Auteur Topic: Het algemene Sims topic [lees de beginpost]  (gelezen 694570 keer)

AMBITIOUS_

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 03 november 2012, 16:24:49 »
heee allemaal! ik heb een vraag, misschien een hele domme, maar moet het toch even weten haha. ik speel heel graag de sims 2 en nu zag ik hier allemaal sites voorbij komen waar je allerlei leuke dingen kan downloaden. alleen is dat niet 'gevaarlijk' voor je laptop/computer? krijg je daar geen virussen van of iets dergelijks? ik hoop dat iemand me kan helpen!

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 03 november 2012, 16:29:04 »
heee allemaal! ik heb een vraag, misschien een hele domme, maar moet het toch even weten haha. ik speel heel graag de sims 2 en nu zag ik hier allemaal sites voorbij komen waar je allerlei leuke dingen kan downloaden. alleen is dat niet 'gevaarlijk' voor je laptop/computer? krijg je daar geen virussen van of iets dergelijks? ik hoop dat iemand me kan helpen!
nou, het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je iets verkeerds download maar die kans is echt klein. als je gewoon van betrouwbare sites download is er niks aan de hand.
http://www.simsforum.nl/forum/view/id/13784/d/overzicht-download-sites , hier staan bijvoorbeeld veel betrouwbare sites in :) succes!

AMBITIOUS_

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 03 november 2012, 16:46:48 »
nou, het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je iets verkeerds download maar die kans is echt klein. als je gewoon van betrouwbare sites download is er niks aan de hand.
http://www.simsforum.nl/forum/view/id/13784/d/overzicht-download-sites , hier staan bijvoorbeeld veel betrouwbare sites in :) succes!

heb even gekeken en zitten leuke sites bij. dankjewel! :D

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 03 november 2012, 16:52:24 »
heb even gekeken en zitten leuke sites bij. dankjewel! :D
graag gedaan :D

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 03 november 2012, 17:17:27 »
@yellowtulips: Mag ik weten vanaf welke site jij Sims hebt gedownload? Ik geef het op met deze bestanden, misschien doen andere het wel...
PO-TA-TOES

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #130 Gepost op: 03 november 2012, 17:23:06 »
Draait sims 2 onder windows 8 :$?

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 03 november 2012, 17:24:35 »
@yellowtulips: Mag ik weten vanaf welke site jij Sims hebt gedownload? Ik geef het op met deze bestanden, misschien doen andere het wel...
ik heb geen idee waarvan ik de sims 2 heb gedownload, sims 3 heb ik van de cloud van tarac maar daar staat dus alleen de sims 3 op. ik zou nog even voor je kijken of ik iets betrouwbaars kan vinden. via welk programma heb je het eigenlijk gedownload? via vuze, utorrent of gewoon?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 03 november 2012, 17:30:41 »
Ik heb gewoon gedownload. Hmm, dan ga ik wel sims 3 downloaden, dat is ook prima.
PO-TA-TOES

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 03 november 2012, 17:31:57 »
http://sims4.weebly.com/, o en hier dacht ik net aan heb je het aantal speler ingesteld op 1?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 03 november 2012, 17:33:49 »
^Yep, heb ik ook gedaan. Ik weet echt niet wat ik fout doe...

Denk dat sims 3 wel meer systeemeisen heeft maar ik heb het gevoel dat het daar niet aan ligt, maar dat er iets niet klopte met de bestanden.

Hmm, via de site van yellowtulips kom ik op the pirate bay, waar ik niet bij kan vanwege ziggo.
PO-TA-TOES

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 03 november 2012, 17:35:13 »

Denk dat sims 3 wel meer systeemeisen heeft maar ik heb het gevoel dat het daar niet aan ligt, maar dat er iets niet klopte met de bestanden.
wacht, je hebt het sims basisspel gedownload. zaten hier 4 cd's/bestandjes bij of 1tje?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 03 november 2012, 17:36:26 »
wacht, je hebt het sims basisspel gedownload. zaten hier 4 cd's/bestandjes bij of 1tje?

Daar zaten er 4 bij...
PO-TA-TOES

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 03 november 2012, 17:37:30 »

Hmm, via de site van yellowtulips kom ik op the pirate bay, waar ik niet bij kan vanwege ziggo.
o, raar. ik heb ook ziggo maar ik kan er nog wel bij hm ik ga proberen om te kijken of er nog een cloud is van de sims 2. zo dat je mischien daar kan downloaden ;)

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 03 november 2012, 17:37:54 »
Daar zaten er 4 bij...
heb je het cd-1 gekoppeld in poweriso? of een andere cd?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 03 november 2012, 17:41:05 »
heb je het cd-1 gekoppeld in poweriso? of een andere cd?

Ja, gewoon disc 1 daaraan gekoppeld.

PO-TA-TOES

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 03 november 2012, 17:44:35 »
Ja, gewoon disc 1 daaraan gekoppeld.
anders nog even proberen om op die site te komen wat zephyr zei?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 03 november 2012, 17:45:50 »
Zal ik proberen.

