Ik bouw alleen, omdat ik het spelen niet echt veel aan vind. Hoe breng ik hier verandering in? :')
Ik vond bouwen en spelen altijd allebei superleuk. Wat het spelen voor mij het leukst maakte: geen cheats gebruiken! Superleuk om je Sims te zien groeien van niets naar iets. Ik had ook iets van 6 uitbreidingen voor mijn Sims3 spel, maakt het natuurlijk ook stukken leuker. Dan kon ik afwisselen tussen het plattelandsleven (keurig gezinnetje stichten, eigen groenten verbouwen, veel huisdieren nemen), het nachtleven (in appartement wonen, alle clubs afstruinen en geen kind nemen), het eilandleven (een heel tropisch resort bouwen en steeds verbeteren) etc. Ik liet mijn Sims ook zoveel mogelijk vaardigheden leren, ook heel leuk en daar kunnen ze dan weer veel mee. En als je dan eenmaal heel ver in het spel bent, vind ik het nog leuker, omdat je hele generaties ver bent. Het verste wat ik ooit kwam was t/m generatie 5 of 6, toen was ik pas klaar met die familie.
Ik weet niet welke Sims je hebt, maar 3 heb ik altijd het leukst gevonden, ik vind 4 bijv echt helemaal niks