Auteur Topic: Het algemene Apple topic  (gelezen 91563 keer)

Everglow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 04 september 2012, 21:03:39 »
Ik zit er aan te denken om een iPad te kopen met 3G, maar nu vraag ik me af of je een speciale simkaart nodig hebt, of dat je ook je simkaart van je mobiel kan gebruiken.
Ik heb namelijk een micro sim met onbeperkt internet als abonnement voor mijn mobiel, maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik die simkaart ook in een iPad kan gebruiken, anders vind ik het namelijk te duur om een iPad met 3G te kopen hahaha
Is er dus iemand die zeker weet hoe dit zit?

Upppp voor mijn vraag
♥ ♥ ♥

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 04 september 2012, 21:05:07 »
Ik zit er aan te denken om een iPad te kopen met 3G, maar nu vraag ik me af of je een speciale simkaart nodig hebt, of dat je ook je simkaart van je mobiel kan gebruiken.
Ik heb namelijk een micro sim met onbeperkt internet als abonnement voor mijn mobiel, maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik die simkaart ook in een iPad kan gebruiken, anders vind ik het namelijk te duur om een iPad met 3G te kopen hahaha
Is er dus iemand die zeker weet hoe dit zit?
Nee dit is natuurlijk niet mogelijk.....
Je moet een speciale simkaart kopen, er gaat namelijk 'n MicroSIM in.

GirlBoY

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 04 september 2012, 21:18:20 »
Nee dit is natuurlijk niet mogelijk.....
Je moet een speciale simkaart kopen, er gaat namelijk 'n MicroSIM in.

je hoeft niet perse een MicroSIM te kopen, bij veel telefoon winkels worden de gewone SIMkaartjes gewoon kleiner geknipt! Laatst heb ik een telefoon gekocht en daar moest ook een MicroSim i. Dus ben ik naar de Vodafone gegan en knipten ze mijn oude recente SIM kaartje gewoon en ik hoefde niks te betalen! Dus als ik jou was zou ik gewoon naar een telefoon winkel gaan en vragen of ze je kaartje kleiner willen knippen. Zo behoudt je je nummer en hoef je geen nieuw kaartje te kopen :)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 04 september 2012, 21:19:16 »
je hoeft niet perse een MicroSIM te kopen, bij veel telefoon winkels worden de gewone SIMkaartjes gewoon kleiner geknipt! Laatst heb ik een telefoon gekocht en daar moest ook een MicroSim i. Dus ben ik naar de Vodafone gegan en knipten ze mijn oude recente SIM kaartje gewoon en ik hoefde niks te betalen! Dus als ik jou was zou ik gewoon naar een telefoon winkel gaan en vragen of ze je kaartje kleiner willen knippen. Zo behoudt je je nummer en hoef je geen nieuw kaartje te kopen :)
Haha ik ben zelf Vodafone medewerker, dus dat weet ik.
Maar een telefoonSIM gaat niet werken in een tablet. Dat ik het micro gedeelte vermeldde was inderdaad nogal overbodig.

GirlBoY

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 04 september 2012, 21:20:58 »
Maar een telefoonSIM gaat niet werken in een tablet. Dat ik het micro gedeelte vermeldde was inderdaad nogal overbodig.

Aah oke ja zelf heb ik geen tablet dus dat wist ik niet. ;)

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #30 Gepost op: 04 september 2012, 21:28:21 »
Ik heb alleen een vier jaar oude iPod nano 4th Gen in het paars, maar hij begint langzaam mankementen te vertonen (scrollwheel doet het wat minder, hij loopt soms vast) en ik zit eraan te denken een iPod touch te halen. Ik heb al een smartphone, maar daar kan veel minder muziek op dan dat ik daadwerkelijk heb en ik ben het Apple systeem voor muziek al gewend. Het voelt alleen wel heel dubbel, een iPod en een smartphone, terwijl een iPod niet eens een telefoon is.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Irso

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 september 2012, 08:38:46 »
Ik ben vind Apple echt superfijn. Ik heb een iPhone en een MacBook Air, en over beide ben ik heeeeeel erg tevreden. De MacBook Air is ook ideaal voor mijn studie, omdat die dun en superlicht is.

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 september 2012, 09:07:47 »
Oeehh ben gek op Apple, terwijl ik alleen een iphone heb. haha
Ik wil wel sowieso nog een MacBook, maar op dit moment niet omdat die dingen belachelijk duur zijn en omdat ik eerst een nieuwe iphone nodig heb en dat ook belachelijk duur is.

Dit was mijn eerste reactie in dit topic...
Inmiddels heb ik mijn nieuwe iphone al en ook een macbook. Jeej!
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 september 2012, 11:46:04 »
Ik heb inmiddels al een hele collectie :')

MacMini, Macbook Pro, iPhone 4 en iPad 3.
Ik wil denk ik in de toekomst een iMac erbij voor school/werk/gamen, want de MacMini is eigenlijk van mn vriend. Maargoed, even geen geld meer :')

Everglow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 september 2012, 17:21:44 »

Zoals ik in dat bericht al vermeld had, heb ik een micro sim kaart voor mijn mobiel. Het micro gedeelte was dus idd overbodig (;
Maar die micro sim gaat dus niet in een iPad werken? Jammer :c
♥ ♥ ♥

Oversized

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 05 september 2012, 18:57:20 »
Ik heb een iPod nano 4e Generatie en een iPod Touch 4e generatie, want mijn nano begon ermee op te houden.
Ik ben echt opgegroeid met Apple, ik kan ook echt niet met windowscomputers omgaan. Vroeger hadden mijn ouders deze computer:

Tumblr Those who were dancing were thought to be insane by those who couldn't hear the music.

