Auteur Topic: Het algemene Sims topic [lees de beginpost]  (gelezen 694732 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10175 Gepost op: 20 juli 2018, 22:04:08 »

Verjaardag van Xiomara :D
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10176 Gepost op: 21 juli 2018, 12:12:56 »
^Aww super leuk!

Ik ben nu ook ondertussen weer een weekje aan het spelen. Maar ik vind de screenshots die ik van mijn gezin gemaakt heb nergens terug op mijn laptop? Kan iemand helpen?
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10177 Gepost op: 21 juli 2018, 12:22:17 »
C:\Users\je naam\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Screenshots
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10178 Gepost op: 21 juli 2018, 13:32:59 »
C:\Users\je naam\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Screenshots

Dankjewel!

Ik ben nog wat aan het experimenteren met hoe ik de screenshots het best neem en hoe het allemaal werkt. Dus het zijn nog niet de beste en mooiste plaatjes maar dit is mijn gezinnetje:

Jammer dat hij net zijn sportkleren aanhad :fieuw:

Alyssa is de sim waar ik origineel mee ben beginnen spelen en ze heeft haar man ontmoet op het werk.

Dit zijn hun kinderen. Een zoon (die al tiener is) en een dochter (die nog kind is). De dochter valt wel erg uit de toon met haar blonde haren zeg :')

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10179 Gepost op: 21 juli 2018, 13:42:46 »
Ahhw zo schattig, klein blond prinsesje.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10180 Gepost op: 21 juli 2018, 17:48:38 »
Had nog een vraagje, welke uitbreidingspakketten zijn het leukst voor de Sims 3?
Ik heb namelijk Wereldavonturen al en luxe accessoires maar zou er graag nog enkele bij doen. Ik zat te denken aan levensweg, ambities, na middernacht, studentenleven of jaargetijden. Maar welke vinden jullie het leukst/welke voegen het meeste toe aan het spel? Oh en ik wil sowieso 1/2 uitbreidingen waarbij ik een nieuwe stad krijg aangezien ik nog steeds enkel in de basisstad kan spelen.

xyz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10181 Gepost op: 22 juli 2018, 16:14:40 »
Had nog een vraagje, welke uitbreidingspakketten zijn het leukst voor de Sims 3?
Ik heb namelijk Wereldavonturen al en luxe accessoires maar zou er graag nog enkele bij doen. Ik zat te denken aan levensweg, ambities, na middernacht, studentenleven of jaargetijden. Maar welke vinden jullie het leukst/welke voegen het meeste toe aan het spel? Oh en ik wil sowieso 1/2 uitbreidingen waarbij ik een nieuwe stad krijg aangezien ik nog steeds enkel in de basisstad kan spelen.

Jaargetijden vind ik zelf een van de leuksten denk ik. Puur omdat het heel veel toevoegd doordat het dus ook winter etc kan zijn. Na middernacht vind ik ook heel leuk en daar heb je ook een nieuwe wereld bij, een hele andere dan het basisspel. Levensweg wilde ik zelf graag hebben omdat ik graag iets meer wilde hebben voor de peuters kinderen tieners. Ze kunnen bijv. nu straf krijgen als ze iets doen wat niet mag. Ook moeten tieners nu auto leren rijden. Allemaal zulk soort dingen. Studentenleven is ook leuk alleen na een tijdje is het niet meer zo speciaal om te gaan studeren en dan ga je (althans ik) het minder doen, dus die uitbreiding "gebruik ik het minst.

Mijn persoonlijke voorkeuren zijn denk ik dus jaargetijden en na middernacht (en levensweg)

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10182 Gepost op: 22 juli 2018, 17:55:01 »
Jaargetijden vind ik zelf een van de leuksten denk ik. Puur omdat het heel veel toevoegd doordat het dus ook winter etc kan zijn. Na middernacht vind ik ook heel leuk en daar heb je ook een nieuwe wereld bij, een hele andere dan het basisspel. Levensweg wilde ik zelf graag hebben omdat ik graag iets meer wilde hebben voor de peuters kinderen tieners. Ze kunnen bijv. nu straf krijgen als ze iets doen wat niet mag. Ook moeten tieners nu auto leren rijden. Allemaal zulk soort dingen. Studentenleven is ook leuk alleen na een tijdje is het niet meer zo speciaal om te gaan studeren en dan ga je (althans ik) het minder doen, dus die uitbreiding "gebruik ik het minst.

