Auteur Topic: Het grote ik-kan-een-liedje-niet-vinden topic #2  (gelezen 508763 keer)

Gerere

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 mei 2012, 20:58:44 »
Vanwege de foutmeldingen op de laatste twee pagina's, is hier de nieuwe !
« Laatst bewerkt op: 09 mei 2018, 16:04:42 door kopjechino »
Make it happen

Gerere

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2012, 21:00:41 »
Ik begin wel meteen
wie weet hoe dat liedje heet dat gespeeld wordt in de reclame van J'adore Dior, met die vrouw die dan in zo'n jurk in dezelfde vorm als het flesje de catwalk opgaat..
Make it happen

<3

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 mei 2012, 22:10:32 »
^^^gossip heavy cross

LaConasse

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 06 mei 2012, 22:12:28 »
@Gerere
http://www.youtube.com/watch?v=5mQVljB7JGw&ob=av2e

Deze? :)

Edit: oh haha, iemand had m al.
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2012, 22:12:47 door LaConasse »

Gerere

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 mei 2012, 22:52:53 »
eindelijk
 Dankjulliewel !
Make it happen

Pursuit of Happiness

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2012, 13:10:31 »
Het is een liedje dat ik bij zumba heb gehoord, ik weet niet meer precies hoe die gaat, maar 1 zin gaat zo:
Oh oh oh oh, oh, girl, she's - so sex-y.

Of hij zegt 'my god' in plaats van 'girl' en wisselt dat steeds af, het is niet OMG van usher. Lekker vaag dit :").

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2012, 13:13:42 »
If I was you van snoop dogg?
voor de rest weet ik niets :p
je mening is fout

Pursuit of Happiness

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2012, 13:42:24 »
^ Jaaaaaaa :D thanks!

AWG

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2012, 13:52:25 »
Iets van: "I made it, I'm the world greatest" zingt ie..

chanelchique

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2012, 14:42:46 »

Iets van: "I made it, I'm the world greatest" zingt ie..

R. Kelly - The World's Greatest. Dat liedje is uit de film Ali. Een film over de bokser Muhammad Ali gespeeld door Will Smith.

" alt="" border="0" onload="NcodeImageResizer.createOn(this);" class="bbc_img" />

mariloe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2012, 20:57:07 »
het was een romantisch liedje gezongen door een man. Is een tijdje helemaal grijs gedraait op de radio, maar kan het nergens vinden. Er kwam in ieder geval "love is a four letter word" of zoiets dergelijks. Maar niet die van jason maraz. het ging over hoe liefde verpest werd. erg duidelijk, maar ben al tijden op zoek. het was wel een liedje naar een persoon toe

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2012, 23:40:26 »
^ New Age van Marlon Roudette?
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2012, 23:40:48 door omfglovato »
got hot sauce in my bag, swag

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2012, 00:31:39 »
Oh wat fijn dat er een nieuw topic is zonder foutmeldingen!
Ik plaats mijn bericht nog een keer, omdat ik nog steeds niet heb gevonden wat ik zocht:

Ik zoek een nummer wat lijkt op dit:
http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw&ob=av3e vanaf 0:40 (de muziek dus, na die stem)
Het klinkt een beetje hetzelfde als dat stukje. Beetje vage uitleg maar meer kan ik er niet van maken..
Weten jullie misschien een nummer wat hierop lijkt?
Alvast bedankt!

EDIT
Laat maar, ik heb hem :D het was Cinema van Benny Benassi, maar dan de Skrillex-remix
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2012, 23:33:41 door carpethatdiem »
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

Thirsa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 mei 2012, 19:54:26 »
Heeix,

Ik zoek al 1,5 jaaar een Italiaans liedje dat ik een keer hoorde op de Camping in Italie in het dorpje Porlezza.
Het gaat zo, je hoort steeds; Sanza off Zanza ofzo.
Het is Sws een Italiaans liedje! , Omdat het daar gedraait word.
Als je een ideee hebt wel liedje het is, zet het hieronder, !
Bedankt -xxx-

BadIntentions

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 mei 2012, 19:57:57 »
@jesuisreveneur equinox - skrillex?

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 mei 2012, 23:33:17 »

@jesuisreveneur equinox - skrillex?

Dat is hem niet, maar toch bedankt!
Ik heb hem gelukkig gevonden. Het was Cinema van Benny Benassi, maar dan de Skrillex mix (:
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

lindsey

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 21 mei 2012, 18:08:52 »
Zo'n liedje van, begint zo met malibu, en het is een heel oud nummer. maar beetje zo'n vakantie nummertje ! sorry, voor de slechte info..

Baliloon

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 21 mei 2012, 20:18:56 »
Ik zoek een liedje, hij is heel langzaam en wordt gezongen door een man met een best zware stem. De eerste zin van het liedje (en ook de enige die ik me kan herinneren) is "we are young". En dan heel erg langzaam, dus meer iets van "weeee aaaare yooouuuunggggg". Niet schreeuwerig, maar gewoon heel langzaam.
Sorry voor de vage uitleg, maar meer weet ik echt niet meer.. Hoop dat iemand er iets van kan maken haha.

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 mei 2012, 23:10:45 »
Fun-we are young? Alleen begint die niet met die zin.
Steven McQueen is van mij. TUMBLR

Maki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 mei 2012, 23:16:47 »

Ik zoek een liedje, hij is heel langzaam en wordt gezongen door een man met een best zware stem. De eerste zin van het liedje (en ook de enige die ik me kan herinneren) is "we are young". En dan heel erg langzaam, dus meer iets van "weeee aaaare yooouuuunggggg". Niet schreeuwerig, maar gewoon heel langzaam.
Sorry voor de vage uitleg, maar meer weet ik echt niet meer.. Hoop dat iemand er iets van kan maken haha.

http://www.youtube.com/watch?v=04zaL7wIbmc&ob=av3e   ???
If my teacher says, "I don't know, can you?", when I ask if I can go to the bathroom, I'll throw a dick at her face, because yolo.

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #20 Gepost op: 21 mei 2012, 23:18:52 »

Ik denk het niet, maar misschien http://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts&feature=branded
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

BABYBEMINE

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 21 mei 2012, 23:35:35 »
ik zoek dus een liedje en die hoorde ik dus vandaag op de radio en het was iets met birthday en de rest weet ik dus niet. klonk net als dedication to my ex.

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 22 mei 2012, 10:04:06 »

http://www.youtube.com/watch?v=Qm9d5wAXW5c deze kan het ook nog zijn

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 22 mei 2012, 10:05:42 »

ik zoek dus een liedje en die hoorde ik dus vandaag op de radio en het was iets met birthday en de rest weet ik dus niet. klonk net als dedication to my ex.

Vaak hebben radio's wel iets van een playlist op het internet staan, weet je nog we op welke zonder en rond welke tijd die werd gedraaid?

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 22 mei 2012, 12:14:08 »

ik weet niet waarom ik dit denk maar birthday sex van jerimih?
she stood in the storm and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails  ||