Kan hem niet vinden :') Pfft, wat ben ik een kneus.
« Laatst bewerkt op: 03 november 2012, 17:51:36 door Nagisa »
PO-TA-TOES

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 03 november 2012, 18:32:11 »
Zal ik proberen.

Kan hem niet vinden :') Pfft, wat ben ik een kneus.
haha, je bent echt geen kneus hoor. ik kan hem ook niet vinden namelijk
eh de cloud is dezelfde site waarvan jij hem hebt gedownload. ik weet echt niet wat het probleem is.
het enige wat je kan doen is misschien de sims 3 downloaden en kijken of het wel lukt om dat bestandje te koppelen + te installeren. als dat lukt, is er iets mis met het bestandje van de sims 2 als dat niet lukt, is er iets mis met je poweriso..

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 03 november 2012, 18:39:21 »
Ik snap echt helemaal niks van die uitbreidingsspellen downloaden, voel me echt enorm dom nu
haha, wat snap je er niet aan dan? :)

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 03 november 2012, 18:45:04 »
Zoals ik al zei, helemaal niks :') ik heb nog nooit zoiets gedownload en was opzoek naar een duidelijke uitleg, maar die kan ik nergens vinden

Sowieso heb ik er echt geen verstand van en ben ik bang dat ik straks allemaal dubbele programma's op mijn laptop heb staan haha, ik heb nu WinRAR en uTorrent
nou, je moet dus gewoon het bestandje downloaden. ik sla altijd het bestandje op, op mijn bureaublad zodat ik niet dat gezeur krijg met dat ik het bestandje kwijt ben. als het is gedownload kun je het winrar bestandje bijvoorbeeld uitpakken zodat het cd-tje komt. dan poweriso opstarten, dan open je het cd-tje op poweriso en koppel je het cd-tje aan het zelfde bestandje (het cd-tje dus. ok ik word nu gek van het woord cd-tje) daarna naar computer en dan autorun kiezen. dan installeert het als het goed is :)

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 04 november 2012, 14:37:56 »
jeuj  :bounce:

Supernovae

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 04 november 2012, 20:46:51 »
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Mijn sims 3  start niet meer op, hij laadt tot het het beginscherm en dan gaat mijn laptop uit.. Hij deed het voorheen wel, de game is ook up to date en ik heb de sims gekocht. Heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand wat ik hier aan kan doen :l

Dianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 04 november 2012, 20:52:17 »
Ik heb mijn sims al een hele tijd maar ik heb een bug ofzo haha. Zodra een sim tv gaat kijken stopt het spel en gaat 'ie naar mijn bureaublad, dus ben ik alles kwijt, lol. Toen ik het spel net een dag had zag ik het, dus ik terug naar de intertoys, ''je hebt het spel al opengemaakt en de cd-rom uit het hoesje gehaald, we kunnen hem niet meer innemen'' -,- dus moet ik het nu maar doen zonder tv. :') Wel irritant, trouwens. En het kostte me een hele tijd voordat ik doorhad dat het de tv was...
Its a good thing to be strange, normalness leads to sadness ♥

yellowtulips

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 04 november 2012, 21:15:05 »
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Mijn sims 3  start niet meer op, hij laadt tot het het beginscherm en dan gaat mijn laptop uit.. Hij deed het voorheen wel, de game is ook up to date en ik heb de sims gekocht. Heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand wat ik hier aan kan doen :l
volgens mij heb ik ook zoiets gehad alleen ik weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost.
heb je het als je naar een familie toe wilt dat je laptop dan uitvalt of al als je het spel opstart? misschien zit er een foutje in het spel van je familie waar je mee wil spelen. dus mischien proberen bij andere familie+buurt? als dat nog niet werkt alle families misschien even deleten en dan opnieuw proberen. als dat ook niet werkt misschien je spel opnieuw installeren..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #149 Gepost op: 05 november 2012, 23:03:19 »
Een vraagje voor degene die Sims 3 spelen: Hoe ''snel'' speelt het spel bij jullie?

De laatste tijd is CAS namelijk erg traag bij mij. Als ik bijvoorbeeld naar de kleren sectie ga, dan moet ik eerst wachten tot dat schuifbalkje helemaal boven is, want anders duurt het nog langer voordat ik hem kan gebruiken. En als ik een nieuwe sim erbij creëer moet ik ongeveer een minuut wachten voordat ik weer verder kan. Ook valt het spel de laatste tijd vaak uit of loopt het vast, terwijl ik een tijdje terug daar veel minder last van had. Ik heb wel alle uitbreiden en dergelijke tot nu toe (behalve diesel) dus misschien ligt het daar wel aan... Grafische instellingen heb ik overigens op medium staan, dus niet heel hoog ofzo. Ik heb trouwens niet heel veel custom content. Alleen een aantal mods en een paar kapsels en make-up, maar verder niks.