Auteur Topic: Het algemene Sims topic [lees de beginpost]  (gelezen 666945 keer)

KrakAka

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 oktober 2012, 20:01:57 »
Kun je ook uitbreidingen downloaden als je de normale Sims 3 op cd hebt? Ik wil namelijk wel wat uitbreidingen maar echt geen zin om er weer geld aan uit te gaan geven haha, ik heb echt letterlijk elke uitbreiding van de sims 2 en ik vind het nu echt zonde van het geld.

SilentSwan

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 19 oktober 2012, 20:02:23 »
wat houd die weersteen precies in nou eigenlijk?

Nou, als je een bovennatuurlijke sim hebt (vampier, heks, weerwolf of fee) dan kan je een apart soort weer oproepen met die steen. Bijvoorbeeld als een fee gebruik maakt van die weersteen, dan kan hij/zij ervoor zorgen dat er bloemenregen valt, waardoor alle gewassen groeien en verbeteren.

Een vampier daarentegen kan een soort mist oproepen met die steen, waardoor vampiers makkelijker sims kunnen bijten en veranderen.

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:07:41 »
Ik heb de sims 3 gedownload, alles geïnstalleerd behalve EA downloadmanager,
Nu wilde ik daarna Wereldavonturen installeren, maar toen gaf hij aan dat de sims 3 geupdate moest worden.
Dus ik heb hem geupdate naar versie 1.39 (?)
Daarna pas de crack gedaan bij de sims 3, (wereldavonturen nog niet geinstalleerd) maar nu probeer ik sims 3 op te starten en hij geeft geen enkel teken dat ie uberhaupt wilt opstarten.
Ik krijg niet het beginscherm, helemaal niks.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
ik hoop dat jullie het een beetje snappen, zo niet hoor ik het wel.

EDIT: Ik heb hem net geprobeert om hem via sims3launcher op te starten, maar dan krijg ik de meldig ''Sims 3 Launcher werkt niet meer, er wordt een oplossing gezocht voor dit probleem''.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2012, 20:14:06 door xDEMII »

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:20:40 »
Ik was echt zwaar verslaafd vroeger aan sims maar ik heb er helemaal geen tijd meer voor en hij loopt soms ook vast. Ik ga ofc wel jaargetijden kopen, die wil ik echt al sinds het begin :")

Ik heb alles van sims 1, maar dat heb ik verkocht en ik heb bijna alles van 2 (2 accessoires pakketten niet) en ook bijna alles van sims 3, alleen een paar accessoires pakketten niet want daar ben ik nooit zo'n fan van.
We're all made of stars ★

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:22:37 »

Weet iemand of ik naast het verhoogde deel (op dezelfde hoogte) een stuk naast kan bouwen? ik wil het wel met elkaar verbinden dat het 1 wordt.
Ja, dat zou wel kunnen denk ik want dan trek je als het goed is gewoon die muur door en plaats je een trap aan de zijkant. Ik weet het niet zeker, want ik heb echt al lang niet meer gebouwd.
Als het niet lukt dan is wss de helling te steil.

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:26:28 »
ben bang dat je alles opnieuw moet installeren enzo.
En ik zou hem niet updaten, eerst uitbreidingen installeren.
Ja ik ben nu bezig met sims 3 opnieuw aan het installeren, maar wanneer ik de uitbreiding Wereldavonturen wil installeren,
geeft hij dus aan dat ik hem éérst moet updaten voordat ik hem kan installeren.

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:28:11 »
Oh klopt, dat had ik ook! Maar dan krijg je een foutmelding? Ik heb ook een tijd gehad dat hij zei dat de sims launcher vast liep maar dat is vanzelf weggegaan geloof ik. Maar ik heb ook echt altijd problemen met mijn sims, ook al koop ik ze altijd :")

Supernovae

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:31:22 »
Ik krijg altijd na een uur spelen ongeveer, een bluescreen of death melding, weet iemand waarom en hoe ik dat kan laten stoppen? Mijn laptop sluit dan gewoon af en heb ik alles verloren. Btw, mijn sims 3 is wel gekocht.

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:33:21 »
in het installatie programma zal hij daar om vragen, dan moet je dat ook doen :) En daarna de crack van wereldavonturen erover heen plaatsen (in de sims3 folder niet in die van wereldavonturen!!)
Oke ik ga het even proberen, laat zo weten of het gelukt is.

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 26 oktober 2012, 20:45:18 »
Ik heb nu de wereldavonturen crack in het mapje geplaatst ; c-schijf - program files - electronic arts - de sims 3 - game - bin.
Maar het originele bestand heet TS3, maar de crack van wereldavonturen heet TS3EP01.
Moeten deze 2 bestanden allebei in het mapje blijven of moet ik TS3 weggooien?

