Auteur Topic: Het algemene boekentopic!  (gelezen 948918 keer)

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #250 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:06:16 »
Dat is ook zo, maar het is ook maar weer net waar je je geld aan besteed. Ik besteed me geld aan boeken en niet aan de nieuwste gadgets en zo. Heb ook geen ipad, ik heb een laptopje en daar ben ik blij mee.

Het is ook maar net weer hoeveel geld je te besteden hebt. Ik studeer en woon uit huis, mijn geld gaat op aan boodschappen en studie. Als ik geld had, kun je van me aannemen dat ik er boeken van zou kopen. Ik heb alleen geen geld. Ik heb een eReader gekocht omdat ik ervoor gespaard heb, net omdat ik geld over had.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #251 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:07:12 »
Moooi :) zijn er ook minpunten, of dingen waar je je aan stoort?

De achterkant is snel wat vlekkerig van je vingers, maar ik heb er -nog- geen hoesje om. Verder heb ik hem nog niet héél lang, dus niet heel veel over te klagen. Ik had een beetje problemen met boeken erop zetten, maar heb van xAftertheStorm gehoord dat dit gewoon heel makkelijk kan met Calibre, wat ik nog even uit ga zoeken.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:12:05 »
haha daar val je me niet mee lastig hoor!
Ik vond Divergent heel leuk vanwege het hele intakeproces zal ik maar zeggen. Toen daarna echt werd doorgegaan op het 'vechtgedeelte' in Insurgent haakte ik een beetje af, dat is niet helemaal mijn thema zeg maar.
Oh, dat vond ik juist geweldig! Heerlijk, gevechten en pijn haha. Maar iedereen heeft z'n eigen smaak natuurlijk.
the strong scent of evergreen

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #253 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:39:16 »
Ik ben nu al bij de 4de deel van vampire academy, en het bevalt me wel,