Auteur Topic: Het algemene boekentopic!  (gelezen 940866 keer)

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:45:18 »
Erica ik lees dat jij The lying game aan het lezen ben, hoe vind je het boek?

Ik ben nu bezig in boek 4. Om eerlijk te zijn vind ik de boeken niet heel goed. Het is elk boek een beetje hetzelfde en na een tijdje wordt het nogal voorspelbaar. Maar ik denk wel dat ik de hele serie uit ga lezen. Ik vond de tv-serie veel leuker, maar die is helaas gecancelled. :(

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:48:54 »
Was het een trilogie?

Uuhm volgens mij wel, alleen had ik de eerste deel gelezen.

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:46:52 »
Gaan jullie naar City of Bones de film of Catching Fire?

Ik ga wel naar City of Bones. Catching Fire hopelijk ook, als ik iemand kan vinden die mee wil :P.

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:50:41 »
Ik ben nu bezig in boek 4. Om eerlijk te zijn vind ik de boeken niet heel goed. Het is elk boek een beetje hetzelfde en na een tijdje wordt het nogal voorspelbaar. Maar ik denk wel dat ik de hele serie uit ga lezen. Ik vond de tv-serie veel leuker, maar die is helaas gecancelled. :(

Wat! dit meen je niet, ik begon die serie net leuk te vinden. precies net als met de secret circle

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:52:21 »
Naar catching fire ga ik wel, en bij city of bones moet ik even een van mijn vrienden overhalen. ahaha

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:55:15 »
Wat! dit meen je niet, ik begon die serie net leuk te vinden. precies net als met de secret circle

Ja, Secret Circle vond ik ook leuk! Zo irritant dat ze steeds alles cancellen :l

Nathalie

• Gast
« Reactie #131 Gepost op: 03 augustus 2013, 14:00:59 »
Ja, Secret Circle vond ik ook leuk! Zo irritant dat ze steeds alles cancellen :l

Ja, zo stom dat cancellen gedoe! En helemaal als het dan stopt zonder antwoorden te geven. Dat had ik met Pan Am.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 03 augustus 2013, 15:41:46 »
Ik heb zo'n zin in Catching Fire! Hebben jullie de trailer gezien? (ik was (s)katje, maar ik verander af en toe van naam/avatar, haha)
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2013, 16:08:19 door cat nonsense »
the strong scent of evergreen

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 03 augustus 2013, 16:55:18 »
Ik heb zo'n zin in Catching Fire! Hebben jullie de trailer gezien? (ik was (s)katje, maar ik verander af en toe van naam/avatar, haha)

Ja, ik wil 'm ook heel graag zien! Ik denk dat deze film een stuk beter zal zijn dan Hunger Games. En ik ben blij dat de beelden niet meer zo "shaky" zijn als in de eerste film, dat vond ik een beetje irritant namelijk, haha.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 03 augustus 2013, 17:11:45 »
Ja, ik wil 'm ook heel graag zien! Ik denk dat deze film een stuk beter zal zijn dan Hunger Games. En ik ben blij dat de beelden niet meer zo "shaky" zijn als in de eerste film, dat vond ik een beetje irritant namelijk, haha.
Hmm, ik had geen last van die "shaky" beelden? Ik vond de eerste film behoorlijk slecht, maar omdat ik het 2de boek ook iets leuker vond dan het eerste hoop ik dat de 2de film ook iets leuker word. :fieuw: Ze hebben wel bepaalde dingen cooler gemaakt (zoals de uniformen van de peacekeepers en de kleding van Katniss en Peeta) en het is een andere regisseur als The Hunger Games, dus de beelden zullen ook wel verschillen. Vast ook niet "shaky" dit keer :P

Nathalie

• Gast
« Reactie #135 Gepost op: 03 augustus 2013, 17:45:30 »
Haha zijn jullie katten lovers??

@cat nonsense leuke ava!

Divergent is uit! Ik vond het een goed boek, ik denk wel dat divergent 1 boek had kunnen zijn in plaats van een trilogie. Maar ik ben toch benieuwd. Ik raad hem zeker aan. Ik geef hem een 7.5/8 op 10.
Hoe vonden jullie Insurgent?