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 26 oktober 2012, 21:05:40 »
waar heb je dat weg gedownload? :') Je moet een host nog wat file hebben en een .exe bestand geloof ik.
Ja klopt die 2 bestanden heb ik, nu is het wel gelukt, of nee nog niet helemaal;
Ik startte hem op vanuit die map en toen kregen we het (denk ik) bekende probleem: Fout bij verificatie: We kunnen niet vaststellen dat je een legale versie van de sims 3 wereldavonturen gebruikt...
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2012, 21:12:36 door xDEMII »

MissGigi

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 26 oktober 2012, 22:27:58 »
grr... door dit topic wil ik weer de sims 3 spelen. Maar ik heb net een nieuwe laptop en denk dus niet dat ik de sims erop mag zetten van mn ouders aangezien zij hem voor me hebben gekocht =''(

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:03:08 »
hm, het is lastig allemaal zo uit te leggen. zelf heb ik al heel vaak sims geinstalleerd etc. Maar zo via internet is dat echt lastig om iemand daarmee te helpen :") zeker omdat ik niet precies kan zien wat jij gedaan hebt.
Oké, toch bedankt voor de moeite !

Sharrr.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:10:12 »
@ cupofrealitea

Welke uitbreidingen heb je allemaal, de foto's op pagina 1 zijn echt leuk! :)
Als je een pad zonder hindernissen vindt, leidt het waarschijnlijk nergens naartoe.

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:11:40 »
Even een vraagje:

Ik speel ook de sims op het moment.
Maar hebben jullie Sims 3 helemaal gedownload, of hebben jullie de cd-rom gekocht? (bij bol.com ofzo) (:
You can close your eyes for things you don\\\\\\\'t want to see, but you can\\\\\\\'t close your heart for things you don\\\\\\\'t want to feel.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:12:32 »
Gedownload. ^^
Miserable's twin

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:14:10 »
Waar weg als ik vragen mag? ^
You can close your eyes for things you don\\\\\\\'t want to see, but you can\\\\\\\'t close your heart for things you don\\\\\\\'t want to feel.

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:17:41 »
Torrentz.eu o.i.d. Maar dan moet je eer uTorrent downloaden wat je heel gemakkelijk doet via door te googlen op "uTorrent downloaden" Het duurt best lang, hoor. Maar dan heb je ook wat.
Miserable's twin

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:18:36 »
Sorry als ik nu een beetje dom overkom.
Dan heb je dat gedownload oke, en dan?

MissGigi

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:31:33 »
Krijg je met dat downloaden van de sims 3 op uTorrent niet allemaal schadelijke virussen en zo binnen?
Heb namelijk net een nieuwe laptop gekregen en wil liever niet dat hij al binnen een week dood en kapot is. 

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:32:46 »
Nog even een vraagje: waar liggen de verjaardagstaarten?

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:41:29 »
iTorrent is een veelgebruikte site en ik heb er nooit problemen meegehad. Je hebt vast wel eens van Piratebay gehoord? Dat is ook een torrentsite.

Als je uTorrent gedownload hebt, ga je naar www.torrentz.eu en zoek je naar sims 3

Dan scroll je wat verder naar onder en zie je wat opties in oranje (?) letters. Dan klik je er een aan waarvab de titel overkomt met wat je zoekt. Ook kijk je naar het formaat. Sims is bijvoorbeeld niwt 1 mb.
Vervolgens kom je op een pagina met nog meer linkjes. Je kunt ze allemaal aanklikken, maar ik raad je een van de bovenste aan. (als er iets van Piratebay tussen staat dan zal ik die gebruiken. UPC heeft Piratebay alleen geblokkeerd)
Dan kom je op eeb website met soms wat reclame die je niet wilt zien. Gewoon negeren. Dan zoek je naar "download Torrent" o.i.d. (Daarvoor kun je ook zoekfunctie Ctrl+f gebruiken als je het niet vinden kan. ) Dan krijg je een melding of je iets wilt openen enzo maar dat spreekt allemaal wel voorzich.

Als het niet lukt, vraag gerust. Ik doe het nu ook uit mijn hoofd want zit op mijn telefoon.
Miserable's twin

MissGigi

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:51:23 »
Wordt je computer niet super sloom van uTorrent?

Mischief

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:53:07 »
Je computer wordt slomer van elk bestand dat je erop zet. Ook van sims. Bij mij  valt het heel erg mee. Heel groot is het niet.
Miserable's twin

whatabeautifulday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 27 oktober 2012, 10:54:02 »
Nog even een vraagje: waar liggen de verjaardagstaarten?
Uit m'n hoofd: Onder de categorie ''buiten'' en dan bij het eten buiten, dus waar de bbq's staan e.d.