Auteur Topic: Het algemene Apple topic  (gelezen 99119 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1550 Gepost op: 13 april 2019, 10:33:38 »
In hoeverre is een Apple Smart Battery Case schadelijk voor je iPhone? Ik wil 'm niet elke dag gebruiken, maar meer als ik bijvoorbeeld een dag naar een pretpark ga of naar een kerstmarkt of iets dergelijks. Zodat ik niet hoef te sjouwen met een powerbank, als ik geen tas mee neem (wat nogal vaak is haha). Is het schadelijk voor je batterij, aangezien je de case niet kan uitzetten?

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1551 Gepost op: 13 april 2019, 13:38:10 »
Ik heb sinds donderdag het probleem dat mijn iPhone 6s spontaan uitvalt.. Meestal is dit als hij tussen de 40-50% heeft en als ik een app als Instagram open (de zware apps, bij whatsapp gebeurt er niks). Hij gaat vervolgens op het witte startscherm staan met het zwarte apple logo. Vervolgens gaat hij vanzelf terug aan en heeft 'ie 10%. Als ik 'm dan uitzet en terug aan wilt zetten geeft mijn iPhone de melding dat de telefoon leeg is en hij aan de lader moet alvorens ik 'm kan opstarten. Soms gaat 'ie ineens terug aan en staat hij gewoon weer op bv. 45%. Meestal valt de telefoon na een paar minuten weer uit. Als ik 'm aan de lader hang en even wacht blijft hij wel werken, haal ik 'm weer van de lader af dan valt 'ie weer uit...
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik heb deze telefoon in augustus 2017 overgekocht van iemand, verder heb ik geen idee hoelang deze persoon deze telefoon al had.
Verder heb ik al op het internet gelezen dat het een veelvoorkomend probleem is bij de iPhone 6s maar dat zijn topics van 2016. Ook heb ik mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen (wel een reservekopie teruggeplaatst voor mijn foto's) maar dit hielp ook niet.
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1552 Gepost op: 13 april 2019, 13:46:31 »
Ik heb sinds donderdag het probleem dat mijn iPhone 6s spontaan uitvalt.. Meestal is dit als hij tussen de 40-50% heeft en als ik een app als Instagram open (de zware apps, bij whatsapp gebeurt er niks). Hij gaat vervolgens op het witte startscherm staan met het zwarte apple logo. Vervolgens gaat hij vanzelf terug aan en heeft 'ie 10%. Als ik 'm dan uitzet en terug aan wilt zetten geeft mijn iPhone de melding dat de telefoon leeg is en hij aan de lader moet alvorens ik 'm kan opstarten. Soms gaat 'ie ineens terug aan en staat hij gewoon weer op bv. 45%. Meestal valt de telefoon na een paar minuten weer uit. Als ik 'm aan de lader hang en even wacht blijft hij wel werken, haal ik 'm weer van de lader af dan valt 'ie weer uit...
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Ik heb deze telefoon in augustus 2017 overgekocht van iemand, verder heb ik geen idee hoelang deze persoon deze telefoon al had.
Verder heb ik al op het internet gelezen dat het een veelvoorkomend probleem is bij de iPhone 6s maar dat zijn topics van 2016. Ook heb ik mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen (wel een reservekopie teruggeplaatst voor mijn foto's) maar dit hielp ook niet.

Chat even met Apple Support (niet via je iPhone) dan kunnen zij een diagnostische test uitvoeren en wie weet komt daar iets uit.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1553 Gepost op: 13 april 2019, 16:49:24 »
Lijkt mij dat de batterij gewoon 'op' is.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

bobislassis

• Gast
« Reactie #1554 Gepost op: 14 april 2019, 12:16:32 »
Chat even met Apple Support (niet via je iPhone) dan kunnen zij een diagnostische test uitvoeren en wie weet komt daar iets uit.

Misschien even langs de apple store?

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1555 Gepost op: 14 april 2019, 17:25:18 »

Ga dit eens proberen ja. Anders weet ik ook niet wat te doen, zou zonde zijn om alweer een nieuwe telefoon te moeten kopen.
De apple store is niet dichtbij dus dat is niet echt een optie.

Edit: iemand een linkje naar een online chat? Ik vind alleen maar de optie om te bellen maar ik zou liever chatten. Indien dit er niet is ga ik morgen dan maar eens bellen.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2019, 19:42:13 door Fearless »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1556 Gepost op: 14 april 2019, 19:52:32 »
Ga dit eens proberen ja. Anders weet ik ook niet wat te doen, zou zonde zijn om alweer een nieuwe telefoon te moeten kopen.
De apple store is niet dichtbij dus dat is niet echt een optie.

Edit: iemand een linkje naar een online chat? Ik vind alleen maar de optie om te bellen maar ik zou liever chatten. Indien dit er niet is ga ik morgen dan maar eens bellen.

De chat is vandaag gesloten + het ligt ook aan wat je ingeeft bij de opties. Als je via deze link: https://support.apple.com/nl-nl op iPhone drukt, dan ga je naar onderen en staat er ergens 'Neem contact op met Apple Support'. Dan kies je voor 'batterij en laden' en dan 'onderwerp staat er niet bij' en dan zet je gewoon een - neer. Dan krijg je 9 van de 10 keer wel de chat optie. Morgen is de chat weer geopend, ik geloof vanaf 09:00 tot 19:45.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1557 Gepost op: 14 april 2019, 19:53:01 »
In hoeverre is een Apple Smart Battery Case schadelijk voor je iPhone? Ik wil 'm niet elke dag gebruiken, maar meer als ik bijvoorbeeld een dag naar een pretpark ga of naar een kerstmarkt of iets dergelijks. Zodat ik niet hoef te sjouwen met een powerbank, als ik geen tas mee neem (wat nogal vaak is haha). Is het schadelijk voor je batterij, aangezien je de case niet kan uitzetten?

Iemand? :)

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1558 Gepost op: 15 april 2019, 10:42:57 »
Ze hebben een diagnose uitgevoerd en het blijkt dus inderdaad dat mijn batterij gewoon niet meer normaal functioneert. Ga dus binnenkort bij een winkel mijn batterij maar laten vervangen.
Bedankt voor de reacties en hulp!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1559 Gepost op: 08 juni 2019, 19:04:29 »
Mijn screenprotectors zijn de laatste tijd best vettig. Ik koop dan ook geen dure screenprotectors, gewoon op AliExpress of bij de Action. Iemand een goede tip om hiermee om te gaan?