Auteur Topic: Het algemene boekentopic!  (gelezen 948918 keer)

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #250 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:06:16 »
Dat is ook zo, maar het is ook maar weer net waar je je geld aan besteed. Ik besteed me geld aan boeken en niet aan de nieuwste gadgets en zo. Heb ook geen ipad, ik heb een laptopje en daar ben ik blij mee.

Het is ook maar net weer hoeveel geld je te besteden hebt. Ik studeer en woon uit huis, mijn geld gaat op aan boodschappen en studie. Als ik geld had, kun je van me aannemen dat ik er boeken van zou kopen. Ik heb alleen geen geld. Ik heb een eReader gekocht omdat ik ervoor gespaard heb, net omdat ik geld over had.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #251 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:07:12 »
Moooi :) zijn er ook minpunten, of dingen waar je je aan stoort?

De achterkant is snel wat vlekkerig van je vingers, maar ik heb er -nog- geen hoesje om. Verder heb ik hem nog niet héél lang, dus niet heel veel over te klagen. Ik had een beetje problemen met boeken erop zetten, maar heb van xAftertheStorm gehoord dat dit gewoon heel makkelijk kan met Calibre, wat ik nog even uit ga zoeken.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:12:05 »
haha daar val je me niet mee lastig hoor!
Ik vond Divergent heel leuk vanwege het hele intakeproces zal ik maar zeggen. Toen daarna echt werd doorgegaan op het 'vechtgedeelte' in Insurgent haakte ik een beetje af, dat is niet helemaal mijn thema zeg maar.
Oh, dat vond ik juist geweldig! Heerlijk, gevechten en pijn haha. Maar iedereen heeft z'n eigen smaak natuurlijk.
the strong scent of evergreen

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #253 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:39:16 »
Ik ben nu al bij de 4de deel van vampire academy, en het bevalt me wel,
alhoewel ik het steeds vergelijk met de huis van de nacht. maar ik vind de personage van vampire academy toch wel leuker.

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #254 Gepost op: 07 augustus 2013, 20:50:58 »
De achterkant is snel wat vlekkerig van je vingers, maar ik heb er -nog- geen hoesje om. Verder heb ik hem nog niet héél lang, dus niet heel veel over te klagen. Ik had een beetje problemen met boeken erop zetten, maar heb van xAftertheStorm gehoord dat dit gewoon heel makkelijk kan met Calibre, wat ik nog even uit ga zoeken.
Oke bedankt! Ik denk dat ik dan gewoon deze koop, dan weet ik bijna zeker dat hij goed is
doei doei lekkerding

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #255 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:01:03 »
Oke bedankt! Ik denk dat ik dan gewoon deze koop, dan weet ik bijna zeker dat hij goed is

Die van sony is ook heel fijn!
Die hebben mijn vader en ik allebei.

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #256 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:07:26 »

Ik zet ze er inderdaad ook op met calibre en dat gaat bij mij heel makkelijk!

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #257 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:08:47 »
Dat klopt, maar ik ben dan weer wel zo dat ik boeken die ik echt heel leuk vind later nog wil kopen -wanneer ik dus wel geld heb-. In de andere gevallen betaal ik inderdaad de schrijver niet. Jammer, maar helaas. Als ik het boek niet download, koop ik het sowieso niet en als ik het download, is er in elk geval nog een kans dat ik het later ga kopen.

Hier sluit ik me volledig bij aan, haha!

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #258 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:26:36 »
Die van sony is ook heel fijn!
Die hebben mijn vader en ik allebei.
Welke van sony heb je?
doei doei lekkerding

Moonlight

• Ave Atque Vale.
    • Bekijk profiel
« Reactie #259 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:40:14 »
Divergent heeft echt m'n leven veranderd.
Pretty girls don't know the things that I know

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #260 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:47:11 »
Welke van sony heb je?

Ik heb de prs-t1, maar ken iemand met de t2 en die ook zeker tevreden, die heeft een betere accu (2 maanden) en andere knoppen.

Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #261 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:49:59 »
[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hardcover of paperback? hardcover[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? (meerdere mag ook [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue] ) life of pi ? harry potter serie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Kopen of bib? mooie boeken kopen, andere lenen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Favoriete boeken categorie? fantasy [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Lees je Engelse of Nederlandse boeken? allebei even graag[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Meest teleurstellende boek? hart van inkt [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Een boek waar je niks van begreep? het lelijke meisje [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Lees je sommige boeken meer dan 1 keer? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Een boek dat iedereen gelezen moet hebben?life of pi[/font][font=Helvetica Neue]

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #262 Gepost op: 07 augustus 2013, 21:57:55 »
Ik denk toch dat ik voor de kobo ga ipv voor de sony want de kobo is roze
doei doei lekkerding

Nathalie

• Gast
« Reactie #263 Gepost op: 07 augustus 2013, 22:03:55 »
Ik denk toch dat ik voor de kobo ga ipv voor de sony

Oh hoe vaak ik dit heb lol! Dat ik iets anders koop omdat die roze is haha!