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 03 augustus 2013, 17:48:59 »
Haha zijn jullie katten lovers??

Haha, achja ik weet nooit wat voor plaatje ik moet gebruiken op zulk soort sites en ik doe liever niet een foto van mezelf... XD Maar ik hou wel van katten, ja. :P

Tranquility

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 03 augustus 2013, 17:52:04 »

Divergent is uit! Ik vond het een goed boek, ik denk wel dat divergent 1 boek had kunnen zijn in plaats van een trilogie. Maar ik ben toch benieuwd. Ik raad hem zeker aan. Ik geef hem een 7.5/8 op 10.

Ik heb Insurgent nog niet uit! Ben er wel een keer in begonnen, en kwam ongeveer tot de helft ofzo, maar toen heb ik 'm niet uitgelezen. Ik wilde even wachten, omdat het toen nog zo lang duurde voor boek 3 uit zou komen. Maar ik zal 'm binnenkort wel weer even oppakken en dan begin ik weer vanaf het begin, denk ik.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 03 augustus 2013, 18:08:40 »
Ik ben wel een beetje kat-geobsedeerd. Heb er 2  :blush:  En een katten-tumblr maar dat is niet mijn main-tumblr dus niet zo actief

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 03 augustus 2013, 18:09:34 »
Ik vond zowel Divergent als Insurgent geweldig! Kan niet wachten op Allegiant.

Nathalie

• Gast
« Reactie #140 Gepost op: 03 augustus 2013, 18:15:03 »
Ik ben wel een beetje kat-geobsedeerd. Heb er 2  :blush:  En een katten-tumblr maar dat is niet mijn main-tumblr dus niet zo actief

Haha een katten tumblr! Leuk!

Nathalie

• Gast
« Reactie #141 Gepost op: 03 augustus 2013, 19:18:16 »
Weten jullie booktubers die nederlandse video maken?

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 03 augustus 2013, 20:27:41 »
heeft er hier iemand de boeken de ijzerkoning,de ijzerprinses en de ijzerkoningin van Julie Kagawa gelezen?
Zo ja hoe vonden jullie de boeken? Want ik wil de boeken graag lezen maar normaal lees ik niet echt van dit soort boeken dus ik zou van jullie willen weten wat ik kan verwachten bij deze boeken
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2013, 21:05:55 door Mudblood »
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 03 augustus 2013, 20:31:05 »
Er is er volgens mij eentje craving pages

http://www.youtube.com/user/CravingPages?feature=watch

Nathalie

• Gast
« Reactie #144 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:04:50 »
Hoe vinden jullie Sarah Dessen boeken of Lola and the french kiss?

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:13:55 »
Wie heeft hier nog meer boeken gelezen van Marian Keyes? Ik vind haar schrijfstijl echt geweldig. Het zijn wel niet zo'n serieuze boeken, meer chick-lits. Eigenlijk niet zo mijn stijl maar ze schrijft heel aangenaam en grappig (ze verwerkt er wel serieuze thema's in zoals depressie, alcoholverslaving,.. wat mij persoonlijk wel interesseert). Kwam op vakantie toevallig 2 boeken van haar tegen en ik kon ze amper neerleggen.

Noorah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:20:37 »
De boeken van Sarah dessen vind ik helemaal geweldig. Ik heb wel de Nederlandse vertaling gelezen. als het goed is heb ik ze allemal gelezen behalve what happend to good.

Opblaaskrokodil

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:28:28 »
Oooh yeah ik ben pre-reader van de 5de golf !
dat boek lijkt me zo gaaf !
Ik ben opblaasbaar, jij lekker niet he .. ? Verkooptopic.

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:31:34 »
Oooh yeah ik ben pre-reader van de 5de golf !
dat boek lijkt me zo gaaf !
Oeh, die staat ook op mijn to-read lijstje :blush: Vet!

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #149 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:45:29 »
Weten jullie booktubers die nederlandse video maken?

Oh crap, Nagisa had een ├╝berpost van Booktubers gemaakt waar ook een aantal Nederlandstalige tussen zaten. Ik ga even zoeken of ik die ergens terug kan vinden.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!