Auteur Topic: Het algemene boekentopic!  (gelezen 945419 keer)

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: 04 augustus 2013, 20:33:26 »
Ik zit nu de vampire academy serie te lezen. En het bevalt me wel goed tot nu toe,
ik ben al aan  de tweede deel begonnen.
Hebben jullie hem ook gelezen??

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: 04 augustus 2013, 21:23:25 »
Ik zit nu de vampire academy serie te lezen. En het bevalt me wel goed tot nu toe,
ik ben al aan  de tweede deel begonnen.
Hebben jullie hem ook gelezen??

Ja, het is een van m'n favoriete series! Ik heb ook de eerste twee boeken van de Bloodlines serie gelezen, (de spin-off) die zijn ook wel leuk. (:

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: 05 augustus 2013, 10:51:51 »
Waar gaat hij over? Oké aangezien het Vampire Academy heet vermoed ik een of andere school voor vampieren, maar ik bedoel.. wat nog meer? :P
the strong scent of evergreen

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: 05 augustus 2013, 10:51:38 »
De serie vertelt het verhaal van Rosemarie "Rose" Hathaway, een 17-jarige Dhampire, die wordt opgeleid tot lijfwacht van haar vriendin en Moroi Vasilisa "Lissa" Dragomir. Terwijl ze op de St. Vladimir's Academy leert hoe ze Strigoi (ondode en slechte vampiers) moet verslaan, raakt Rose verstrikt in een verboden liefde voor haar knappe instructeur Dimitri Belikov, terwijl ze een onbreekbare band heeft met Lissa.

Ik heb het even snel gekopierd van wikipedia

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: 05 augustus 2013, 14:57:29 »

CITY OF ASHES I CANT

I Like you

• Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: 05 augustus 2013, 15:35:13 »
Ik meld me ook in dit topic! Haha ik heb in de vakantie echt héél veel gelezen, en in een dag A Walk To Remember van Nicholas Sparks uitgelezen! Daarna begonnen aan Anna and the French Kiss van Stephanie Perkins (BIJNA NIEMAND KENT DAT BOEK MAAR IEDEREEN MOET DIE LEZEN!)

En ik ben nu begonnen aan de serie Huis van de Nacht!

Hoe is dat boek can Nicholas Sparks? Ik vind dat hij meesterwerken schrijft alleen heb die nog niet gelezen.
I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.Blog
Goodreads

Nathalie

• Gast
« Reactie #181 Gepost op: 05 augustus 2013, 15:33:25 »
Ik meld me ook in dit topic! Haha ik heb in de vakantie echt héél veel gelezen, en in een dag A Walk To Remember van Nicholas Sparks uitgelezen! Daarna begonnen aan Anna and the French Kiss van Stephanie Perkins (BIJNA NIEMAND KENT DAT BOEK MAAR IEDEREEN MOET DIE LEZEN!)

En ik ben nu begonnen aan de serie Huis van de Nacht!

Yaay nog iemand! En ik heb net Anna and the french kiss bestelt :) Super dat jij hem leuk vond, ik heb ook Along the ride van Sarah Dessen bestelt. Leuke zomerboeken :)

Nathalie

• Gast
« Reactie #182 Gepost op: 05 augustus 2013, 15:35:59 »

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: 05 augustus 2013, 16:14:54 »
Oké, ik ga a Song of Ice and Fire bestellen :D En nog een paar boeken.. even kiezen uit mijn oneindige (huil) to-read lijst.

Nathalie

• Gast
« Reactie #184 Gepost op: 05 augustus 2013, 16:18:20 »
Oké, ik ga a Song of Ice and Fire bestellen :D En nog een paar boeken.. even kiezen uit mijn oneindige (huil) to-read lijst.

Yay! Ik heb net thoughtless bestelt, het is een boek over vreemdgaan haha. En dan het eerst boek van harry potter. Shame on me maar ik heb nog nooit harry potter gelezen. Geen idee waarom niet, het is er gewoon nooit van gekomen, en ik vond het er altijd jongensachtig uit zien. Maar ik sta nu meer open voor andere boeken en ga het dus beginnen te lezen, ben benieuwd!

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: 05 augustus 2013, 16:59:43 »
Ik wil ook alle Harry Potter boeken lezen, maar dan wil ik gelijk zo'n box, maar dat is weer zo duuuuur :(
| ಠ_ಠ

Nathalie

• Gast
« Reactie #186 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:08:14 »
Ik wil ook alle Harry Potter boeken lezen, maar dan wil ik gelijk zo'n box, maar dat is weer zo duuuuur :(

Ja die dozen zijn zeker mooi! Maar mijn kamer staat al zo vol, ik zou niet weten waar hem te plaatsen, dus koop ik ze gewoon los.

