Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 503709 keer)

Lotus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3775 Gepost op: 02 september 2016, 12:35:52 »
http://putlocker.is/watch-baywatch-tvshow-season-7-episode-15-online-free-putlocker.html

Bijna op het einde hoor je het liedje. Ze spelen met de kinderen op het strand.

Anna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3776 Gepost op: 07 september 2016, 15:44:04 »
heyhey,

ik zoek dus een liedje wat m,ijn vriendin en ik een jaar geleden helemaal verslaafd aan waren op soundcloud,

en dat is dus wine slow van gyptian maaar dan midden in het liedje komt een vrouw er zeg maar doorheen zingen, en die was zo geweldig
maar geen idee meer wie er doorheen zong en kan het nergens vinden op soundcloud of yt enzo, misschien dat iemand het hier weet.. zal wel niet maarja proberen waard! :)

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #3777 Gepost op: 15 september 2016, 19:01:15 »
Ik heb de laatste tijd telkens beelden van een video clip in mn hoofd maar ik weet niet meer hoe het heet ugh zo frustrerend! Het was een hit rond 2013 en het was volgens mij van een dj, edm/house achtig sorry als ik de genre verkeerd heb luister meestal niet naar zulke liedjes lol. Maar oke in de video waren er paar jongeren rond de twintig aan het verkleden voor een feest en het was een wat dramatische look; veel makeup, funky clothes, felle kleuren etc. Iemand die het weet?

Lilly Wood & The Prick - Prayer in C (Robin Schulz edit) ?

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #3778 Gepost op: 15 september 2016, 19:03:44 »

Ik zoek een liedje dat op mijn werk (bij de Hema) regelmatig gedraaid wordt. Het is een nummer dat gezongen wordt door een man en het is in een vreemde taal. Ik denk dat het Italiaans is, maar het zou ook Spaans kunnen zijn. Het is een best wel vrolijk liedje. In het refrein klinkt een woord dat klinkt als gamba, maar ik weet bijna zeker dat hij dat niet echt zingt.

Misschien niet erg veel informatie, maar heeft iemand een idee? Het is in ieder geval geen nummer dat de afgelopen tien jaar in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan.

Pino

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3779 Gepost op: 16 september 2016, 19:40:28 »
Ik zoek dus een liedje waarbij heel vaak "love" word gezongen, en in de videoclip heb ik volgens mij 2 jongemannen zien zingen ofzo, het was een heel vrolijk nummer maar ik kan me dus niet meer herinneren hoe die heet.

February

• **
  • just survive somehow
    • Bekijk profiel
« Reactie #3780 Gepost op: 09 oktober 2016, 14:12:20 »
Lilly Wood & The Prick - Prayer in C (Robin Schulz edit) ?

Nope :'( Hij was echt wel ouder rond begin 2012 volgensmij er zijn gwn allemaal mensen in hun eigen huis die zich opmaken, jongens doen ook lippenstift enzo op ik moet het echt weten! Maar toch bedankt :3

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #3781 Gepost op: 13 oktober 2016, 16:18:53 »
Ik heb de laatste tijd telkens beelden van een video clip in mn hoofd maar ik weet niet meer hoe het heet ugh zo frustrerend! Het was een hit rond 2013 en het was volgens mij van een dj, edm/house achtig sorry als ik de genre verkeerd heb luister meestal niet naar zulke liedjes lol. Maar oke in de video waren er paar jongeren rond de twintig aan het verkleden voor een feest en het was een wat dramatische look; veel makeup, funky clothes, felle kleuren etc. Iemand die het weet?

Zag net ook je bericht hierboven. Is dit 'm?
Staygold - Wallpaper
https://www.youtube.com/watch?v=7VzeXNKkkcc
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

bloodyface

• Live a little
    • Bekijk profiel
« Reactie #3782 Gepost op: 17 november 2016, 19:25:39 »
Ik ben op zoek naar het liedje dat bij de reclame van Lekker Slim op RTL 5 wordt gedraaid. Het is een instrumentaal liedje.

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #3783 Gepost op: 17 november 2016, 19:42:13 »
Hoi! Ik was vorige week op vakantie in Griekenland, en ik hoorde een liedje in een bar. Het was een rustig liedje, gezongen door een man. Dit zijn een paar zinnen uit het liedje:
Take me to the water
I found the love
Beautiful beautiful
Dit heb ik snel even kunnen opschrijven, voor de rest verstond ik het niet goed. Het is trouwens niet Take me to the water van Matt Simons! (Die kreeg ik echt overal als zoekresultaat, hahaha)
summer paradise van simple plan?
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #3784 Gepost op: 18 november 2016, 16:02:46 »
Oké, misschien hoort dit hier niet helemaal. Maar ik zoek  nummers die op dit liedje lijken
https://www.youtube.com/watch?v=RNuEVSd466k
Alleen dan niet het hele liedje, maar vanaf 1:55. Dan komt er zo'n beat in zeg maar.

Ik kan niet zo goed beschrijven wat ik zoek, maar het is een soort relaxede vibe met toch een beat.

Weet iemand iets?
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #3785 Gepost op: 19 november 2016, 14:05:36 »
Oké, misschien hoort dit hier niet helemaal. Maar ik zoek  nummers die op dit liedje lijken
https://www.youtube.com/watch?v=RNuEVSd466k
Alleen dan niet het hele liedje, maar vanaf 1:55. Dan komt er zo'n beat in zeg maar.

Ik kan niet zo goed beschrijven wat ik zoek, maar het is een soort relaxede vibe met toch een beat.

