Auteur Topic: Het algemene Sims topic [lees de beginpost]  (gelezen 652548 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10200 Gepost op: 05 augustus 2018, 19:25:30 »
Geeft hij een bepaalde foutmelding? Bij mij doet hij het namelijk wel.

Ik wil wel Sims 4 spelen maar dan ben ik begonnen en dan verveel ik me alweer. Weet gewoon niet echt hoe en wat.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10201 Gepost op: 13 augustus 2018, 19:37:48 »

Even nog een paar foto's van mijn tieners :D
Vind het echt veel leuker spelen met de uitbreiding van jaargetijden. Ga morgen ook na middernacht eens proberen!
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #10202 Gepost op: 13 augustus 2018, 21:32:55 »
Ik speel nu met de familie Fyres in Windenburg, ze hebben nog een zoon erbij gekregen en ik heb hun huis een beetje aangepast. Ik hou echt van die hoge muren met grote ramen.

Ik heb trouwens ook Jungle Avonturen (gedownload) en ik vind de meubels en die nieuwe muur (rood in de keuken) heel gaaf. Maar ben nog niet op vakantie geweest. Ik hoop heel erg op Seizoenen, verder vind ik Sims 4 best compleet. Ik heb Sims 3 nooit echt gespeeld (vond het lelijk) dus die open wereld mis ik niet. Ik mis ook wel auto's en dat ze erin stappen zoals Sims 2.

Ik zit ook op een ander Simsforum en daar denken ze dat EA stopt met de Sims. Dat ze gewoon klaar zijn maar ik kan me dat niet voorstellen, het is zo'n grote franchise. En anders is er wel een andere gamestudio die dit oppakt.

Is dit Sims 4? Mag ik een linkje naar de openhaard?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #10203 Gepost op: 13 augustus 2018, 21:37:06 »
Waar kun je goedkope uitbreidingspakketten voor de Sims 4 kopen? Ik wil graag Jaargetijden maar ik vind 40 euro wel erg prijzig.

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10204 Gepost op: 13 augustus 2018, 23:22:49 »
Ja dit is Sims 4! :)
Die openhaard zit volgens mij gewoon in de basisgame, anders in een uitbereiding denk ik. Ik heb die ook en heb geen mods :')

edit: oh wacht, volgens mij is dit een andere die er op lijkt, lol
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10205 Gepost op: 13 augustus 2018, 23:49:02 »

Volgens mij zit die bij City living! Maar ik zal morgenavond even precies kijken. Ik heb trouwens alles gedownload via ZLorigin, best makkelijk.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10206 Gepost op: 10 september 2018, 15:26:48 »
Waar kun je goedkope uitbreidingspakketten voor de Sims 4 kopen? Ik wil graag Jaargetijden maar ik vind 40 euro wel erg prijzig.

Ik heb hem laatst gekocht voor 20 op origin zelf :)
Minimalism is the intentional promotion of the things we most value and the removal of anything that distracts us from it.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10207 Gepost op: 15 september 2018, 13:14:49 »
Hahahaha, mooi: https://www.youtube.com/watch?v=v6KOym53S5M

Ik mis de Sims best wel. Sims 4 heb ik nog altijd niet, want die vind ik er mega stom uit zien vergeleken bij 3 (had toen ook die trial geprobeerd en vond het echt 10x niks). Sims 3 heb ik jarenlang helemaal plat gespeeld, echt liefde voor dat spel. Mijn oude laptop werd er op een gegeven moment echt fucked up van, en durf het eigenlijk niet aan om het weer op m'n nieuwe laptop te downloaden. Heb het nu al bijna 2 jaar niet gespeeld.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10208 Gepost op: 16 september 2018, 10:18:12 »
^ Ik heb de sims 3 ook echt plat gespeeld op mijn laptop en ik heb er niet veel last van. Ik heb ook enorm veel cc gedownload. Het enigste wat bij mij sloom is is het opstarten van het spel en al mijn cc inladen als ik mijn sim maak/een andere outfit geef. Aan mijn laptop zelf merk ik (gelukkig) nog steeds geen problemen.

En dat filmpje, echt geniaal  laughing7.

Dit is een screenshot van het appartement waar ik momenteel in woon met een nieuwe sim. Ik had de uitbreiding 'Na Middernacht' toevallig zien liggen op de rommelmarkt en kon 'm meenemen voor 0,50 euro!! Maar sjeezus hoe irritant zijn die liften? Als ik m'n Sim laat uitgaan moet ze echt meestal meer als een (sim)uur wachten voordat ze de lift naar boven kan nemen. Vind het echt heel irritant maar voor de rest is het wel een leuke stad en leuke uitbreiding.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10209 Gepost op: 16 september 2018, 12:00:52 »
^ Nice, voor 50 cent hahaha! Die liften zijn inderdaad gruwelijk irritant, maar toch is het één van mn favo sims 3 uitbreidingen. Zit vooral veel leuke kleding bij en de mogelijkheid om iets anders te kunnen spelen dan het normale gezinsleven vond ik ook atijd leuk :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

nathaliebosmax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10210 Gepost op: 16 september 2018, 12:37:10 »
Een paar weken geleden begonnen met de Sims 4. Wel weer even wennen, want ik was echt gewend aan Sims 1, long time ago. Op zich wel een mooie game, maar het is een beetje zoeken, uiteindelijk wijst het zich van zelf.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10211 Gepost op: 17 september 2018, 15:19:19 »
^ Nice, voor 50 cent hahaha! Die liften zijn inderdaad gruwelijk irritant, maar toch is het één van mn favo sims 3 uitbreidingen. Zit vooral veel leuke kleding bij en de mogelijkheid om iets anders te kunnen spelen dan het normale gezinsleven vond ik ook atijd leuk :)

Ja precies, vind het eens fijn om met één enkele sim te spelen en in een appartement te wonen!

