Auteur Topic: Het grote horrorfilm topic #2  (gelezen 53025 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #50 Gepost op: 18 mei 2012, 21:34:16 »
een upje voor dit niet actieve topic :'(

Hyzenthlay

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 19 mei 2012, 09:48:25 »

Ik ben eigenlijk best benieuwd wanneer jullie een film bestempelen als horror. Moet het vies zijn? Bloederig?

Vies of bloederig hoeft niet per se. Ik denk dat een horrorfilm een film is die het doel heeft om mensen bang te maken, ook al lukt dat niet altijd. Voor mij moet een goede horrorfilm me gewoon de kriebels geven, ervoor zorgen dat ik nooit meer in een spiegel durf te kijken, die shit. Maar om Sweeney Todd te gaan bestempelen als horror...er komt dan misschien wel veel bloed in voor, maar hij heeft gewoon niet het doel om mensen bang te maken. Sweeney Todd is een musical.
ὤλετο μέν μοι νόστος || Lost is my homecoming

_FLABBERGASTED

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 mei 2012, 11:43:25 »
Net Paranormal Activity 3 gekeken, tja wat zal ik erover zeggen. Het bekende verhaal, eerste uur gebeurd er vrij weinig. Laatste half uur was redelijk spannend en ik vond het van die oma ook best goed bedacht! Zag ik niet aankomen in ieder geval.
Ik kan niet zeggen dat ik het een topfilm vond, maar ik kijk wel uit naar het volgende deel. Onder andere omdat ik heel nieuwsgierig ben naar het verhaal, wat zullen ze nu hebben bedacht ? Iets met Hunter waarschijnlijk. We gaan het eind oktober zien..
Sukke Kok

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #53 Gepost op: 19 mei 2012, 16:46:47 »
^ PA 3 wil ik ook zeker nog kijken.

Net insidious gekeken. film begon goed, maar daarna werd het echt heel erg vergezocht vond ik en een beetje neppig, zeg maar vanaf het moment dat je die duivel persoon ziet.

Welke ik trouwens echt heel erg goed vind is REC en REC 2 is ook wel grappig.

Hyzenthlay

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 19 mei 2012, 19:57:13 »
^Dat hoor ik wel van meer mensen, wilde hem eerst kijken maar ik ga het denk ik toch maar niet doen.

Hyzenthlay

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 26 mei 2012, 09:20:20 »
Lol ik heb net Sweeney Todd voor de zoveelste keer gezien, en daarna ging ik het einde van de musical kijken. "HEEEEEELLLLL NOOOO! OH  MY GOOOOOOODDD!" Dat verschilt nogal van de film XD

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #56 Gepost op: 26 mei 2012, 11:53:00 »

[...]

Vies of bloederig hoeft niet per se. Ik denk dat een horrorfilm een film is die het doel heeft om mensen bang te maken, ook al lukt dat niet altijd. Voor mij moet een goede horrorfilm me gewoon de kriebels geven, ervoor zorgen dat ik nooit meer in een spiegel durf te kijken, die shit. Maar om Sweeney Todd te gaan bestempelen als horror...er komt dan misschien wel veel bloed in voor, maar hij heeft gewoon niet het doel om mensen bang te maken. Sweeney Todd is een musical

Jep. Dit dus.

Ik heb pas een dvd box gehaald bij de Free record shop.
'Manhunt'
'Jack in a box'
en een soort van zombie, virus film (dóm en slecht geacteerd)
Manhunt vind ik naar.. en onnodig.. :/ Jack in A box vind ik nogal lachwekkend.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #57 Gepost op: 28 mei 2012, 17:39:13 »
Dit meen je niet.
Er komt een Piranha 3DD hahaha Piranha 3D was echt waardeloos dus ben benieuwd...

http://www.utopolis.nl/film/6011/

Camille

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 28 mei 2012, 18:52:16 »
ik heb gister 'House of wax' gekeken, hij was erg spannend en ziek maar toch ook leuk op een of andere manier :")
zeker een aanrader
it sucks when the only person who can make you feel better is the reason why you\\\\\\\'re crying

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #59 Gepost op: 30 mei 2012, 10:36:25 »
' House of wax ' is leuk!
Jareddd!! <33 *de 1e die vermoord word.. of nouja vermoord? Hij word aangevallen in een kamer*. Paris Hilton vind ik wel goed in House of wax iig.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #60 Gepost op: 30 mei 2012, 10:40:31 »
Ik heb ' Piranha ' nog nooit gezien?..
Ik houd niet van films waarin mensen worden opgevreten door dieren. Ik heb pas half ' Anaconda ' gekeken. Die is stom :/

