Auteur Topic: Het algemene Apple topic  (gelezen 99967 keer)

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 21 september 2012, 14:39:16 »
Ik heb zo'n programma gedownload uit de appstore dat als je je hand voor de cam houd je muziek stopt uit iTunes :")

Flutter is de naam.

En Remote mouse.. als je een ipod, iphone of ipad hebt kan je daarmee je laptop besturen zegmaar.

Maar dat zijn best wel nutteloze apps :P
A smile is the most beautiful curve on a womans body

miloutje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 14 november 2012, 20:27:45 »
IEMAND DIE WEET HOE JE JE APPS EN MUZIEK EN FOTO'S  VANAF JE IPOD OVERZET OP EEN COMPUTER WAAR JE IPOD EERST NIET OP STOND GEREGISTREERD? sorry voor de hoofdletters. het is gewoon heel dringend. xxxx
just be yourself (:

miloutje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 14 november 2012, 20:47:31 »
het is gelukt om mn muziek over te zetten via sharepod, maar wat te doen met de apps?
just be yourself (:

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 17 januari 2013, 20:45:44 »
Vraagje! Ik heb een MacBook Pro, en elke keer als ik hem wel open laat staan maar er voor een bepaalde tijd (ik denk 5 minuten?) niets op doe, gaat het scherm uit en als ik hem dan weer wil gebruiken kom ik in het venster terecht waar mijn wachtwoord ingevoerd moet worden. Hoe schakel ik dit uit?

Het stopt merk ik namelijk ook mijn download en dat vind ik best vervelend, nu is mijn enige optie om iets te downloaden als ik op mijn laptop werk omdat die download anders afslaat...

Shoegazer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 19 januari 2013, 14:08:46 »
systeemvoorkeuren >schermbeveiliging?

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 19 januari 2013, 15:36:12 »
Daar staat hij al op "Begin: nooit", dus ik denk niet dat dat het is :(

rosalycious

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 20 januari 2013, 21:55:37 »
ik heb een ipod touch 32 GB, ik wil alleen graag apps erop downloaden, maar heel veel apss kunnen niet op ipod touch staat er dan, hoe kan ik dat veranderen?$
Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 20 januari 2013, 22:07:04 »
Raar, want ik kan gewoon apps op mijn iPod touch downloaden zonder problemen? En ik heb er nooit wat speciaals mee gedaan?

rosalycious

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 20 januari 2013, 22:11:10 »
oow? hmmm vaaag, grrr wil gewoon apps downloaden xd
Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 21 januari 2013, 14:22:55 »
Ik heb nu sinds kort een MacBook, ik zou m in mei krijgen als ik geslaagd was, maar m'n computer ging alweer kapot, dus kreeg hem wat eerder. ;'p Ik heb niet de nieuwe, vond deze net zo prima & heb een cd-speler!

Ik had eerst een iPod Nano, maar die heeft m'n moeder gewassen.
Toen had ik een iPod touch, maar toen ik m'n smartphone kreeg deed ik er niks meer mee, dus nu heb ik een iPod Classic. :D
Het is 160 GB dus er kunnen duizenden nummers op, wel geschikt voor mij haha!
Blog: Boardsport life
- Over boardsports, een gezonde levensstijl en dingen waar ik van houd.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 23 januari 2013, 14:04:10 »
Wie weet nog leuke gratis games?

C A L I

• don't be sad, be rad
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 23 januari 2013, 14:25:12 »
Ik had een vraagje, is het gevaarlijk om je iphone te laten jailbreaken? ik heb een best wel oude 3gs en veel mensen hebben het er daar over  :blush:
LANA DEL REY BABY ♥

2MORROW

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 23 januari 2013, 15:16:56 »
Ik had een vraagje, is het gevaarlijk om je iphone te laten jailbreaken? ik heb een best wel oude 3gs en veel mensen hebben het er daar over  :blush:

Als je hem jailbreakt, heb je geen garantie meer. Aangezien jij een 3GS hebt, zal je dat al wel niet meer hebben en is het geen probleem :)

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 23 januari 2013, 15:23:20 »
Ik ga misschien een MacBook (oa alvast voor mijn studie) aanschaffen bij de Media Markt omdat ze nu die geen-btw actie hebben. Ik wil graag een pro denk ik. Is 13 inch groot genoeg om fatsoenlijk op te werken (verslagen schrijven, films kijken etc, geen ontwerp photoshop dingen oid)?

