Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 496522 keer)

mylife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3800 Gepost op: 14 januari 2017, 16:26:37 »
🙋
Ik ben nu volgens mij al 5 jaar aan het zoeken naar een liedje die ik veel luisterde met oude vriendinnen van mij. Het was een nederlandse amateur rap gezongen door een jongen en een meisje, de jongen wou haar heel graag en dat meisje deed afstandelijk. Ik herriner mij nog een zin wat ze zei: ik ben geen boom die je kan versieren. En het refrein ging iets van: wat ik voor je voel is zo apart. Het was gezongen onder het nummer van: nelly furtado - promiscuous. Denk niet dat iemand hem kent. Maar alsvast bedankt 😋

Revitalized

• Bekijk profiel
« Reactie #3801 Gepost op: 19 januari 2017, 12:24:47 »
Ik ben op zoek naar een soort van techno nummer die in 2015/2016 in de top 40 heeft gestaan! Heb er door zitten zoeken maar kan m niet meer vinden.. er staan wel vaker techno nummers in de top 40 maar dit was wel iets anders, ik denk niet dat iemand snapt wat ik bedoel maar vraag t toch maar even:)
Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow. ∞

maoam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3802 Gepost op: 19 januari 2017, 17:53:54 »

http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-buik/17-01-2017/BNN_101382023

kent iemand het liedje dat hier als laatste gedraaid wordt? het klinkt alsof ze zingen: 'and it's time, oh lord, for once doing what you start'.
Ik heb het al gegoogled, maar kan niets vinden. Man begint alleen, en laatste stukje komt er een vrouw bij. Iemand een idee?

Stickybear

• **
  • ≧◔◡◔≦
    • Bekijk profiel
« Reactie #3803 Gepost op: 23 januari 2017, 16:54:14 »
Ik zoek een liedje en het is volgens mij best wel oud.
Het is een zangeres, een beetje vanessa carlton, sara bareilles achtig.

Het liedje gaat in het refrein over going to the river ofzo en er zaten geloof ik violen en piano bij.
Het is echt zo'n dramatisch liefdeslied laughing7.

Iemand een idee?
Cause it was sink or swim and it went down

maoam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3804 Gepost op: 23 januari 2017, 18:38:20 »
Ella Henderson, Ghost? ^

Stickybear

• **
  • ≧◔◡◔≦
    • Bekijk profiel
« Reactie #3805 Gepost op: 23 januari 2017, 21:20:12 »
^ Nee :fieuw:
Cause it was sink or swim and it went down

Pinkprint

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3806 Gepost op: 28 januari 2017, 09:15:16 »
Ik heb gisteren een liedje in de sportschool gehoord en ik dacht dat ik hem geshazamd had,maar ik zie nu niks meer staan. Het wordt gezongen door een meisje/vrouw in het engels en is uptempo, het heeft redelijk veel bass en de muziek is niet met instrumenten maar helemaal electro. Het zou een poplied kunnen zijn dat in de top40 stond Het refrein gaat zo:

woh hmmhm na eh (een zin)........... wo hmmhm na eh (weer een zin)............ wo hmmmhm na eh (zin.........) enzo verder.

qua toonhoogte is alles redelijk laag, en het loopt een beetje zo (qua toonhoogte) woh is gemmiddeld, bij hmm gaat hij omlaag, na eh is weer hoog( en hoger dan het begin), maar nadruk op eh. Die zin die erna komt is een hogere toonhoogte, en eindigt dan weer iets lager en dan begint het opnieuw . Beetje rare beschrijving maarja. Uit welk jaar het komt weet ik niet, maar het zal sowieso iets van de laatste jaren zijn. Ik hoop dat iemand dit herkent haha
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2017, 09:20:03 door Pinkprint »

Pinkprint

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3807 Gepost op: 28 januari 2017, 09:17:26 »
Oja en er is best veel bass en het lijkt een beetje electro achtig

Pinkprint

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3808 Gepost op: 28 januari 2017, 09:26:25 »
Ik heb gisteren een liedje in de sportschool gehoord en ik dacht dat ik hem geshazamd had,maar ik zie nu niks meer staan. Het wordt gezongen door een meisje/vrouw in het engels en is uptempo, het heeft redelijk veel bass en de muziek is niet met instrumenten maar helemaal electro. Het zou een poplied kunnen zijn dat in de top40 stond Het refrein gaat zo:

woh hmmhm na eh (een zin)........... wo hmmhm na eh (weer een zin)............ wo hmmmhm na eh (zin.........) enzo verder.