Mijn persoonlijke voorkeuren zijn denk ik dus jaargetijden en na middernacht (en levensweg)

Ohh dankjewel voor je reactie! Denk dat ik dan inderdaad voor jaargetijden en na middernacht ga gaan. Studententijd leek me enorm leuk omdat je dan toch nog iets kunt studeren maar ik denk dat ik het (net zoals jij) ook steeds minder ga gebruiken. Ambities leek me dan weer leuk omdat je meer opties had met beroepen.

Weet iemand trouwens of deze site https://www.gamesync.nl/de-sims-3-uitbreidingspakketten-kopen-downloaden-origin.html gewoon betrouwbaar is? Ik neem aan dat als ik via hier koop, ik een code krijg die ik bij origin moet invullen op mijn account waarna ik het spel kan downloaden op mijn laptop?

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10183 Gepost op: 23 juli 2018, 18:09:55 »
Ohh dankjewel voor je reactie! Denk dat ik dan inderdaad voor jaargetijden en na middernacht ga gaan. Studententijd leek me enorm leuk omdat je dan toch nog iets kunt studeren maar ik denk dat ik het (net zoals jij) ook steeds minder ga gebruiken. Ambities leek me dan weer leuk omdat je meer opties had met beroepen.

Weet iemand trouwens of deze site https://www.gamesync.nl/de-sims-3-uitbreidingspakketten-kopen-downloaden-origin.html gewoon betrouwbaar is? Ik neem aan dat als ik via hier koop, ik een code krijg die ik bij origin moet invullen op mijn account waarna ik het spel kan downloaden op mijn laptop?
Je kunt ook gewoon uitbereidingspakketten kopen via Origin! Dat is altijd betrouwbaar! :)
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10184 Gepost op: 23 juli 2018, 18:11:30 »

Verjaardag van Xiomara :D
Schattig! Xiomara als in Jane the Virgin laughing7. ? Echt wel een van mn lievelingsseries.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10185 Gepost op: 23 juli 2018, 22:34:40 »
Je kunt ook gewoon uitbereidingspakketten kopen via Origin! Dat is altijd betrouwbaar! :)

Naja ik ga geen 40 euro betalen voor een simpele uitbreiding. Via de link die ik stuurde zijn ze zeker 50% goedkoper dus als die betrouwbaar is geef ik liever 15 euro uit.

Edit: ik zie al dat de site niet meer werkt :(
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2018, 22:51:48 door Fearless »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10186 Gepost op: 24 juli 2018, 08:46:46 »
Schattig! Xiomara als in Jane the Virgin laughing7. ? Echt wel een van mn lievelingsseries.

hihi yes, ik vind dat zo'n leuke naam!

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10187 Gepost op: 24 juli 2018, 16:25:19 »
Naja ik ga geen 40 euro betalen voor een simpele uitbreiding. Via de link die ik stuurde zijn ze zeker 50% goedkoper dus als die betrouwbaar is geef ik liever 15 euro uit.

Edit: ik zie al dat de site niet meer werkt :(
Ja ik vind het ook wel erg duur, ik heb geluk dat mijn broer ook graag sims speelt dus hij betaald redelijk veel en daar kan ik van mee profiteren. :angel: Er zijn van sims 4 best vaak kortingen, ik weet niet of dat bij sims 3 ook zo is? Anders kun je daarop wachten.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10188 Gepost op: 24 juli 2018, 16:31:20 »
Ja ik vind het ook wel erg duur, ik heb geluk dat mijn broer ook graag sims speelt dus hij betaald redelijk veel en daar kan ik van mee profiteren. :angel: Er zijn van sims 4 best vaak kortingen, ik weet niet of dat bij sims 3 ook zo is? Anders kun je daarop wachten.