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 januari 2013, 15:24:15 »
Ohja ik wil ook graag even weten of je gewoon torrent kunt downloaden en gebruiken op een Macbook :)

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 januari 2013, 15:37:37 »
^ Huh dat is wel gek? Ik weet het niet, ik ga dan ook pas naar de Media Markt om hem definitief te kopen en eerst op de site kijken, misschien wel handig om dan te weten hoe het echt zit :'D

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 23 januari 2013, 16:43:13 »
Oh ik zie dit topic en er schiet me ineens iets te binnen.
Kun je op een macbook gewoon (films/series) downloaden van thepiratebay m.b.v. utorrent? Ik neem aan van wel maar wil het even zeker weten  :fieuw:
Ja dit kan zeker! (: Ik heb al meerdere films gedownload, ging supersnel. Je kan ze vaak gewoon afspelen met VLC.

Boardsport life

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 23 januari 2013, 16:43:45 »
Ik ga misschien een MacBook (oa alvast voor mijn studie) aanschaffen bij de Media Markt omdat ze nu die geen-btw actie hebben. Ik wil graag een pro denk ik. Is 13 inch groot genoeg om fatsoenlijk op te werken (verslagen schrijven, films kijken etc, geen ontwerp photoshop dingen oid)?
Ja is prima! Zat ik eerst ook een beetje mee, maar ik vind hem echt groot genoeg. Ik kan er zelfs goed spellen op spelen & ook tekenen. (:

A

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 23 januari 2013, 17:49:00 »
Ik hou van mijn iPhone! het enige wat mij irriteert is dat de opladers snel kapot gaan.. (oortjes ook trouwens) dat is al gebeurt bij m'n iPod en nu ook bij m'n iPhone! ik moet hem nu op een bepaalde manier wegleggen anders laadt ie niet op...  :hamer: 

A

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 23 januari 2013, 18:37:35 »
Ik heb nog wel een iphone oplader liggen die je mag overkopen voor weinig als je wilt? Ik had een iphone 3gs maar die heb ik ingeruild in de telefoonwinkel dus de oplader ligt hier nog ;)

Jaaa ik zat er ook aan te denken om gewoon een nieuwe of 2ehandse te kopen maar m'n abbo is toch afgelopen over 'n maand dus dan krijg ik toch een nieuwe! ;) maar toch bedankt voor het aanbod! :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 25 januari 2013, 10:10:12 »
Wie weet er nog leuke free games? :D

Nadine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 28 januari 2013, 18:53:25 »
Okee ik neem aan dat ik hier ook wel wat kan vragen..

Ik heb sinds een paar maand een Macbook pro, maar ik heb sinds een tijdje problemen als ik een usb in m'n laptop doe..
Hij komt namelijk niet in Finder te staan, als ik hem verwijder geeft hij wel aan dat de schijf/usb verkeerd is verwijderd en het lichtje van de usb brandt ook altijd.. ik heb dit met alle usb-sticks en nu zelfs ook als ik m'n iphone aansluit (staat wel in itunes overigens, maar dus niet in Finder).
Oke een beetje vaag verhaal maar samengevat: Weet iemand waar ik m'n usb kan vinden en openen? Of anders hoe dit komt/wat er mis kan zijn?

alvast bedankt!
Do more of what makes you happy

always

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 28 januari 2013, 18:54:17 »
Wie weet er nog leuke free games? :D

temple run 2 is goed! maar wel moeilijk trouwens.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 28 januari 2013, 18:55:26 »
weet trouwens ook iemand hoe het kan dan mijn ipod 4g ineens heel vaak vastloopt en dat mijn home knop het niet meer goed doet. kan hem niet goed indrukken namelijk, maar er kan denk ik niks achter zitten dat ie niet verder kan?
heb nu wel die extra home button erop maar die vind ik best irritant..

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 28 januari 2013, 20:50:38 »
Oke ik heb mijn hele mening over tablets omgegooid en nu wil er eentje.

Alleen nu zit ik te twijfelen tussen een ipad mini of een gewone ipad(met retina scherm).
Heeft hier iemand ervaring met de mini?
Ik hem graag voor school gebruiken: ik zit op de kunstacademie en zo nu en dan hebben we weleens een opdracht waar multimedia aan te pas komt.
Het lijkt me heel handig om daarop bijvoorbeeld filmpjes en foto's van werk te laten zien, in plaats van op mijn laptop, want dat vind ik te veel gesjouw en je zit met adapters en dergelijke. Ook kun je een ipad makkelijker doorgeven.
Maar ook voor later lijkt me handig als ik ga solliciteren: dan kan ik een gedeelte van mn portfolio fysiek meenemen en de rest digitaal laten zien.

Wat zouden jullie doen: de mini of de gewone?