qua toonhoogte is alles redelijk laag, en het loopt een beetje zo (qua toonhoogte) woh is gemmiddeld, bij hmm gaat hij omlaag, na eh is weer hoog( en hoger dan het begin), maar nadruk op eh. Die zin die erna komt is een hogere toonhoogte, en eindigt dan weer iets lager en dan begint het opnieuw . Beetje rare beschrijving maarja. Uit welk jaar het komt weet ik niet, maar het zal sowieso iets van de laatste jaren zijn. Ik hoop dat iemand dit herkent haha
hahah ik heb het al gevonden. Het staat gewoon in de top 40! het is you don't know me van jax jones

FusRoDah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3809 Gepost op: 05 februari 2017, 05:57:07 »
ik zoek een liedje die ik gister hoorde bij hardwell on air, en de tekst die ik nog weet is baby youre my xoxo i dont wanna let go, swimming pools in the backyards.
Het is een dance liedje, gezongen door een vrouw. en ik kan het dus nergens vinden.
- dark chocolate and black nails -

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #3810 Gepost op: 16 februari 2017, 15:48:54 »
Vanochtend werd er een nummer op 3FM gedraaid en dat was zó'n chill nummer. En ik zat toen in de auto en dacht nog "oké als ik weer thuis ben ga ik het gelijk opzoeken, zodat ik het niet vergeet". Je raadt het al, ik ben het dus wel vergeten haha.

Het was een vrouwelijke zangeres en het begon als een gewoon, simpel piano liedje en dan ineens ging er een soort remix in (dat zeg maar haar stem gemixt en gesampled werd en alles). Maar echt een beetje een relaxte remix, dus niet BAMBAMBAM disco alles. En het nummer begon met een D volgens mij..
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Humble

• Bekijk profiel
« Reactie #3811 Gepost op: 16 februari 2017, 19:11:47 »
Vanochtend werd er een nummer op 3FM gedraaid en dat was zó'n chill nummer. En ik zat toen in de auto en dacht nog "oké als ik weer thuis ben ga ik het gelijk opzoeken, zodat ik het niet vergeet". Je raadt het al, ik ben het dus wel vergeten haha.

Het was een vrouwelijke zangeres en het begon als een gewoon, simpel piano liedje en dan ineens ging er een soort remix in (dat zeg maar haar stem gemixt en gesampled werd en alles). Maar echt een beetje een relaxte remix, dus niet BAMBAMBAM disco alles. En het nummer begon met een D volgens mij..
Ik zat bij deze omschrijving te denken aan Naturally van Rondé, dus misschien is dit 'm kan ook komen omdat ik dit liedje op het moment zelf grijs draai
Can I lay by your side, next to you, you. And make sure you’re alright?                      
I’ll take care of you. And I don’t want to be here if I can’t be with you tonight                              

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3812 Gepost op: 16 februari 2017, 20:16:18 »
ik zoek een liedje die ik gister hoorde bij hardwell on air, en de tekst die ik nog weet is baby youre my xoxo i dont wanna let go, swimming pools in the backyards.
Het is een dance liedje, gezongen door een vrouw. en ik kan het dus nergens vinden.

Misschieb kun je hem hier in terug vinden? Je kan de hele set terugluisteren :)
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

alijain120117

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3813 Gepost op: 10 maart 2017, 08:34:09 »
Nice post. To Find Sad status for whatsapp click here.

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3814 Gepost op: 26 maart 2017, 16:00:52 »
heyhey,

ik zoek dus een liedje wat m,ijn vriendin en ik een jaar geleden helemaal verslaafd aan waren op soundcloud,

en dat is dus wine slow van gyptian maaar dan midden in het liedje komt een vrouw er zeg maar doorheen zingen, en die was zo geweldig
maar geen idee meer wie er doorheen zong en kan het nergens vinden op soundcloud of yt enzo, misschien dat iemand het hier weet.. zal wel niet maarja proberen waard! :)

Dat is Gyptian - Wine slow ft. Nicki Minaj !!!

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3815 Gepost op: 26 maart 2017, 16:09:30 »
Hallo, ik Zoek een dance liedje
Je hoort eerst een vrouw heel rap dezelfde woorden zingen en deze steeds herhalen
En daarna gaat de melodie als volgt  tu tu tu tu tudududududi tu tu tu tu tudududududu
Het zijn een soort van ( electro) trompetgeluidjes
Ik hoop dat iemand het kent , ze spelen het veel op fuiven

Alexandra Stan- mr. Trumpet (zoiets) of
Nicole sherzinger - my love
Moest ik aan denken??

