Auteur Topic: Het algemene boekentopic!  (gelezen 941310 keer)

I Like you

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 31 juli 2013, 22:50:00 »
Heb een leuk boek gezien Belle alleen alle boeken die ik leuk vind zijn heel duur.
I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.Blog
Goodreads

Nathalie

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: 01 augustus 2013, 07:16:33 »
Heb een leuk boek gezien Belle alleen alle boeken die ik leuk vind zijn heel duur.

In de boekenwinkels zijn ze zeker vaak heel duur, ik koop vaak bij bookdepository, dat is wel engels, maar dan betaal je geen verzendkosten en je hebt de meeste paperback's voor 7/8 euro en hardback voor 12/14

Nathalie

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 01 augustus 2013, 07:52:21 »
Ik heb A Study in Scarlet nét uit, haha. Het was een erg leuk boek, dr. Watson is een leuk personage en het plot is heel goed. Ik houd sowieso wel van detectives, dus Sherlock Holmes moet je dan wel gelezen hebben vind ik. Kafka on the Shore had ik vanmiddag nog uitgelezen, maar... Daarvan weet ik nog niet wat ik ervan vind :")

Ik heb Sherlock Holmes nog niet gelezen omdat ik een beetje bang ben of hij niet te moeilijk is. Ik ben nog vrij jong 14, is het moeilijk om te lezen?
Oh en anders weet je andere boeken die over mysterie/detective gaan die passend bij mijn leeftijd is?

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 01 augustus 2013, 09:02:15 »
Life of Pi... Ik heb de film gezien, die vond ik wel oké. Het einde was wel ineens een soort mind-fuck voor me, ik heb nog uren erover na zitten denken xD (maar ik was ook moe, dat helpt)

@Nathalie: Sherlock is best heel goed te doen. Ik ben maar een jaartje ouder dan jij en ik kan het gewoon begrijpen. Niet alle woorden ken ik, maar dat zal je altijd hebben haha. Ik zou zeggen: probeer het eens gewoon.
PO-TA-TOES

Fluweel

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: 01 augustus 2013, 11:13:57 »
Ik heb me voorgenomen om wat mee engelse boeken te gaan lezen. Tot nu toe las ik enkel engels als dat verplicht was, voor school. Maar ik ga het wat meer vrijwillig gaan doen denk ik.

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 01 augustus 2013, 11:28:47 »
*smijt City of Glass uit het raam* Ugh, origineel allemaal.

@Fluweel: Ik zie nu pas je sign en je ava! Bastille :D Ik ben sinds dit jaar ook meer Engels gaan lezen, vrijwillig. Het bevalt me wel.
PO-TA-TOES

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 01 augustus 2013, 15:37:51 »

Klinkt veelbelovend, haha.

Heeft iemand Clockwork Angel gelezen? Is die beter dan City of Bones?

be_youtiful.

• Live the life you love.
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 01 augustus 2013, 16:12:52 »
als je mooie boeken hebt reageer dan op deze blog:
http://www.girlscene.nl/profiel/Iamsoinlovewithhim/blog/9634
dan kan ik een lijst maken van allemaal verschillende boeken.
dankje xx

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 01 augustus 2013, 16:23:23 »
Huh, Ik lees Safe Haven (Nederlands) en heb ook de film gezien. Als ik nu zoek op Safe haven krijg ik een heel ander verhaal te zien bij sommige inleidingen. Ik dacht eerst dat het een fout was en heb de Engelse tekst gekopieerd en in google geplakt en het geeft overal Safe Haven aan.Maar buiten dat er andere namen in staan gaat het over een romance in Italie en over een vrouw die dood gaat aan kanker die renee (geen rené in de film?) verzorgd.. Heel raar, ik ben nu wel benieuwd. Ik denk dat in het oude boek (dus niet die met de filmfoto) ook het verhaal van Jo verteld wordt ofzo, zij is overleden aan kanker maar dat was voor het verhaal uberhaupt begon in de Film en het Nederlandse boek)ik wil nu weten hoe de vork in de steel steekt.. :")
Wat doe ik hier nog

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 01 augustus 2013, 16:39:25 »
Klinkt veelbelovend, haha.

Heeft iemand Clockwork Angel gelezen? Is die beter dan City of Bones?

