Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 499473 keer)

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #3750 Gepost op: 02 juli 2016, 11:19:46 »
Ik zoek twee liedjes, ten eerste een liedje en die wordt gecoverd door iemand als glenis grace dacht ik maar ik weet het niet meer zeker, en het is een nederlands liedje wat met verlies te maken heeft.

En ten tweede zoek ik een liedje dat volgensmij afgelopen zomer helemaal nieuw en in was en het was een vrouw/meisje die zong op het strand in de video en volgens mij was ze getint en had ze bruin/zwart haar.
Alvast bedankt!  :bounce:

Afscheid van Glennis Grace?
Of Wil je niet nog 1 nacht, van Glennis en Edwin Evers?

Die tweede doet me denken aan Kisses for breakfast, van Melissa Steel. Maar die is al van 2 jaar geleden geloof ik.
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Ginstagram

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3751 Gepost op: 03 juli 2016, 17:38:51 »
Ik zoek al sinds de kerst vorig jaar een liedje. Ik dénk dat het een kerstliedje is maar ik weet het niet zeker. Het is gezongen door een vrouw en het het is een beetje zo'n langzaam romantisch nummer, dus niet zo een vrolijk zwingend kerstliedje.
Verder ken ik geen lyrics, heb geen clip gezien, weet niet welke beat/achtergrondinstrumenten er worden gebruikt en heb letterlijk maar 5 seconden onthouden over hoe het liedje ging.. maar het klonk als een heel mooi lied. Ik heb hem een keer in de Albert Heijn gehoord toen ik aan het werk was (rond de kerst dus)

Het is zó weinig info, maar ik hoop echt dat iemand weet hoe dat liedje heet! :fieuw:

Scorpio

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3752 Gepost op: 05 juli 2016, 19:43:42 »
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een liedje van zo'n 3/4 jaar geleden (denk ik). Ik weet alleen dat in de videoclip werd gedanst in een soort bus/trein? Het was sowieso van een band maar meer weet ik niet, dus ik hoop dat iemand mij met deze weinige informatie kan helpen :')

Edit: gevonden!
« Laatst bewerkt op: 08 juli 2016, 23:22:52 door Noëlle »
Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means that you are strong enough to let it go.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3753 Gepost op: 05 juli 2016, 22:19:54 »
Wie weet welk liedje er wordt gespeeld in de reclame van TLC? Van hunzelf.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3754 Gepost op: 07 juli 2016, 12:04:24 »
Ik zoek een liedje waarvan ik de clip nog wel deels voor me zie maar niet op de lyrics kan komen. De zanger is een man die eyeliner droeg. Volgens mij zag je op het begin van de clip dat de telefoon overging en dat hij dan iets zegt in de trant van: geef op, probeer me niet meer te redden. Het liedje ging volgens mij over suïcidaal zijn. Het was een beetje rock-achtig. En ik weet nog dat het een heel bekend nummer was (dus veel views)
Live for today

Humble

• Bekijk profiel
« Reactie #3755 Gepost op: 07 juli 2016, 12:29:40 »
^ Het doet me denken aan 'Whataya Want From Me' van Adam Lambert
Can I lay by your side, next to you, you. And make sure you’re alright?                      
I’ll take care of you. And I don’t want to be here if I can’t be with you tonight                              

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3756 Gepost op: 07 juli 2016, 13:20:30 »
^ dat is het liedje helaas niet! Toch bedankt. De zanger in kwestie was wat steviger haha.
Live for today

eenmeisjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3757 Gepost op: 09 juli 2016, 14:47:12 »
ik zoek een liedje maar ken de tekst niet, weet alleen dat er heel veel nanananana nanana nanana in gezongen wordt. lekker vaag dit haha maar iemand een idee?

Maz Kanata

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3758 Gepost op: 09 juli 2016, 16:21:00 »
ik zoek een liedje maar ken de tekst niet, weet alleen dat er heel veel nanananana nanana nanana in gezongen wordt. lekker vaag dit haha maar iemand een idee?

Kan het zijn dat je een nummer van Pink bedoelt?
🌎🍄🌿 ~ Have you always eaten roots, Master Yoda? ~🌿🍄🌎

eenmeisjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3759 Gepost op: 09 juli 2016, 16:48:53 »
Kan het zijn dat je een nummer van Pink bedoelt?
nee die is het niet 😁 , het is zo'n "party nummer" wat vaak op feestjes wordt gedraaid en het wordt gezongen door een vrouw...

whateverbro

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3760 Gepost op: 16 juli 2016, 15:09:18 »
Misschien deze? https://www.youtube.com/watch?v=IRvGZffXhfk

!!! Ik ben overigens ook op zoek naar een nummer, het is een party nummer gezongen ook door een vrouw, en de tekst (wat ik nog weet) is iets van "we go on until the end until we die" en dan dat laatste woord is heel lang gerekt.