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3816 Gepost op: 26 maart 2017, 16:12:59 »
De laatste tijd hoor ik dit liedje zó vaak, maar ik heb werkelijk geen idee welke het is en ik ben toch wle erg benieuwd. Het is een man die het refrein in ieder geval zingt, klinkt een beetje als michael jackson vond ik en hij zegt iets van "Take me toooo" en dacht dat ik iets hoorde met i love you, kan trouwens ook bring me to zijn hoor! haha. Het is sowieso wel een pop nummer, en denk regelmatig op de radio te horen...

Hopelijk kan iemand me helpen!

Michael jackson- take me to a place with no name

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3817 Gepost op: 26 maart 2017, 16:19:55 »
Ehm het is zo'n typisch nederlands partynummer dat nergens over gaat en het gaat zoiets van : en je body gaat round en round en round

Lekker duidelijk dit hahaha maar weer iemand m

Round en round van firstman.

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3818 Gepost op: 26 maart 2017, 16:23:15 »
Ik ben op zoek naar een liedje , het word gezongen door een vrouw en een man . Het begint bij een tankstation waar de man een vrouw ziet en hij loopt haar achterna en verbeeld een heel moment voor over de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten en uiteindelijk hun trouwerij .  Aan het einde kom je pas achter dat het een verbeelding van de man was want op het moment dat hij haar achterna loopt ziet hij dat ze een vriend heeft en loopt hij de andere kant op. Heel vaag allemaal maar ik hoop dat iemand het weet

Yellow claw - love me till it hurts

Sanabel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3819 Gepost op: 26 maart 2017, 16:36:36 »

Beetje laat, maar ik denk dat het Down van Marian Hill is?

noortjexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3820 Gepost op: 02 april 2017, 10:45:15 »
ik zoek al lang een liedje.

Het is een liedje met eigenlijk een herhalend ritme het hele nummer lang, ongeveer op de helft van het nummer komt er een fluit bij die het zelfde ritme speelt.

xxx xxxxx xxxxxxx x x x xxxx x x x x xxxxx xxxxxxx x x x
dit is ongeveer het ritme.

Iemand uit mijn klas dacht dat het nummer van Tiësto was, dus dat is een beetje de genre van het nummer.

Help me alsjeblieft! :goodman:

TheGirlOnline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3821 Gepost op: 18 april 2017, 22:36:24 »
Hoi!

Voor de mensen die Riverdale kijken...
In aflevering 10 van seizoen 1 draait een liedje tijdens het huisfeest. Het gaat ongeveer zo:

ayy pull up pull up pull up bbbounce that thing bounce that thing?

Ik heb het al op google opgezocht maar kan niets vinden...

Het liedje hoor je ongeveer rond 21:03.

Kent iemand het liedje?Alvast bedankt! :)

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #3822 Gepost op: 18 april 2017, 23:05:48 »
Hoi!

Voor de mensen die Riverdale kijken...
In aflevering 10 van seizoen 1 draait een liedje tijdens het huisfeest. Het gaat ongeveer zo:

ayy pull up pull up pull up bbbounce that thing bounce that thing?

Ik heb het al op google opgezocht maar kan niets vinden...

Het liedje hoor je ongeveer rond 21:03.

Kent iemand het liedje?Alvast bedankt! :)

https://www.tunefind.com/show/riverdale/season-1/43043 het staat hier nog niet bij, maar je kunt de site in de gaten houden!
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #3823 Gepost op: 20 april 2017, 19:53:56 »
Ik hoorde een paar weken terug op xite een liedje en daarna heb ik het nooit ergens gehoord maar ik ben er wanhopig naar op zoek haha.

Ik weet niks meer van de tekst, al waren het volgensmij vooral of niet echt bestaande woorden of een aantal bestaande woorden achter elkaar de hele tijd.

De muziek was heel hard, waardoor je het gezang veel minder hoorde.
De clip leek alsof het op een soort festival was, in de zomer. Volgensmij werd het gezongen door een jongen met lang blond haar, maar dat weet ik ook niet zeker.

Het is allemaal heel vaag, maar ik hoop zo dat iemand me kan helpen. Bedankt alvast!

xoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3824 Gepost op: 04 mei 2017, 19:54:56 »
Ik zoek dat achtergrondliedje uit de reclame van ''andrelon curl & shine''. :)
c: