Auteur Topic: Het algemene Apple topic  (gelezen 103875 keer)

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 28 januari 2013, 21:29:53 »
Okee ik neem aan dat ik hier ook wel wat kan vragen..

Ik heb sinds een paar maand een Macbook pro, maar ik heb sinds een tijdje problemen als ik een usb in m'n laptop doe..
Hij komt namelijk niet in Finder te staan, als ik hem verwijder geeft hij wel aan dat de schijf/usb verkeerd is verwijderd en het lichtje van de usb brandt ook altijd.. ik heb dit met alle usb-sticks en nu zelfs ook als ik m'n iphone aansluit (staat wel in itunes overigens, maar dus niet in Finder).
Oke een beetje vaag verhaal maar samengevat: Weet iemand waar ik m'n usb kan vinden en openen? Of anders hoe dit komt/wat er mis kan zijn?

alvast bedankt!
Ik heb dit ook een tijdje gehad, omdat ik een paar dingen kwijt was in m'n finder, had ook Gebruikers verwijderd enzo. Heb toen bij instellingen de finder gereset & toen kwam alles weer..
Blog: Boardsport life
- Over boardsports, een gezonde levensstijl en dingen waar ik van houd.

Nadine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 28 januari 2013, 23:04:50 »
Ik heb dit ook een tijdje gehad, omdat ik een paar dingen kwijt was in m'n finder, had ook Gebruikers verwijderd enzo. Heb toen bij instellingen de finder gereset & toen kwam alles weer..

Ah oke, en dan ben ik niet opeens alles kwijt ofzo? Haha apple en restten ken ik..
Do more of what makes you happy

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 31 januari 2013, 22:18:50 »
Ah oke, en dan ben ik niet opeens alles kwijt ofzo? Haha apple en restten ken ik..
Nja ik had ergens bestanden verwijderd, zodat alleen m'n finder gereset was. Maar een vriendin van me wist dat, heb nu zelfs geen idee meer waar het staat. x'D Maar het moet kunnen?
Heel je Apple moet je niet resetten iig.

MAC

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 03 februari 2013, 12:24:09 »
Meiden!

Hebben een van jullie de Macbook white unibody ?
Wat is jullie ervaring daarmee?

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 03 februari 2013, 13:15:32 »
Dat is toch die oudere MacBook, de goedkoopste versie, die nu niet meer in de winkel ligt?

Anyway, als dat 'm is: heb er zelf geen ervaring mee. Een vriendinnetje van me wel, die heeft hem 4-5 jaar gebruikt zonder kuren (ookal heeft ze een paar keer drinken erover gemorst waardoor de batterij wel verpest was aan het eind). Het lijkt me een prima ding :)

MAC

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 03 februari 2013, 13:36:12 »
is idd de normale macbook.
Je hebt de Macbook White, en de Macbook White unibody, die schijnt even wat beter te zijn dan de "normale" MB white.

Ik wil graag een MB white unibody kopen, omdat ik de looks er echt super uit vind zien! Maar ik ben benieuwd hoe en wat qua fotoshop. Of het allemaal wel wilt draaien erop..

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 03 februari 2013, 14:13:58 »
Oh, geen idee dat er nog een verschil was haha. Maar ik neem aan dat je hem dan refurbished of tweedehans koopt? Apple heeft dit niet meer in het assortiment namelijk.

Photoshop zal er wel op draaien, dat vriendinnetje van mij was veel met grafisch design etcetera bezig. Apple staat er nou eenmaal om bekend goed samen te gaan met grafische programma's en dergelijke, dus ik denk dat het in het algemeen niet echt kwaad kan. Zolang je rekening houdt met je werkgeheugen en zulke dingen.

MAC

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 03 februari 2013, 14:22:31 »
Ja idd, ik wil dan idd wel een van de beste kopen uit die lijn.

Helaas idd dat apple ze niet meer verkoopt! heel veel mensen balen ervan omdat die macbooks er echt zo tof uit zien.

Ik zal m idd 2e hands kopen dan.
En dan nu een domme vraag, maar wat bedoel je hiermee? [font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]"[/font][font=Helvetica Neue]refurbished" ,  is dat iets dat t nog van apple vandaan komt , maar niet meer "nieuw" is ?[/font][/size]

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 03 februari 2013, 16:11:40 »
Als ik het goed zeg, is bijv. een refurbished MacBook een exemplaar waar een foutief onderdeel in zat. Alles wat het niet meer (goed) deed is vervangen voor iets nieuws. Je hebt dus wel een goedkopere laptop, maar zonder de gebruikerssporen van een tweedehands exemplaar. Een soort "zo goed als nieuw", dus.
Maar ik ken iemand die een refurbished MacBook heeft (ik geloof een oude Pro, 13 of 15 inch) en zij heeft hem al talloze keren weg moeten brengen voor reparatie. Dus ik durf het niet zo goed :') terwijl het helemaal niet zo gek klinkt, ik zou liever zoiets doen dan tweedehands.

En is geen domme vraag! Toen ik dat woord voor 't eerst zag staan wist ik het ook niet :P

MAC

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 09 februari 2013, 11:44:13 »
Macbook inspiratieeeee!  :bounce: :bounce:

zal zo nog een paar plaatsen!