Weet iemand iets?
Bedoel je dan meer in de richting van lounge?
https://www.youtube.com/watch?v=O5oyspJnCho
https://www.youtube.com/watch?v=d7I00f0fdVI

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3786 Gepost op: 21 november 2016, 14:46:30 »
Ik ben op zoek naar het liedje wat hier als achtergrondmuziek wordt gebruikt, het begint ongeveer bij 2.55.
https://www.youtube.com/watch?v=3-bCEULwMPI

Het is een remix van Work - Rihanna maar ik kan deze remix nergens vinden. Kan iemand me helpen?
« Laatst bewerkt op: 21 november 2016, 14:50:19 door Serena »
Wearing the smile you gave me :)

BabyImWorthIt △

• "And he has the cutest smile" ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #3787 Gepost op: 22 november 2016, 23:09:34 »
^ Vraag het anders aan Monica zelf?
- No expectations, no dissapointments △
- Sometimes you gotta burn some bridges to create some distance ☯

Bored

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3788 Gepost op: 23 november 2016, 12:11:21 »
Ik ben op zoek naar het liedje wat hier als achtergrondmuziek wordt gebruikt, het begint ongeveer bij 2.55.
https://www.youtube.com/watch?v=3-bCEULwMPI

Het is een remix van Work - Rihanna maar ik kan deze remix nergens vinden. Kan iemand me helpen?

Volgensmij is dit em: https://www.youtube.com/watch?v=H66Iz68tLak
« Laatst bewerkt op: 23 november 2016, 12:18:10 door Lavender »

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3789 Gepost op: 24 november 2016, 17:08:22 »
Wearing the smile you gave me :)

Sarleen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3790 Gepost op: 25 november 2016, 16:05:56 »
Nope :'( Hij was echt wel ouder rond begin 2012 volgensmij er zijn gwn allemaal mensen in hun eigen huis die zich opmaken, jongens doen ook lippenstift enzo op ik moet het echt weten! Maar toch bedankt :3

Was het Nederlandstalig?

FusRoDah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3791 Gepost op: 03 december 2016, 00:39:20 »
Ik zoek een liedje en het enige wat ik weet is dat er Dance of dancing in zit maar echt brits. dus niet als dens maar daaance, ( beste uitleg ever ikr)  en volgens mij van best een bekende band.
Ik hoop dat iemand het weet
- dark chocolate and black nails -

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #3792 Gepost op: 03 december 2016, 11:39:56 »
Hoi! Ik was vorige week op vakantie in Griekenland, en ik hoorde een liedje in een bar. Het was een rustig liedje, gezongen door een man. Dit zijn een paar zinnen uit het liedje:
Take me to the water
I found the love
Beautiful beautiful
Dit heb ik snel even kunnen opschrijven, voor de rest verstond ik het niet goed. Het is trouwens niet Take me to the water van Matt Simons! (Die kreeg ik echt overal als zoekresultaat, hahaha)

Beautiful life van Lost Frequencies ?
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3793 Gepost op: 03 december 2016, 23:59:47 »
Ik zoek een liedje en het enige wat ik weet is dat er Dance of dancing in zit maar echt brits. dus niet als dens maar daaance, ( beste uitleg ever ikr)  en volgens mij van best een bekende band.
Ik hoop dat iemand het weet

Causes - Teach me how to dance misschien?

Haha beetje meer info zou helpen, was het een rustig liedje of snel? Mannen stem of vrouw?

FusRoDah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3794 Gepost op: 04 december 2016, 13:11:21 »
Causes - Teach me how to dance misschien?

Haha beetje meer info zou helpen, was het een rustig liedje of snel? Mannen stem of vrouw?
haha dat liedje is het! ik was dus aan het zoeken op britse band, maar die band is gewoon nederlands haha
- dark chocolate and black nails -

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3795 Gepost op: 04 december 2016, 17:50:10 »
haha dat liedje is het! ik was dus aan het zoeken op britse band, maar die band is gewoon nederlands haha

Leuk dat je 'm nu hebt! Dit lied kwam als eerste in me op haha, ja inderdaad verbaasde mij eerst ook!

Sarleen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3796 Gepost op: 20 december 2016, 21:27:19 »
Kent iemand het lied hier in de intro (op 8 sec)

https://www.youtube.com/watch?v=Bb5WR1HlIPU

phantonix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3797 Gepost op: 27 december 2016, 20:25:17 »
Kent iemand het lied hier in de intro (op 8 sec)

https://www.youtube.com/watch?v=Bb5WR1HlIPU

Please don't go - Joel Adams

...

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3798 Gepost op: 30 december 2016, 14:41:17 »
Hoi!
Ik zoek een liedje waarin het refrein iets is met pompoensoep, pompoenen, ik kom naar je toe zovan zoem zoem zoem en boem boem boem.
Klinkt allemaal een beetje vaag, maar we deden een spel en daarbij kwam dat liedje en nu weten we niet meer hoe het heet.
Het is nog een vrij recent liedje en behoort tot de Nederlandse rap ;)
Xxx

Marijnx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3799 Gepost op: 08 januari 2017, 17:19:26 »
Hoi!
Ik zoek een liedje waarin het refrein iets is met pompoensoep, pompoenen, ik kom naar je toe zovan zoem zoem zoem en boem boem boem.
Klinkt allemaal een beetje vaag, maar we deden een spel en daarbij kwam dat liedje en nu weten we niet meer hoe het heet.
Het is nog een vrij recent liedje en behoort tot de Nederlandse rap ;)
Xxx

Bedoel je blauwdruk boothcamp- rewind, van Défano Holwijn, Jhorrmountain, Kevcody en Dopebwoy?