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:17:13 »
Yay! Ik heb net thoughtless bestelt, het is een boek over vreemdgaan haha. En dan het eerst boek van harry potter. Shame on me maar ik heb nog nooit harry potter gelezen. Geen idee waarom niet, het is er gewoon nooit van gekomen, en ik vond het er altijd jongensachtig uit zien. Maar ik sta nu meer open voor andere boeken en ga het dus beginnen te lezen, ben benieuwd!

Ohjeee, thoughtless? Bereid je voor zou ik zeggen, haha.

Ik heb Harry Potter trouwens ook nog nooit gelezen...  :blush:

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:20:57 »
Hebben jullie trouwens een e-reader? Ik heb een Kobo Glo.

Nathalie

• Gast
« Reactie #189 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:26:05 »
Ohjeee, thoughtless? Bereid je voor zou ik zeggen, haha.

Ik heb Harry Potter trouwens ook nog nooit gelezen...  :blush:

Yay nog iemand :)
Is het zo een achtbaan Thoughtless? Hoe vond je hem?

Nathalie

• Gast
« Reactie #190 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:26:44 »
Hebben jullie trouwens een e-reader? Ik heb een Kobo Glo.

Nee, ik persoonlijk vind het niet zo fijn lezen, en ik vind het leuker om echt een boek vast te houden.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:24:49 »
Wat? HP niet gelezen? Waaaaaaaaaaaaaaat?
Dat was de eerste serie die ik las. Als je kinderboeken niet meetelt.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:25:15 »
En hebben jullie de films wel gezien of..?
Ik snap dit niet.
Waaaaat

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:30:24 »
Yay nog iemand :)
Is het zo een achtbaan Thoughtless? Hoe vond je hem?

't Is al een tijdje geleden dat ik 'm gelezen heb, maar ja voor zover ik me kan herinneren is het echt drama-drama-drama. Ik vond 'm in het begin echt heel leuk, maar ik begon me na een tijdje enorm te ergeren aan de hoofdpersoon. Ze is een enorme drama queen. En het boek is ook nogal lang (meer dan 500 pagina's, dacht ik?) dus na een tijdje had ik het echt helemaal gehad met het boek en de personages, dus ik heb de laatste 50 pagina's een beetje half gelezen, want ik had er gewoon geen zin meer in... XD. Er is ook nog een deel 2 en 3, maar die heb ik niet gelezen. :P

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:30:58 »
Ik snap dit niet.
Waaaaat

Ja, dat wel!  :fieuw:

Nathalie

• Gast
« Reactie #195 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:39:20 »
Ik snap dit niet.
Waaaaat

Nee ook niet, ik vond het er altijd zo tja .... uit zien. Ik keek liever cheerleading films lol!

Nathalie

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:40:29 »
't Is al een tijdje geleden dat ik 'm gelezen heb, maar ja voor zover ik me kan herinneren is het echt drama-drama-drama. Ik vond 'm in het begin echt heel leuk, maar ik begon me na een tijdje enorm te ergeren aan de hoofdpersoon. Ze is een enorme drama queen. En het boek is ook nogal lang (meer dan 500 pagina's, dacht ik?) dus na een tijdje had ik het echt helemaal gehad met het boek en de personages, dus ik heb de laatste 50 pagina's een beetje half gelezen, want ik had er gewoon geen zin meer in... XD. Er is ook nog een deel 2 en 3, maar die heb ik niet gelezen. :P

Dit doe ik heel vaak met boeken haha! Dan wil ik gewoon bij het einde komen, heb ik geen zin meer om te lezen en wil ik het weten. Oke nou ik ben benieuwd, ik hou wel van een beetje boy drama dus, ik ben benieuwd.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:56:19 »
Ja, dat wel!  :fieuw:
De boeken zijn beter. Veeeeel beter. Maar de films waren wel goed.. voor een boekverfilming.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: 05 augustus 2013, 17:56:46 »
Nee ook niet, ik vond het er altijd zo tja .... uit zien. Ik keek liever cheerleading films lol!

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: 05 augustus 2013, 18:07:44 »
De boeken zijn beter. Veeeeel beter. Maar de films waren wel goed.. voor een boekverfilming.

Ik ben ook wel van plan ze te gaan lezen, we hebben alle delen hier wel in huis. (Ook al matchen ze totaal niet... echt pockets/paperbacks/hardcovers en nederlands/engels door elkaar, maar goed. :P)