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 september 2012, 17:44:17 »
Ik ben echt heel gelukkig met Apple <3 haha. Ik heb op dit moment een Macbook Pro en hiervoor een macbook air. Daarnaast een Iphone, Ipod touch en een iMac. Echt, ik kan niet meer zonder.

Heel veel mensen vinden het ook gewoon echt zonde van het geld, en dat snap ik ook wel. Maar aan der andere kant zou ik nooit meer naar windows terug willen! Mac werkt zo fijn.
i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 september 2012, 17:45:06 »
Al moet ik zeggen dat ik best baal dat heel veel games niet op mijn mac gedownload kunnen worden. Verschrikkelijk irritant! Daar gebruik ik dan weer mijn moeders oude laptop voor.. Echt heel vervelend.

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 06 september 2012, 17:51:54 »
Weet iemand trouwens of het veel van je macbook vraagt als je via bootcamp (bijv) windows erop zet? Want ik moet hem nog 4 jaar elke dag intensief voor school gebruiken, en ik wil hem niet gaan verklooien haha.

Bapao

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 06 september 2012, 18:41:15 »
Weet iemand trouwens of het veel van je macbook vraagt als je via bootcamp (bijv) windows erop zet? Want ik moet hem nog 4 jaar elke dag intensief voor school gebruiken, en ik wil hem niet gaan verklooien haha.

Nee dat maakt helemaal niets uit. Kun je niets mee verklooien. Het kost alleen geheugen als je windows en OS beide erop wilt hebben.

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 september 2012, 14:55:05 »
Nee dat maakt helemaal niets uit. Kun je niets mee verklooien. Het kost alleen geheugen als je windows en OS beide erop wilt hebben.

Wordt hij er ook slomer van? Want wat geheugen betreft is het niet zo een probleem want ik heb altijd een externe harde schijf mee. Maar je moet ook je RAM verdelen toch? En daar heb je toch niet zoveel van. Ik ben hier best slecht in hoor dus ik weet niet precies hoe het werkt. Maar ik ben gewoon heel bang dat hij langzaam wordt.

Ushuaia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 07 september 2012, 15:01:15 »
Ik heb een MacBook Pro, iPad 2 & ben in afwachting van de iPhone 5!
Oh en heb nog ergens een iPod nano liggen, maar die gebruik ik eigenlijk niet meer..

Nullah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 07 september 2012, 15:26:47 »
ik heb een ipod touch, 2e generatie en sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een iphone 4, haha! en ik moet zeggen, ik kan niet meer zonder ^^

oh, en we hebben een ipad en imac voor algemeen gebruik. mijn zus heeft een macbook (wil ik ook!!!) en mijn moeder en zus hebben allebei ook een iphone. mijn moeder kan namelijk niet overweg met windows xD

Saar

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 september 2012, 15:30:21 »
iPod touch 4 en een iPad 2, verrie heppie :D
Stay strong and keep fighting 'till the last fucking end ✌                  Tumblah

Rozjje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 09 september 2012, 10:53:23 »
Hello =)
Ik wil graag een ipad kopen met abbonement, ten eerste heb ik hem voor school nodig (wij doen alle lessen op dat ding & ik loop stage en dan kan ik gewoon mijn stage opdrachten daarop maken) en ik wil hem ook gewoon voor mezelf zodat ik er altijd op kan werken en ik heb zelf geen computer meer.

Nu heb ik 2 keuzes:
t-mobile ipad 2 wit prijs 100,- abonnement: 1e 2 maanden: 18,75 overige 22 maanden: 37,50

Vodafone ipad 2 zwart prijs 80,- abonnement: 1e 10 maanden 20 euro overige 14 maanden: 40 euro

Welk abbonement zouden jullie kiezen? Ik zit al bij vodafone voor mijn mobiel dus opzich vind ik dat handiger maar bij vodafone hebben ze geen witte meer op voorraad en moet ik het met de zwarte doen.:P

Of heeft iemand nog een beter abbo gezien?

alterbrug

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 09 september 2012, 11:18:22 »
Wordt hij er ook slomer van? Want wat geheugen betreft is het niet zo een probleem want ik heb altijd een externe harde schijf mee. Maar je moet ook je RAM verdelen toch? En daar heb je toch niet zoveel van. Ik ben hier best slecht in hoor dus ik weet niet precies hoe het werkt. Maar ik ben gewoon heel bang dat hij langzaam wordt.

Uit mijn ervaring van virtual machines blijkt dat de boel er zeker langzamer van wordt. Zeker als je windows op een mac doet. Het os van apple is geoptimaliseerd voor de mac hardware en windows natuurlijk niet.
Al begrijp ik niet geheel waarom je een super dure apple laptop wil hebben om er windows op te zetten. Het os is nou juist het enige goede aan een mac.

Appelboom

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 09 september 2012, 13:40:13 »
Ik heb een macbook & een ipod touch, en ik hou ervan! Ik vind het fijn dat je kan zoomen zonder dat het vaag wordt, en dat hij ook op wit-op-zwart kan, wat voor mij heel praktisch is. Daarnaast zit ik erover te denken om een iphone te nemen, om dezelfde redenen haha. :)
Even the sun sets in paradise.

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 16 september 2012, 01:21:43 »
Het forum is zoveel mooier op mijn MacBook Pro dan op de Samsung laptop die ik hiervoor een jaar van mijn pa heb geleend. Wauw. <3

BABYBEMINE

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 18 september 2012, 18:52:46 »
heb alleen een ipod nano :)

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 21 september 2012, 14:36:41 »
Heeft iemand aanraders aan programma's voor op een Mac(Book Pro)? Dingen uit de App Store e.d. bijvoorbeeld, wel gratis graag (':