Het gaat nu wel beter, het einde is wat leuker. Maar hierna ga ik niet verder lezen, no way. Wat een frustraties.
PO-TA-TOES

Xuaia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 01 augustus 2013, 18:34:07 »
Huh, Ik lees Safe Haven (Nederlands) en heb ook de film gezien. Als ik nu zoek op Safe haven krijg ik een heel ander verhaal te zien bij sommige inleidingen. Ik dacht eerst dat het een fout was en heb de Engelse tekst gekopieerd en in google geplakt en het geeft overal Safe Haven aan.Maar buiten dat er andere namen in staan gaat het over een romance in Italie en over een vrouw die dood gaat aan kanker die renee (geen rené in de film?) verzorgd.. Heel raar, ik ben nu wel benieuwd. Ik denk dat in het oude boek (dus niet die met de filmfoto) ook het verhaal van Jo verteld wordt ofzo, zij is overleden aan kanker maar dat was voor het verhaal uberhaupt begon in de Film en het Nederlandse boek)ik wil nu weten hoe de vork in de steel steekt.. :")

Ik heb het boek in het Engels gelezen voordat de film uit was (dus je zou het een ouder boek kunnen noemen), en het verhaal komt eigenlijk heel goed overheen met de film, niks over Jo's leven. Nja, in mijn boek dan haha, maar misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld? Sorry dan  :blush:
Eleutheromania ~ (n.) an intense and irresistible desire for freedom.

Nathalie

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 01 augustus 2013, 18:37:14 »

Haha veelbelovend! Wat was er met het boek?

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 01 augustus 2013, 18:48:07 »
Ik heb het boek in het Engels gelezen voordat de film uit was (dus je zou het een ouder boek kunnen noemen), en het verhaal komt eigenlijk heel goed overheen met de film, niks over Jo's leven. Nja, in mijn boek dan haha, maar misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld? Sorry dan  :blush:

Ja ik heb het boek gelezen en het verhaal loopt zoals de film. Maar nu zie ik op internet dat de oude (denk ik?) Engelse variant gedeeltelijk een heel ander verhaal heeft en ik vroeg me af hoe dat kwam omdat dat in het boek met de filmkaft niet overeen komt. Ik dacht eerst dat het een 'fout' was in de samenvatting/inleiding van het boek op die site maar heb het gekopieerd en gegoogled en kom het vaker tegen, het verhaal is dus compleet anders kennelijk?

http://gimme.com.au/product/safe-haven-hardcover--3

http://www.polare.nl/boek/sparks-nicholas/safe-haven-9780446547604/
Wat doe ik hier nog

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 01 augustus 2013, 18:48:21 »
Wat vinden jullie trouwens van de GONE series van Micheal Grant ?
ik wil hem wel lezen, maar ik ben bang dat het een beetje te kinderlijk is ofzo

Hopey

• Fish fingering your custard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 01 augustus 2013, 18:51:35 »
Ik heb het eerste boek een paar jaar geleden gelezen en ik vond er helemaal niets aan. Maar ik kan je niet meer vertellen wat ik er precies zo slecht aan vond aangezien het zo lang geleden is :')
Det är skönare lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge. (Blog)

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #90 Gepost op: 01 augustus 2013, 19:06:10 »

Ik kan me herinneren dat ik boek één en twee gelezen heb en daarna nooit meer om heb gekeken naar de serie, dus hij heeft geen indruk op me gemaakt.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 01 augustus 2013, 19:09:32 »
Haha veelbelovend! Wat was er met het boek?

Dat kan ik niet zeggen, anders spoil ik hem helemaal voor je, haha.

@Noorah: Ik heb de eerste drie boeken van Gone gelezen, vroeger vond ik ze wel leuk. Nu heb ik alleen niet heel erg veel 'zin' om ze verder te lezen, zo goed waren ze nou ook weer niet en ik vrees een beetje voor hetzelfde als jij :')
PO-TA-TOES

Nathalie

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 01 augustus 2013, 19:34:39 »
Dat kan ik niet zeggen, anders spoil ik hem helemaal voor je, haha.

