Auteur Topic: Het concert topic  (gelezen 7345300 keer)

Joyce

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 05 januari 2009, 19:14:46 »
Weet iemand misschien of Anouk nog concerten geeft? :D

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 05 januari 2009, 19:15:29 »

ik kijk altijd bij www.mojo.nl

Heb 'm er bij gezet bij tickets verkoop.
Steven McQueen is van mij. TUMBLR

xxloveu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 05 januari 2009, 19:17:45 »
ik ben in oktober naar fall out boy geweest @ melkweg.
en ik ga 23 maart weer naar een fall out boy concert in brussel(l)

DontPanic

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 05 januari 2009, 19:24:00 »

Ik zocht ook al een algemeen concert topic!
Ik ga 10 september naar Coldplay.
En ik wou nog naar Enter Shikari en Mindless Self Indulgence gaan maar dan kan ik net niet. Bluh.

o mij god, ik zou zo graag naar Coldplay willen! Maar die kaartjes zijn fackin' duur..
Why so serious?

Lisanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 januari 2009, 19:28:16 »

Weet iemand misschien of Anouk nog concerten geeft? :D

nee volgens niet meer, ze heeft het jaar afgesloten met 5 concerten en volgens mij gaat ze nu aan nieuw album werken.. maar hopelijk geeft ze snel weer ergens een concert van 4 december was top! =D

Pracht

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 05 januari 2009, 19:32:02 »
Ik ga naar Staind 8 februari en 15 maart naar Maria Mena =D
Ik had laatst opgeschreven waar ik allemaal heen was geweest, beetje veel, maar goed concerten zijn zo leuk =)

Pracht

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 januari 2009, 19:32:34 »
Jaaaaaaa ik was ook bij Fall out boy :P

Joyce

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 januari 2009, 19:39:18 »
Ooh dat is wel jammer! Ik wil altijd nog een keer naar een concert van haar! Alleen toen ik de vorige keer wat op internet rond keek wat een kaartje kost schrok ik nogal.. ¤115! Heb jij dat er ook voor betaald? Hoorde later namelijk dat een collega van mij er ¤50 voor betaald heeft.

[...]

nee volgens niet meer, ze heeft het jaar afgesloten met 5 concerten en volgens mij gaat ze nu aan nieuw album werken.. maar hopelijk geeft ze snel weer ergens een concert van 4 december was top! =D

Perenpoep

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 05 januari 2009, 19:43:45 »

[...]

Heb ze er bij gezet, zijn sites waar je tickets kan kopen toch?

Live nation is een bedrijf dat allemaal concerten organiseert in Nederland en België. Mojo is er al t goed is een onderdeel van. Op deze site kan je dus zien welke concerten ze organiseren en waar 't is. Je kan ook tickets bestellen via de site.

Lisanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 januari 2009, 19:49:06 »

Ooh dat is wel jammer! Ik wil altijd nog een keer naar een concert van haar! Alleen toen ik de vorige keer wat op internet rond keek wat een kaartje kost schrok ik nogal.. ¤115! Heb jij dat er ook voor betaald? Hoorde later namelijk dat een collega van mij er ¤50 voor betaald heeft.
[...]

:O ¤115,- heb ik er idd niet voor betaald! ik heb 45 euro inclusief verzendkosten betaald! ik denk dat je op de verkeerde ticketsite heb gekeken want bij sommige sites wordt je echt opgelicht!

Anonymous

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 05 januari 2009, 19:52:16 »
ik ga op valentijnsdag naar rise against! kan ik aan hun mijn liefde verklaren <3

vorig jaar zomer was ik naar jack johnson
en di-rect

NYCares

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 05 januari 2009, 19:54:26 »
Ik ga in april naar Spinvis =D
I missed the last bus, I take the next train, I try but you see; it's hard to explain

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 05 januari 2009, 20:02:11 »
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit kaartjes via internet bestel, ga altijd liever naar de winkel vandaar dat ik geen flauw idee heb wat die livenation dingen zijn.

Heb even gekeken op die livenation site, de bands die ik opzocht die ik veel luister, kent die niet_O- Vandaar ook dat ik het niet ken, zijn meer de grote concerten die hun organiseren zo te zien. Ik ben meer van de melkweg, paradiso en tivoli concerten.
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2009, 20:07:53 door IRRUMABO »

Perenpoep

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 05 januari 2009, 20:08:24 »
Live Nation organiseert heel veel concerten. Dus niet alleen de tickerverkoop :P

Niet dat ik dit wist voordat ik m'n vriendje ontmoette x]

yougotme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 05 januari 2009, 20:11:41 »
ben 25 nov. naar The Kooks geweest :]

trouwens ik wil hier wel een oogje in het zeil houden!

