheerans body,
Ook hoorde ik Kendall Jenner, Chris brown
Weet iemand welk lied??

Freaky friday van Chris Brown gok ik.
Lethe ~ A river in Hades that, when drunk from, made souls forget the sufferings of life; something that makes you enter oblivion.

S.P

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3873 Gepost op: 24 april 2018, 08:49:35 »
Goedemorgen,

De laatste paar dagen zit ik met een clip in mijn hoofd, alleen ik weet niet meer hoe die heet. Ik kan hem helemaal omschrijven maar kan niks vinden en dacht ik ga het via hier proberen.

De clip gaat als volgt :

Een blonde vrouw wordt wakker naast een getatoeëerde man. Die is ook de rapper. Ze gaat weg na denk ik een one night stand. Ze danst in een club. Ze gaat zich dan omkleden met haar collega’s en ze is heel verdrietig.

Ze doet een zwart corset aan met broekje en gaat dansen. Die man van de one night stand is ook in de club en ziet haar dansen.

Ondertussen is de DJ van het nummer in de limousine met een tweeling. Die loopt samen met die tweeling de club binnen. Die tweeling danst tussendoor ook in de clip.

De vrouw en de man zijn samen te zien dat de man met haar praat enz.

Hij rapt een couplet met open blouse en bij een zilveren bank.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het wordt gezongen door een vrouw, die man en die dj is denk ik ook echt de dj. Het is een soort dance nummer. De rapper rapt denk ik Spaans

Gr. Sanne

xyz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3874 Gepost op: 30 april 2018, 16:42:53 »
Oke misschien wat een domme vraag maar ik 'zoek' een liedje. Laatst hoorde ik het ergens en nu zit het steeds in mn hoofd. Alleen t enige wat ik nog weet is dat in het refrein iets van "wikiwikiwiki .... wiki wiki wiki"

Het is waarschijnlijk zo'n soort hiphop liedje, volgensmij in het spaans oid.

Misschien iemand die het weet? Ben nu toch wel echt benieuwd ..
« Laatst bewerkt op: 30 april 2018, 23:02:28 door xyz »