@Noorah: Ik heb de eerste drie boeken van Gone gelezen, vroeger vond ik ze wel leuk. Nu heb ik alleen niet heel erg veel 'zin' om ze verder te lezen, zo goed waren ze nou ook weer niet en ik vrees een beetje voor hetzelfde als jij :')

Ah goed dat je het dan niet doet! Want ik kijk soms reviews van boeken en dan zie ik soms spoilers en dan baal ik zo hard!  :hamer: :hamer:

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 01 augustus 2013, 20:23:05 »
Het gaat nu wel beter, het einde is wat leuker. Maar hierna ga ik niet verder lezen, no way. Wat een frustraties.
Ah, jammer dat het niks is. Ik heb hem nog steeds liggen, alle andere boeken gaan voor :naughty: Arme TMI, zo gediscrimineerd.
the strong scent of evergreen

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 01 augustus 2013, 21:18:52 »

Ik heb het eerste boek, maar nog niet gelezen.

Xuaia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 01 augustus 2013, 22:03:30 »
Ja ik heb het boek gelezen en het verhaal loopt zoals de film. Maar nu zie ik op internet dat de oude (denk ik?) Engelse variant gedeeltelijk een heel ander verhaal heeft en ik vroeg me af hoe dat kwam omdat dat in het boek met de filmkaft niet overeen komt. Ik dacht eerst dat het een 'fout' was in de samenvatting/inleiding van het boek op die site maar heb het gekopieerd en gegoogled en kom het vaker tegen, het verhaal is dus compleet anders kennelijk?

http://gimme.com.au/product/safe-haven-hardcover--3

http://www.polare.nl/boek/sparks-nicholas/safe-haven-9780446547604/

Hmm ja, I see.. heel raar haha
Eleutheromania ~ (n.) an intense and irresistible desire for freedom.

Nagisa

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 02 augustus 2013, 14:55:37 »
Gone is wel oké, vind ik. Vroeger toen ik net begon met dat soort boeken lezen vond ik ze helemaal geweldig, maar hoe verder de serie vordert wordt het toch wat minder. Ik ben bij deel vier, geloof ik.

Weet iemand hier toevallig wat boeken die lijken op Amy & Roger's Epic Detour, Eleanor & Park, Nick & Norah's Infinite Playlist? Van die romantische boeken over twee tieners die verliefd worden :') Ik zoek er nog een paar, want in de vakantie (en vooral in deze hitte, ugh) vind ik dat toch wel heel lekker om te lezen. En alle andere boeken van die schrijfsters heb ik (bijna) allemaal gelezen D:
PO-TA-TOES

Nastydeer

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 02 augustus 2013, 15:02:16 »
Hardcover of paperback? Wat?
Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? Ik vond het einde van Lisl & po wel mooi.
Kopen of bib? Bieb!
Favoriete boeken categorie? Fantasy!!!!!
Lees je Engelse of Nederlandse boeken? Nederlands, ook al vind ik Nederlands een poep taal. Maar ik kan niet echt goed Engels.
Meest teleurstellende boek? X
Een boek waar je niks van begreep? X
Lees je sommige boeken meer dan 1 keer? Dat heb ik één keer gedaan, maar daar vind ik niks aan.
Ik was Blueoreo♥

jeszflower

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 02 augustus 2013, 16:57:04 »
Hardcover of paperback? Hardcover, maar vaak koop ik paperback omdat het een stuk goedkoper is.
Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? (meerdere mag ook :) ) Harry Potter, of course.
Kopen of bib? Kopen ik houd van een volle boekenkast.
Favoriete boeken categorie?(Young adult, fiction, non fiction...) Eigenlijk alles. Maar historische romans en fantasy doen het vaak heel goed bij mij.
Lees je Engelse of Nederlandse boeken? Allebei
Meest teleurstellende boek? ---
Een boek waar je niks van begreep? ---
Lees je sommige boeken meer dan 1 keer? Ja, bijv. de HP boeken heb ik echt heel vaak gelezen.

Chaotisch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 02 augustus 2013, 19:58:43 »
hey meiden!

gaan er hier nog mensen naar de grootste boekenmarkt van Europa, in Deventer?
het is aankomende zondag (4 augustus).
ben er vorig jaar ook geweest en echt; als boekenliefhebber moet je daar gewoon heen :)

info ;

http://www.vvvdeventer.nl/nl/site/deventer_boekenmarkt