ChocooFlowerr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 13 februari 2013, 22:25:43 »
Ik heb gisteren wijn over mijn macbook pro geknoeid. Zeer onhhandig. Ik heb hem nu een nacht op de kop laten staan en nu staat hij op de zijkant. Ik heb al verschillende dingen op internet geleZen, maar ik kom er niet echt wijs uit wat ik moet doen?
Ik durf het absoluut niet tegen mijn ouders te zeggen want ze hebben zo vaak gezegd geeeen drinken bij de laptop en nu doe ik het een keer en gaat het mis, ik had net een slokje op en toen viel het glas over mijn laptop. Ik heb mijn laptop nu ongeveer anderhalf jaar.
Ik baaaal zo hard en ik heb echt hulp nodig!
Heeft iemand dit ooit gehad of weet iemand wat ik het bete kan doen?

agentp

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 13 februari 2013, 22:32:08 »
Binnenkort even naar de applestore om te kijken of ik nog garanite op mn ipad heb :')
ik ben leuk.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 14 februari 2013, 22:32:28 »
mijn home knop doet het niet meer en nu heb ik bij de winkel om het bonnetje gevraagd omdat ik die kwijt was alleen toen zei die ook dat ik m n ipod moest resetten en dan eerst een back-up maken.
maaaaarr nu wil ik dus wel zeker weten of ik wel een goede back-up heb gemaakt. dus weet iemand waar mijn back-up nu tussen staat? en moet ik het ook weer via icloud opslaan?

en dan denk ik als laatst nog de belangrijkste vraag, hoe kan ik mijn ipod resetten? ghehehe
ik heb nooit zo van itunes gehouden.

hoop dat jullie me kunnen helpen!  :aanbid:

always

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 14 februari 2013, 23:13:44 »
nobody?

Sid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 15 februari 2013, 10:00:33 »
Okee ik neem aan dat ik hier ook wel wat kan vragen..

Ik heb sinds een paar maand een Macbook pro, maar ik heb sinds een tijdje problemen als ik een usb in m'n laptop doe..
Hij komt namelijk niet in Finder te staan, als ik hem verwijder geeft hij wel aan dat de schijf/usb verkeerd is verwijderd en het lichtje van de usb brandt ook altijd.. ik heb dit met alle usb-sticks en nu zelfs ook als ik m'n iphone aansluit (staat wel in itunes overigens, maar dus niet in Finder).
Oke een beetje vaag verhaal maar samengevat: Weet iemand waar ik m'n usb kan vinden en openen? Of anders hoe dit komt/wat er mis kan zijn?

alvast bedankt!

Sorry voor mijn late antwoord :s
Als ik mijn usb aansluit, verschijnt hij gewoon op mijn bureaublad  :blush: En als je hem dan veilig wilt verwijderen moet je (bij mij toch) rechtermuisknop op het icoontje van de usb klikken en "veilig verwijderen" doen. En ik heb geen lichtje voor mijn usb, welk model heb je?
Kan je anders er eventueel een foto van nemen?

Groetjes Jade ;)
Remind yourself that it's ok not to be perfect.

ChocooFlowerr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 16 februari 2013, 10:36:40 »
Halllooo niemandd?

always

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 16 februari 2013, 16:16:31 »
ik zou het tegen je ouders vertellen en gewoon wachten totdat je zeker weet dat er niks meer in je laptop zit. (zit het er echt in?)  anders naar de winkel gaan als ie het niet meer doet. heb je garantie?

Knorrig

• **
  • knor knor
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 16 februari 2013, 16:50:00 »
Ik heb een iPhone 5, een iPad 2 en een iPod touch 4g die ik ga verkopen en ik ga een iPod shuffle kopen c:

Itasimisete

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 16 februari 2013, 18:45:47 »
Mhm, ik weet dat over 't algemeen als er vloeibare substantie over Macbooks heen gaan 't vaak zwaai zwaai is. Zoveel MBP's te koop zien staan met waterschade.

Ik ben nog opzoek naar een iPhone 4, mocht iemand wat weten [:

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 16 februari 2013, 18:48:16 »
Waar is de app Herinneringen eig voor?
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 16 februari 2013, 19:00:50 »
Mhm, ik weet dat over 't algemeen als er vloeibare substantie over Macbooks heen gaan 't vaak zwaai zwaai is. Zoveel MBP's te koop zien staan met waterschade.

Ik ben nog opzoek naar een iPhone 4, mocht iemand wat weten [:

Sowieso valt waterschade al niet onder garantie, dus inderdaad, ik denk dat ChocooFlowerr het lastig gaat krijgen...

@Potato: het is een soort to-do-lijstje :)

always

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 16 februari 2013, 19:02:05 »
mijn home knop doet het niet meer en nu heb ik bij de winkel om het bonnetje gevraagd omdat ik die kwijt was alleen toen zei die ook dat ik m n ipod moest resetten en dan eerst een back-up maken. maaaaarr nu wil ik dus wel zeker weten of ik wel een goede back-up heb gemaakt. dus weet iemand waar mijn back-up nu tussen staat? en moet ik het ook weer via icloud opslaan?

en dan denk ik als laatst nog de belangrijkste vraag, hoe kan ik mijn ipod resetten? ghehehe ik heb nooit zo van itunes gehouden.

nog steeds niemand?

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 16 februari 2013, 19:06:19 »
mijn home knop doet het niet meer en nu heb ik bij de winkel om het bonnetje gevraagd omdat ik die kwijt was alleen toen zei die ook dat ik m n ipod moest resetten en dan eerst een back-up maken. maaaaarr nu wil ik dus wel zeker weten of ik wel een goede back-up heb gemaakt. dus weet iemand waar mijn back-up nu tussen staat? en moet ik het ook weer via icloud opslaan?

en dan denk ik als laatst nog de belangrijkste vraag, hoe kan ik mijn ipod resetten? ghehehe ik heb nooit zo van itunes gehouden.

nog steeds niemand?
Welke iPod heb je? ..

always

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 16 februari 2013, 19:14:14 »
4g

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 16 februari 2013, 21:07:55 »
Resetten = Sluimerknop & Thuisknop inhouden totdat Apple Logo verschijnt.
Maar als je Thuisknop het niet doet? x'D