Auteur Topic: Het concert topic  (gelezen 7347903 keer)

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #5100 Gepost op: 01 november 2017, 17:25:59 »
^wow new york! Zijn vliegtickets niet echt extreem duur zo last minute?

We plakken er gelijk een citytrip aan en voor 528 hadden we een vlucht plus hotel voor vijf nachten!
got hot sauce in my bag, swag

Ashperge

• Bekijk profiel
« Reactie #5101 Gepost op: 02 november 2017, 16:27:43 »
^Damnnn dat valt mee! Ik maak ook altijd een stedentripje van concerten buiten NL & belgie/duitsland.
"Some dance to remember, some dance to forget"

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #5102 Gepost op: 04 december 2017, 22:23:02 »
15 december Five Finger Death Punch in AFAS.  :rocker:  Wordt de tweede keer dat ik ze live zie en weet al dat de tante goed zijn, dus wordt lachen! In Flames is voorprogramma en die vind ik ook wel chill, dus beterrr.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #5103 Gepost op: 09 november 2018, 15:29:21 »
Even een oud topic uppen maar ik wist niet waar ik het anders moet vragen:

Ik heb me via een mail lijst bij mojo ingeschreven voor een presale voor het concert van the backstreet boys. Maar nu weet ik dat presales meestal gedaan worden door american express. Ik heb daar hier nog niks over gelezen maar is american express een standaard voor presales op ticketmaster? Anders heb ik echt paniek want heb geen american express maar ben echt desperate voor goede tickets.
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Nightingale

• In a world like this, I've got you.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5104 Gepost op: 11 november 2018, 12:26:12 »
Even een oud topic uppen maar ik wist niet waar ik het anders moet vragen:

Ik heb me via een mail lijst bij mojo ingeschreven voor een presale voor het concert van the backstreet boys. Maar nu weet ik dat presales meestal gedaan worden door american express. Ik heb daar hier nog niks over gelezen maar is american express een standaard voor presales op ticketmaster? Anders heb ik echt paniek want heb geen american express maar ben echt desperate voor goede tickets.

Nee dit is een gewone presale. Het enige wat je moet hebben is een code en die krijg je dus naar je toe gemaild als je je hebt ingeschreven! Daarna kan je gewoon met iDeal of andere betaalmethodes betalen ;)
But I got you this rose and I need to know.. Will you let it die or let it grow?

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #5105 Gepost op: 13 november 2018, 16:06:30 »
Kaartjes in de presale voor Marco in de Kuip  :bounce: :bounce: :bounce: :cheers: :cheers: :cheers:

Frankly, my dear, I don't give a damn.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #5106 Gepost op: 13 november 2018, 16:13:14 »
Presale van Backstreet Boys via de fanclub gedaan. Nu gelukkig op rij 1 in vak 110. Ik ben zo ontzettend blij!!!!!

Alleen jammer dat de Europese concerten geen vloer zitplekken hebben zoals bij het Amerikaanse gedeelte. Had het liefst ergens vooraan bij het podium willen zitten maar ben alsnog heel erg tevreden met deze plek. Zat laatst vooraan in vak 109 en toen kon ik het al van dichtbij zien. Zo veel zin in!!!
« Laatst bewerkt op: 13 november 2018, 16:17:00 door PINKMAN »
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #5107 Gepost op: 22 januari 2019, 05:20:27 »
Kan mij eens iemand vertellen waar hier in Nederland zulke indrukwekkende transfestivals worden gehouden?
Zoiets als deze video. Ziet en klinkt echt waanzinnig, kon geen enkele minuut stil blijven zitten. Zoiets wil ik wel eens echt meemaken.

https://www.youtube.com/watch?v=gs_vzr2ABwA&t=3166s