Ik vrees dat het spelen van de sims bij mij weer gaat ophouden. Heb namelijk nu voor de tweede keer het probleem dat mijn spel niet kan opslaan. Ik druk op opslaan en afsluiten, vervolgens gaat hij naar het scherm van opslaan en begint het dus gewoon met opslaan. Dit blijft zo lang door draaien en laden  en hij moet nog geen uur aan gameplay opslaan (terwijl ik ook vaak al 4/5uur gespeeld heb zonder opsla-problemen). Heel irritant want het 'opslaan' gaat zo lang door dat ik uiteindelijk maar gewoon de sims geforceerd afsluit met het resultaat dat mijn gameplay van dat uur verloren gaat... Kan iemand helpen? Het gaat over sims 3 trouwens.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10212 Gepost op: 17 september 2018, 15:34:47 »
^ Vreemd. Tussendoor lukt opslaan wel gewoon? Dan d.m.v 2 handelingen doen: eerst opslaan en dan op stoppen drukken, in plaats van 'opslaan en afsluiten'.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10213 Gepost op: 17 september 2018, 15:56:04 »
^ Ga dat eens proberen, hopelijk lukt het. Wel jammer dat ik nu alweer een heel uur aan gameplay kwijt ben..

Daisy

• Bekijk profiel
« Reactie #10214 Gepost op: 23 september 2018, 08:57:26 »

Na 100 jaar weer eens de sims opgestart en een heleboel gedownload om het iets leuker te maken, ik heb namelijk 0 uitbreidingen haha

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10215 Gepost op: 24 september 2018, 20:47:32 »
Ik kijk sinds dit weekend ZenSimmer en ik HOU van haar huizen. Ze heeft ook een hele leuke stem om naar te luisteren! Morgen ga ik eens proberen een speed build van haar na te maken.

Channel: https://www.youtube.com/user/KatiePeckham/videos

Als jullie nog suggesties hebben van leuke youtube channels hoor ik het graag! Wel liefst sims 3 aangezien dat de versie is die ik speel.

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10216 Gepost op: 25 september 2018, 09:22:23 »
Vind het zo jammer dat het downloaden van CC zo omslachtiger gaat dan in sims 3. Vond het vroeger altijd mega chill om gewoon vanuit de sims 3 zelf die sims te downloaden, maar als je nu een compleet persoon wilt hebben ben je 1,5 jaar bezig om alle onderdelen los te downloaden.. (of ik doe iets verkeerd, maar dan hoor ik het graag :'))

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10217 Gepost op: 25 september 2018, 11:31:18 »
Ik speel momenteel weer Sims 2, kan daar echt geen genoeg van krijgen. De verhaallijnen zijn zoveel leuker dan Sims 4, iedereen interact met elkaar. In Sims 4 zijn het echt losse families...

IvyJane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10218 Gepost op: 29 september 2018, 23:34:58 »
Ik heb speciaal weer een account aangemaakt om even wat te posten hier, ben hier al heel lang weg maar kon het niet laten  :lol:   Alle meubels die je ziet zijn gedownload bij thesimsreesource.com!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10219 Gepost op: 30 september 2018, 02:20:45 »
Ziet er goed uit! Ik hou van die openheid.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #10220 Gepost op: 16 oktober 2018, 10:39:51 »
Kan iemand vertellen of Sims Jungle avonturen wat is? Het doet me een beetje denken aan Sims op een onbewoond eiland als ik de trailer bekijk. Twijfel heel erg of ik hem ga kopen of dat het zonde is van mijn geld
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10221 Gepost op: 16 oktober 2018, 11:30:33 »

Dit is de keuken, enkel de kastjes zien er hier een beetje geglitched uit.

De eetkamer.

De woonkamer (ziet er een beetje blank uit maar ik wou het niet volproppen met spullen.

De achtertuin moet nog gemaakt worden.
En foto's van de badkamer + studeerkamer krijg ik niet gemaakt omdat het best kleine ruimtes zijn, jammer.

Mijn huidige trots, dankzij een build with me van Zensimmer. De lay-out van het huis heb ik van d'r nagedaan. De meubels enzo heb ik zelf gekozen.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #10222 Gepost op: 24 december 2018, 19:00:04 »
Weet iemand hoe je bij de sims 3 de stamboom van de familie nog kunt veranderen als je al aan het spelen bent? Heb op verschillende sites wel gelezen dat je daarvoor een code kunt gebruiken maar deze werkt bij mij niet?

En nu wil ik graag de sims 4 kopen omdat deze nu super goedkoop is bij Origin, alleen kan ik niet naar het betalingsproces.  <_<

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10223 Gepost op: 24 december 2018, 19:35:25 »
Kan iemand vertellen of Sims Jungle avonturen wat is? Het doet me een beetje denken aan Sims op een onbewoond eiland als ik de trailer bekijk. Twijfel heel erg of ik hem ga kopen of dat het zonde is van mijn geld

Miss ff een Lets play kijken? Ik vind het beetje mehh, meubels zijn wel mooi maar niet het geld waard.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #10224 Gepost op: 13 januari 2019, 14:22:30 »
Ik bouw alleen, omdat ik het spelen niet echt veel aan vind. Hoe breng ik hier verandering in? :')