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 05 januari 2009, 20:18:03 »

ben 25 nov. naar The Kooks geweest :]

trouwens ik wil hier wel een oogje in het zeil houden!

Fijn:)
Tot nu toe loopt die nog niet zo zoals ik had gehoopt stiekem maarja.
Ben meestal alleen 's avonds online en heb dan ook nog me huiswerk en alles te doen en als ik bij me vriend ben in het weekend ben ik helemaal niet online hier. Dus dan is het wel fijn als iemand nog een oogje in het zeil kan houden. Geen idee hoe dat verder werkt hehe maja komen we vanzelf wel achter:)

JAAYSTER

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 05 januari 2009, 20:26:22 »
160109 - CHRISBROOOOWN (L)(L)(L)(L)
280209 - p!nk
maybe, 030509 - beyoncé

yougotme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 05 januari 2009, 20:27:34 »

[...]

Ben meestal alleen 's avonds online en heb dan ook nog me huiswerk en alles te doen en als ik bij me vriend ben in het weekend ben ik helemaal niet online hier. Dus dan is het wel fijn als iemand nog een oogje in het zeil kan houden. Geen idee hoe dat verder werkt hehe maja komen we vanzelf wel achter:)

Ja precies, zo te zien loopt het nog geen storm (rare zin).  Ik zal goed voor je topic zorgen, haha!

Lisanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 05 januari 2009, 20:38:03 »

[...]

ik vind dit wel een erg leuk topic en ga het ook zeker volgen:)
maar ga je ook een agenda neerzetten? en bijvoorbeeld dat mensen foto's mogen posten van de concerten waar ze heen zijn geweest?

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 05 januari 2009, 21:30:21 »

[...]

ik vind dit wel een erg leuk topic en ga het ook zeker volgen:)
maar ga je ook een agenda neerzetten? en bijvoorbeeld dat mensen foto's mogen posten van de concerten waar ze heen zijn geweest?

Foto's posten mag altijd van concerten, als ze maar niet zo mega groot zijn, hoort beetje bij een recensie.
Van de agenda weet ik het nog niet, er zijn zo veel concerten die er komen, en waar mensen heen gaan dat het denk ik onmogelijk is omdat te gaan doen en bijhouden.
Wat ik wel kan doen is bijv als er meerdere mensen naar een concert gaan dat in de beginpost doen of als iemand nog een concertmaatje zoekt voor een bepaald concert dat ook noteren zodat andere dat kennen zien en kennen denken van ohh! daar ga ik ook heen en heb ook nog niemand, of die gene kan dan wel met met en mijn vrienden mee.
In mijn hoofd heb ik het al allemaal uitgewerkt het is alleen lastig te formuleren in woorden wat ik met dit topic wil doen.

Sneltrein

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 05 januari 2009, 21:36:06 »

22/01/09 - oasis
23/01/09 - enter shikari
03/02/09 - metro station (?)
21/02/09 - kings of leon

Enter shikari (L)
Ik wil ook heen!
You lift my feet of ground, you spin me around...

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 05 januari 2009, 21:36:56 »

ik ga op valentijnsdag naar rise against! kan ik aan hun mijn liefde verklaren <3

Lucky you! Ik wou ook gaan maar mijn vriend en ik zijn laks geworden en denken dat de concerten niet uitverkopen, erg slecht van ons hebben daardoor al veel leuks moeten missen!

alexturner

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 05 januari 2009, 21:47:27 »
ik ben naar panic at the disco geweest, was wel oke, veeeel emo's wel.
avril lavigne ook geweest, vond ik maar tegenvallen.
en 7 mei lily allen! :)

Birgitt

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 06 januari 2009, 19:41:38 »
Ik ga naar enter shikari, coldplay en we gaan met een groepje waarschijnlijk dit jaar naar pinkpop aangezien dat the kooks er weer spelen.

Birgitt

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 06 januari 2009, 19:42:27 »
Ik ga sowieso ook nog wel naar mundial, en daar is best kans dat anouk komt. Dus ik zou de mundial/tilburg site in de gaten houden.