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #264 Gepost op: 08 augustus 2013, 00:24:26 »
Aah ik begin nu echt te twijfelen over Insurgent. Ik heb hem nog niet, maar ik kan er echt niet tegen als ik nu niet weet hoe de serie verdergaat.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #265 Gepost op: 08 augustus 2013, 00:29:09 »
Iemand toevallig de Crossfire trilogie al gelezen?
Ga er nu aan beginnen, ben benieuwd hoe het is.
Het schijnt dé nieuwe Fifty Shades of Grey te zijn.
Nooit van gehoord. Op zich klinkt "crossfire" best onheilspellend...
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

AYLI

• Bekijk profiel
« Reactie #266 Gepost op: 08 augustus 2013, 00:33:28 »
Hardcover of paperback?
Hardcover voor de sier, paperback om te lezen
Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? (meerdere mag ook)
Dat is moeilijk, het is er in ieder geval één van Arthur Japin. Ben er nog niet helemaal over uit.

Kopen of bieb?
Kopen.

Favoriete boeken categorie?(Young adult, fiction, non fiction...)
Young adult

Lees je Engelse of Nederlandse boeken?
Allebei

Meest teleurstellende boek?
Dat was Max Havelaar, maar eigenlijk omdat het voor mij gewoon te moeilijk was om te lezen. :'D

Een boek waar je niks van begreep?
De Bijbel. Maar ik ben druk bezig om het beter te begrijpen.

Lees je sommige boeken meer dan 1 keer?
Ja hoor.

Een boek dat iedereen gelezen moet hebben?
Dat bestaat niet, maar ik vond Eleanor & Park wel erg mooi.
I will never repair the cut strings that condemned our past to last.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #267 Gepost op: 08 augustus 2013, 10:30:24 »
Hardcover of paperback? Maakt me niet veel uit, maar ga toch voor paperback
Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? (meerdere mag ook  :) ) The Hunger Games
Kopen of bib? Kopen, vroeger ging ik elke weer naar de bieb maar nu niet meer
Favoriete boeken categorie? (Young adult, fiction, non fiction...) Young adult
Lees je Engelse of Nederlandse boeken? Meer Nederlandse boeken
Meest teleurstellende boek? Ehm.. ik heb geen idee
Een boek waar je niks van begreep? Weet ik ook niet..
Lees je sommige boeken meer dan 1 keer? Soms, maar niet heel vaak  :P
Een boek dat iedereen gelezen moet hebben? Room, door Emma Donoghue
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #268 Gepost op: 08 augustus 2013, 11:40:42 »
Iemand toevallig de Crossfire trilogie al gelezen?
Ga er nu aan beginnen, ben benieuwd hoe het is.

Hmm, nee, die boeken zijn niet echt in mijn genre, haha! :P

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #269 Gepost op: 08 augustus 2013, 12:47:51 »
Aah ik begin nu echt te twijfelen over Insurgent. Ik heb hem nog niet, maar ik kan er echt niet tegen als ik nu niet weet hoe de serie verdergaat.

Hij is echt leuk !!, ik zou hem zeker lezen als ik jou was.

Nathalie

• Gast
« Reactie #270 Gepost op: 08 augustus 2013, 13:12:19 »
Heeft iemand van jullie entwined gelezen, en hoe vond je hem?

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #271 Gepost op: 08 augustus 2013, 14:11:29 »
Divergent heeft echt m'n leven veranderd.
Ik zei precies hetzelfde toen ik 'm voor het eerst las  :fieuw:

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #272 Gepost op: 08 augustus 2013, 14:13:15 »
Ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten :')

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #273 Gepost op: 08 augustus 2013, 14:27:32 »
Gezien het feit dat het een héle populaire trilogie is, waarvan vorige week de televisie rechten zijn gekocht om er een serie van te maken, denk ik het toch van wel. Erotische boeken zijn populairder dan ooit en de vraag er naar is juist door Fifty Shades heel groot geworden. Dat zijn dé boeken van het moment.
Natuurlijk afgezien van het feit dat ze pijnlijk slecht geschreven zijn. Nou ja, zulke boeken zijn toch niks voor mij.

Magnetron

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: 08 augustus 2013, 15:56:43 »
[font=Helvetica Neue]Hardcover of paperback? Paperback, en hardcover voor de mooi.[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Beste boek dat je tot nu toe hebt gelezen? Arthur Japin - Een schitterend gebrek. Niet omdat het nou zo'n fenomenaal boek is, maar meer omdat dit boek me aan het lezen heeft gekregen nadat ik heel lang geen boeken meer had gelezen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Kopen of bib? Kopen, bieb vergeet ik toch in te leveren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Favoriete boeken categorie? Veel Nederlandse literatuur zoals Reve, Mulisch, Japin, Grunberg, Haasse, Wolkers, Cremer, Wierenga, dat werk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Lees je Engelse of Nederlandse boeken? Originele taal. Wel iets meer Nederlands, maar ook regelmatig Duits of Engels.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Meest teleurstellende boek? Karakter van Bordewijk, nuff said.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Een boek waar je niks van begreep? Weet weinig van het jodendom en het christendom dus het einde van De Ontdekking van de Hemel ging een beetje langs me heen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Lees je sommige boeken meer dan 1 keer? Nee, zelden.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Een boek dat iedereen gelezen moet hebben? Niet specifiek een boek, maar verdiep je eens in Nederlandse schrijvers, daar zit zoveel moois bij. En dan niet van die boeken die de gemiddelde huisvrouw koopt, zoals Esther Verhoef, maar echt boeken die je op je leeslijst mag hebben bij wijze van spreke.[/font][font=Helvetica Neue]