Auteur Topic: Het algemene Sims topic [lees de beginpost]  (gelezen 642298 keer)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10225 Gepost op: 14 januari 2019, 11:42:24 »
Ik bouw alleen, omdat ik het spelen niet echt veel aan vind. Hoe breng ik hier verandering in? :')

Ik vond bouwen en spelen altijd allebei superleuk. Wat het spelen voor mij het leukst maakte: geen cheats gebruiken! Superleuk om je Sims te zien groeien van niets naar iets. Ik had ook iets van 6 uitbreidingen voor mijn Sims3 spel, maakt het natuurlijk ook stukken leuker. Dan kon ik afwisselen tussen het plattelandsleven (keurig gezinnetje stichten, eigen groenten verbouwen, veel huisdieren nemen), het nachtleven (in appartement wonen, alle clubs afstruinen en geen kind nemen), het eilandleven (een heel tropisch resort bouwen en steeds verbeteren) etc. Ik liet mijn Sims ook zoveel mogelijk vaardigheden leren, ook heel leuk en daar kunnen ze dan weer veel mee. En als je dan eenmaal heel ver in het spel bent, vind ik het nog leuker, omdat je hele generaties ver bent. Het verste wat ik ooit kwam was t/m generatie 5 of 6, toen was ik pas klaar met die familie. Ik weet niet welke Sims je hebt, maar 3 heb ik altijd het leukst gevonden, ik vind 4 bijv echt helemaal niks
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

always

• Bekijk profiel
« Reactie #10226 Gepost op: 24 januari 2019, 11:13:26 »
^hoe maak jij zoveel generaties dan?
Laat je ze allemaal steeds uit huis plaatsen? Met welk gezin ga je dan verder?
En hoe zorg je er voor dat je kind een partner krijgt, want dat lukt mij ook nooit.  :fieuw:

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10227 Gepost op: 24 januari 2019, 11:50:14 »
^ Gewoon verder spelen haha! Als de kids volwassen zijn zet ik (sommigen) inderdaad uit huis, en als de ouders dan dood zijn kies ik het favoriete kind uit om mee verder te spelen en sticht ik daar weer een gezin mee. Vaak gingen die overige kinderen van het oorspronkelijke gezin dan niet uit zichzelf kinderen krijgen, dus switchte ik vaak even kort naar die kinderen (zodat die anderen gewoon in de automatische leefstand verder leven) om die een partner te geven en zwanger te maken en dan ging ik weer terug naar m'n favoriete gezin, hahaha. Pas dan krijg je echt een grote familie met neefjes en nichtjes etc, dat vind ik zo leuk :)

Heb nu helemaal weer heimwee naar de Sims 3. Heb het nu zo'n 2 jaar niet gespeeld, ik wil m'n nieuwe laptop niet verkloten
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #10228 Gepost op: 24 januari 2019, 12:55:52 »
Ik speel ook altijd met dezelfde familie, ik zit nu op generatie 8! Ik ga altijd verder met de sim die ik het leukst vind. De andere kinderen uit het gezin zet ik meestal het huis uit zodra ze volwassen zijn. Ik heb ook extra families waar ik nooit mee speel in de buurt gemaakt, zodat ze altijd vaste vrienden en eventuele partners hebben.  laughing7.
En ik speel ook altijd zonder cheats, dat vind ik echt veel leuker. Mijn familie is inmiddels 2 keer verhuisd en ze wonen nu in een heel mooi huis.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10229 Gepost op: 24 januari 2019, 15:14:04 »
Heb net een resort gebouwd whoeeee

Ik heb vorige week trouwens mijn eerste huisboot gebouwd, weet nog niet of ik er echt tevreden mee ben

Ben de afgelopen dagen bezig geweest met een huis, waar ik nu toch wel best trots op ben! Normaal zijn mijn huizen niet zo heel mooi. Vind alleen dat het interieur veel beter kon maar het lukte op de een of andere manier niet. Heb er weer een filmpje gemaakt, als speed build. :) https://www.youtube.com/watch?v=6rtu8CQjBMw&feature=youtu.be

Omg memories

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10230 Gepost op: 25 januari 2019, 11:42:57 »
Schaamt iemand zich ook voor het sims spelen?

Hahah, ik weet niet vind het moeilijk om tegen mensen te zeggen dat ik sims.

Heeft trouwens ook iemand het uitbreidingspakket van sims 4 - beleef het samen?
Is die leuk?

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10231 Gepost op: 04 februari 2019, 18:03:14 »
Ik ben weer begonnen met spelen en vind het zooo leuk! Heb ook voor de eerste keer een tweeling gekregen, wou ik zo graag!

tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

always

• Bekijk profiel
« Reactie #10232 Gepost op: 06 februari 2019, 18:12:15 »
Ik ga mij voor het eerst verdiepen in mods, heb mij daar nog nooit echt mee bezig gehouden dus het is nog even puzzelen.
Wil vooral voor de inrichting dingen opzoeken, hebben jullie nog tips of leuke mods?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #10233 Gepost op: 06 februari 2019, 20:53:25 »
Ik heb de Sims 4 gekocht en het bevalt echt goed! Is toch weer heel anders dan Sims 2.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10234 Gepost op: 17 februari 2019, 21:04:57 »
Welke sims vinden jullie leuker? Sims 3 of sims 4?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10235 Gepost op: 18 februari 2019, 07:31:13 »

3 for sure.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10236 Gepost op: 18 februari 2019, 13:26:42 »

Sowieso Sims 3!

Op wat voor laptop/PC spelen jullie de sims? Ik heb namelijk op dit moment een laptop van 9 jaar oud waar ik de sims op speel maar deze komt een beetje aan zijn einde. Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop waarop ik de sims 3 normaal kan spelen met CC!
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10237 Gepost op: 18 februari 2019, 16:24:16 »

Sims 2 haha.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #10238 Gepost op: 18 februari 2019, 18:40:19 »
4, maar 2 blijft het allerleukst.

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10239 Gepost op: 18 februari 2019, 19:26:54 »
Sims 2 haha.

mag ook haha
Stoor je je niet aan de graphics?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10240 Gepost op: 18 februari 2019, 19:40:33 »
mag ook haha
Stoor je je niet aan de graphics?

Op zich niet! De dingen die ik wel echt mis zijn bijvoorbeeld dat ze in Sims 4 kunnen schaken en eten en praten tegelijk. En meer kledingopties.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10241 Gepost op: 23 februari 2019, 11:43:20 »
Er komt een nieuwe sims 4 uitbreiding!

https://www.youtube.com/watch?v=6CQ9Gccjs4c

Lola43

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10242 Gepost op: 04 maart 2019, 09:43:53 »
Ik hou van Sims 2.