Iemand? :D

wickedlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3761 Gepost op: 18 juli 2016, 14:46:49 »
Heey, ik heb even gekeken hierboven maar ik kan jullie niet helpen met de liedjes die jullie zoeken sorry

Hopelijk kunnen jullie mij wel helpen

de laatste tijd is dit een liedje die vgm best populair is, ik hoor m in kroegen etc. en iedereen kan altijd hard meeschreeuwen, en ik alleen met de laatste paar woordjwa van het refrein

het is lekker vaag maar tis zo'n zin die gaat van lalalaa is on fire, nanana on fireee

haha sorry voor mn geweldige uitleg hopelijk kunnen jullie me helpen
5:31 A.M.
I can't sleep because I'm thinking about you and I just want you here with me. ♥

whateverbro

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3762 Gepost op: 18 juli 2016, 17:11:03 »
^Misschien sex is on fire van kings of leon?

Lot

• **
  • Figure my heart out.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3763 Gepost op: 18 juli 2016, 17:16:32 »
@ wickedlove,  Girl on Fire van Alicia Keys? Is alleen niet echt populair laatste tijd ofzo haha
Ooooh Canada    

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3764 Gepost op: 18 juli 2016, 17:19:03 »
Ik zoek een liedje, en de video die erbij zat zag er ongeveer zo uit:
Het was sowieso een rock nummer. Bijna het  hele nummer lang zag je de band. De zanger had kort haar en eyeliner onder zijn ogen. Hij had een heel erg Engels accent. Je zag af en toe ook een vrouw met wit haar. Dit was getoupeerd, of het waren krullen (Dit weet ik niet zeker meer) De vrouwen en mannen die je af en toe zag droegen kleding in victoriaanse stijl.
Niet alles van je beschrijving komt overeen, maar ik moest sterk denken aan dit nummer https://www.youtube.com/watch?v=eYzfRfN7RFo
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

Second Gear

• Bekijk profiel
« Reactie #3765 Gepost op: 23 juli 2016, 21:42:03 »
Ik zoek een liedje wat in Albufeira vaak gedraaid werd. Het refrein ging iets van ha ha ha ha ha ha ha ha *Spaans woord*.

- nevermind, gevonden
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2016, 20:54:17 door Second Gear »
It doesn't always work out and that's ok    |    tumblr    |    study tumblr

February

• **
  • just survive somehow
    • Bekijk profiel
« Reactie #3766 Gepost op: 24 juli 2016, 13:56:51 »

Deze misschien? > My Chemical Romance - Na Na Na

CHAOTICAL

• Bekijk profiel
« Reactie #3767 Gepost op: 24 juli 2016, 16:34:45 »
Heey, ik heb even gekeken hierboven maar ik kan jullie niet helpen met de liedjes die jullie zoeken sorry

Hopelijk kunnen jullie mij wel helpen

de laatste tijd is dit een liedje die vgm best populair is, ik hoor m in kroegen etc. en iedereen kan altijd hard meeschreeuwen, en ik alleen met de laatste paar woordjwa van het refrein

het is lekker vaag maar tis zo'n zin die gaat van lalalaa is on fire, nanana on fireee

haha sorry voor mn geweldige uitleg hopelijk kunnen jullie me helpen

Het origineel is 'Freed from Desire' van Gala, nu wordt er vaak op gezongen 'Will Grigg's on Fire'' (i.v.m. het afgelopen EK.

Hopelijk is dat het nummer wat je bedoelt! :)
And the beat goes on!

CHAOTICAL

• Bekijk profiel
« Reactie #3768 Gepost op: 24 juli 2016, 16:36:19 »
Deze misschien? > My Chemical Romance - Na Na Na

Een bericht daarna wordt er gezegd: ''nee die is het niet 😁 , het is zo'n "party nummer" wat vaak op feestjes wordt gedraaid en het wordt gezongen door een vrouw...''
Dus dat is hem helaas niet ^^
And the beat goes on!

<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3769 Gepost op: 24 juli 2016, 18:32:13 »
Heeft iemand een mooi liedje over dat je iemand mist die dood is??
See you again ~ Whiz Kalifa ft. Charlie Puth

Emmatjeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3770 Gepost op: 02 augustus 2016, 01:35:45 »
.

Emmatjeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3771 Gepost op: 02 augustus 2016, 01:37:46 »

Ik denk dat je deze bedoelt: Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #3772 Gepost op: 02 augustus 2016, 07:29:40 »
See you again ~ Whiz Kalifa ft. Charlie Puth

Zonder Whiz Kalifa is het liedje zóveel mooier..

lol

• **
  • black is the new black
    • Bekijk profiel
« Reactie #3773 Gepost op: 09 augustus 2016, 22:37:31 »
Zonder Whiz Kalifa is het liedje zóveel mooier..

smaken verschillen,ik vind het juist heel leuk met wiz khalifa
maar alleen charlie was ook wel oke geweest,ben echt super verliefd op zijn laatste lied we dont talk anymore :aanbid:

ListenToTheMusic ➳

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3774 Gepost op: 25 augustus 2016, 00:30:07 »
Hoi! Ik was vorige week op vakantie in Griekenland, en ik hoorde een liedje in een bar. Het was een rustig liedje, gezongen door een man. Dit zijn een paar zinnen uit het liedje:
Take me to the water
I found the love
Beautiful beautiful
Dit heb ik snel even kunnen opschrijven, voor de rest verstond ik het niet goed. Het is trouwens niet Take me to the water van Matt Simons! (Die kreeg ik echt overal als zoekresultaat, hahaha)
Wist je dat het midden van een donut 100% vet vrij is?