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #61 Gepost op: 03 juni 2012, 22:23:07 »
Anaconda vond ik wel heel spannend, maar dat is ook alweer 2 jaar terug dat ik die voor het laatst gezien heb :'')

Piranha wil je ook niet zien. Drama. heel slecht. Gaat alleen maar over domme tieners die feesten en seks hebben en daarna worden vermoord door gemuteerde piranha's, harharhar

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #62 Gepost op: 04 juni 2012, 09:17:31 »
Klinkt als een gezellige film :') Haha
Laatst hoorde ik, weet niet van wie, dat er films zijn waarin dieren daadwerkelijk wérkelijk vermoord worden (dus OOK op de set). Dat zijn zieke mensen.. :/

Jaleesa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 04 juni 2012, 11:35:43 »
Incidious? Shelter? ;p

Hyzenthlay

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 04 juni 2012, 16:31:27 »

Anaconda vond ik wel heel spannend, maar dat is ook alweer 2 jaar terug dat ik die voor het laatst gezien heb :'')

Piranha wil je ook niet zien. Drama. heel slecht. Gaat alleen maar over domme tieners die feesten en seks hebben en daarna worden vermoord door gemuteerde piranha's, harharhar

Haha lol. Dat klinkt té dramatisch. Alsof die tieners dan gaan roepen: "! Niet opgeven honeyyy! Het komt wel goed, het komt echt goe-" HAP. Piranha.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #65 Gepost op: 04 juni 2012, 17:47:16 »

Klinkt als een gezellige film :') Haha
Laatst hoorde ik, weet niet van wie, dat er films zijn waarin dieren daadwerkelijk wérkelijk vermoord worden (dus OOK op de set). Dat zijn zieke mensen.. :/

ach gatver, dat soort films wil ik ook gewoon echt niet zien, bah.

xxilikeny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 04 juni 2012, 18:07:38 »
case 39

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #67 Gepost op: 05 juni 2012, 09:11:35 »
Ik heb gisteren: Mirrors, The Uninvited <3, en een horror dvd box gekocht :')
Mirrors is een beetje té.. Ik vind de film wel goed hoor. Spannend, een beetje té :') onnodig. 1. Method 2. The Zombie Diaries 2 3. Psychosis  (die heb ik ook gekocht en die zaten in de horror dvd box)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #68 Gepost op: 05 juni 2012, 09:13:02 »

[...]

ach gatver, dat soort films wil ik ook gewoon echt niet zien, bah.

Ik schrok er écht van. Ik ben trouwens niet iemand die vrolijk toekijkt hoe een dier word ' vermoord ' in een film. Bijv. in American Psycho (1 en 2)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #69 Gepost op: 05 juni 2012, 09:21:02 »
Ik las dat Cannibal Holocaust echt de dieren mishandelt + vermoord
dus een dikke vette afrader

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #70 Gepost op: 07 juni 2012, 20:25:42 »
^ die ga ik dus sowieso nooit kijken!
Mijn favo horrorfilms zijn toch wel de zombie films. geweldiggg

EdelsteentJje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 07 juli 2012, 15:41:52 »

Grave Encounters
 http://www.youtube.com/watch?v=g8FBRATbJoA&feature=relmfu
Een van de engste horror films die ik heb gezien. Komt vooral omdat het door de personen zelf is gefilmd zoals bij REC.

Omg klopt ik heb em net gekeken.. Ik vond em echt eng :O

Femke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 07 juli 2012, 17:10:09 »

Lol ik heb net Sweeney Todd voor de zoveelste keer gezien, en daarna ging ik het einde van de musical kijken. "HEEEEEELLLLL NOOOO! OH  MY GOOOOOOODDD!" Dat verschilt nogal van de film XD

Sweeney Todd is toch geen horror?

Ik ben nu chernobyl diaries aan het downloaden,  de trailer gezien en toen leek het me een best goede film.  Maar even kijken of het de verwachtingen waar kan maken...

frusciante

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 07 juli 2012, 18:24:19 »
haha een vriendin en ik hadden een paar maanden geleden echt een horrorfilmverslaving, elke vrijdag de hele nacht door en minimaal 5 films per keer, zal eens kijken of ik er nog een paar weet

frusciante

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 07 juli 2012, 18:26:03 »
a nightmare on elmstreet
drag me to hell
friday the 13th
insidious
one missed call
the texas chainsaw massacre
the devil inside
the woman in black