Ohh dat is wel handig ja! En heb het erop gewaagd via een andere site en heb jaargetijden gekocht voor 17.55 euro! De link werkt dus ik kan fijn spelen nu :D

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10189 Gepost op: 24 juli 2018, 16:33:49 »
Ohh dat is wel handig ja! En heb het erop gewaagd via een andere site en heb jaargetijden gekocht voor 17.55 euro! De link werkt dus ik kan fijn spelen nu :D
Veel speel plezier! :)

Mango

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10190 Gepost op: 24 juli 2018, 20:09:30 »
M'n sims zit gwn vast op het loadingscreen!! Als ik m'n mod/cc map weg haal doet het 't wel, maar al mijn sims leven met cc...like ze zijn nu allemaal kaal en bloot. Ik weet echt niet wat er aan de hand is want ik heb niks nieuws gedownload :|

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10191 Gepost op: 24 juli 2018, 21:26:02 »
Door cc kan je game wel raar gaan doen. Wanneer heb je voor het laatst gespeeld? Het kan volgens mij ook door een update komen.

Mango

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10192 Gepost op: 24 juli 2018, 22:52:02 »
Ik heb idd voor de update voor het laatst gespeeld, maar ik snap niet waarom het nu niet werkt maar al die andere keren wel :fieuw:

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #10193 Gepost op: 24 juli 2018, 22:57:22 »
Waarschijnlijk is er cc dat niet meer werkt na de update. Om na te gaan om welke bestanden het gaat moet je volgens mij alles afgaan.. Zoiets heb ik toch ooit gelezen in dit topic  :fieuw:

Veel speel plezier! :)

Dankjewel! Vind de uitbreiding echt leuk en het voegt inderdaad enorm veel toe. Nu ga ik morgen denk ik ook meteen na middernacht kopen!

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10194 Gepost op: 25 juli 2018, 19:26:04 »
^ Jaargetijden vind ik voor de sims 3 en sims 4 echt heel leuk ja :). Na middernacht is ook een leuke uitbreiding, de nieuwe stad die je krijgt, Bridgeport, is alleen al heel vet vind ik.

Ik besef me even hoe lang ik al sims speel, eigenlijk al sinds mijn zesde omdat mijn broer het altijd speelde. Misschien een beetje vroeg maar ja xD

N° Julia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10195 Gepost op: 25 juli 2018, 19:58:40 »
Hey!Ik heb een vraagje: spelen jullie dit spel online of gewoon offline zeg maar?Het spel is voor mij ooit gedownload en daarom kan ik niet online, vandaar dat ik me afvraag of ik iets leuks mis.Thanks!
Garrixer.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10196 Gepost op: 25 juli 2018, 20:48:05 »
Offline, ik heb het ook gedownload. Maar het enige wat je mist is de galerij? Je kan wel gewoon huizen downloaden.

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10197 Gepost op: 26 juli 2018, 20:44:20 »
Ik speel echt bijna nooit online, alleen als ik iets uit de galerij wil downloaden, maar dat is niet vaak.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #10198 Gepost op: 26 juli 2018, 23:45:29 »
Ik speel altijd offline. En ik speel ook vrijwel alleen Sims 2, hier heb ik ook 8 uitbreidingspakketten van. Sims 1 en 3 heb ik ook, maar speel ik eigenlijk nooit (meer).
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10199 Gepost op: 27 juli 2018, 12:46:30 »
hoi! vroeger was ik echt verslaafd aan de sims en het was als kind altijd mijn favoriete bezigheid om te doen. nu het vakantie is, lijkt het me leuk om het weer eens te spelen. nu wil ik vooral de sims 2 spelen omdat dit de versie was die ik vroeger altijd speelde en ik deze het leukste vind van alle vier. alleen nu is een spel wat bijna 15 jaar geleden uit is gekomen natuurlijk niet gemaakt voor de computers uit deze tijd, en werkt hij dus niet op mijn laptop met windows 10 wat ik super jammer vind. weet iemand hier een manier om hem toch aan de praat te krijgen of is het een verloren zaak?