Auteur Topic: Het algemene Apple topic  (gelezen 97814 keer)

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1525 Gepost op: 06 mei 2018, 00:08:29 »
Ohh ik heb een probleem...

Mijn telefoon (6s) is vandaag in de wc gevallen rond half 5. Hij heeft er nog geen seconde ingelegen want ik had het meteen door en haalde 'm er meteen uit. Omdat ik moest werken heb ik mijn telefoon gewoon afgedroogd en omdat het geluid nog prima werkte dacht ik dat ik geluk heb gehad.

Nu als ik mijn geluid via de schuifknop links aan mn iPhone aanzet, geeft mijn iPhone na een aantal minuten de melding dat ik de schuifknop heb omgeschoven en dus mijn geluid heb uitgezet, terwijl dit niet zo is. Maar als ik mijn geluid op stil heb staan krijg ik na een tijdje ook het schermpje dat ik mijn geluid heb aangezet via de schuifknop terwijl dit niet het geval is. Ook zet mijn iPhone mijn geluid harder als het niet op zijn hardst staat.
Kan iemand mij verder helpen? Komt dit door waterschade? Mijn telefoon heeft enkel met de bovenste 2 cm (denk ik) in het water gelegen.
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1526 Gepost op: 06 mei 2018, 00:33:57 »
In een bakje met rijst doen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1527 Gepost op: 06 mei 2018, 11:57:54 »
In een bakje met rijst doen?

Heeft het nut dat ik dit nu nog ga doen?

Vanochtend gaf hij weer de melding en toen heb ik 'm eens uit en aan gezet en tot nu toe heeft hij het niet nog eens gedaan (even afkloppen).

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1528 Gepost op: 06 mei 2018, 18:04:24 »
Rijst kun je proberen maar dat is vooral de eerste 24h belangrijk. Ik zou eens een herstel proberen, dus een back-up maken, via iTunes herstellen en dan de back-up terugplaatsen. Mocht dit niet werken zou ik even langs Apple gaan en niet niet zeggen dat ie in het water is gevallen maar gewoon zeggen dat ie 'opeens' raar doet. Misschien hebben zij een oplossing :) (mits je garantie hebt haha).

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #1529 Gepost op: 08 mei 2018, 22:15:59 »
Rijst kun je proberen maar dat is vooral de eerste 24h belangrijk. Ik zou eens een herstel proberen, dus een back-up maken, via iTunes herstellen en dan de back-up terugplaatsen. Mocht dit niet werken zou ik even langs Apple gaan en niet niet zeggen dat ie in het water is gevallen maar gewoon zeggen dat ie 'opeens' raar doet. Misschien hebben zij een oplossing :) (mits je garantie hebt haha).

Heb jammer genoeg geen garantie meer maar ga dan van de week maar eens proberen mijn iPhone te herstellen. Neem aan dat ik op het internet kan vinden hoe ik dit kan doen?  :fieuw: Inclusief back up dan haha.

Ondertussen zit het probleem niet meer bij de schuifknop maar bij mijn 'volume up' knop. Deze werkt niet meer en mijn mobiel zet soms vanzelf het geluid  harder tot het maximum.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1530 Gepost op: 10 mei 2018, 13:01:12 »
Heb jammer genoeg geen garantie meer maar ga dan van de week maar eens proberen mijn iPhone te herstellen. Neem aan dat ik op het internet kan vinden hoe ik dit kan doen?  :fieuw: Inclusief back up dan haha.

Ondertussen zit het probleem niet meer bij de schuifknop maar bij mijn 'volume up' knop. Deze werkt niet meer en mijn mobiel zet soms vanzelf het geluid  harder tot het maximum.

Eerst in iCloud een back up maken (en als je niks van WhatsApp kwijt wil, dan eerst in WhatsApp een back-up maken). Daarna deze stappen volgen:

- Sluit je iPhone aan op je laptop.
- Klik op het iPhone-icoontje dat verschijnt. Je krijgt nu alle details te zien.
- Klik op de knop Herstel. Er verschijnt wellicht een melding over het automatisch zoeken naar updates voor iTunes en iPhone, maar die kun je wegklikken.
- Krijg je een melding dat je eerst gekochte apps moet synchroniseren met iTunes, doe dat dan. Heb je pasgeleden een back-up via iTunes gemaakt en is er sindsdien niets veranderd, dan kun je deze stap overslaan.
- Na het herstellen zal de iPhone opnieuw starten. Er verschijnt een Apple-logo op het scherm; dit kan zo’n twee minuten duren. Daarna zal iTunes de iPhone opnieuw opstarten en activeren, waarbij de instellingen van je mobiele operator worden opgehaald.
- Kies de gewenste backup (kies de meest recente data als je meerdere back-ups ziet) en klik op de knop Ga door. Alle muziek, video’s, podcasts, foto’s en andere informatie zal nu teruggezet worden. Dat kan een behoorlijke tijd duren, maar daarna is je iPhone weer klaar voor gebruik.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1531 Gepost op: 11 mei 2018, 10:43:31 »
Weet iemand hoe je kan zien hoe groot (MB's) een filmpje is op iPhone 5?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Liza

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1532 Gepost op: 08 juni 2018, 12:44:12 »
Muhh, moet nieuwe wasmachine en heb geen bed, maar mn Mac ging spontaan niet meer aan; kapot. Ineens, gewoon uit t niets.

Net opehaald van 2wkn reparatie; 300 euro! Nja, nieuwe mac is duurder en ben blij dat ik mijn schatje weer terug heb <3

Heb wel f vraag; wie gebruikt hier Bluestacks? Mijn Mac weigert de installatie ervan..

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1533 Gepost op: 08 juni 2018, 22:49:07 »
Heb sinds kort een nieuwe MacBook Air alleen volgens mij gaat hij toch best snel leeg, weet iemand een manier om hem zo lang mogelijk mee te laten gaan vanaf 100% ? Ik zet hem eigenlijk nooit uit weet niet of dit moet maar klap hem gewoon dicht, laat hem een nacht staan en klap hem dan weer open, is het beter om hem helemaal uit te schakelen?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1534 Gepost op: 09 juni 2018, 22:14:02 »
Heb sinds kort een nieuwe MacBook Air alleen volgens mij gaat hij toch best snel leeg, weet iemand een manier om hem zo lang mogelijk mee te laten gaan vanaf 100% ? Ik zet hem eigenlijk nooit uit weet niet of dit moet maar klap hem gewoon dicht, laat hem een nacht staan en klap hem dan weer open, is het beter om hem helemaal uit te schakelen?

Ja, dat is wel beter. Al denk ik niet dat het dramatisch veel moet verschillen.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1535 Gepost op: 09 juni 2018, 22:15:22 »
Welke kleur battery case vinden jullie het mooist bij een rosé gouden iPhone?

En de AirPods lijken mij ideaal. Alleen.. als je als meisje-zijnde met los lang haar die dingen in hebt dan is dat niet zichtbaar voor anderen. Dus als iemand wat zegt dan vinden ze het raar dat je niet reageert omdat ze de oordopjes niet kunnen zien. Dus is dat een kwestie van ‘maling aan hebben’? :’)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1536 Gepost op: 21 juli 2018, 22:17:53 »
Iemand die haar homescreen wil showen? Ik wil iets anders maar ik weet niet echt iets..

DanielleV

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1537 Gepost op: 31 juli 2018, 00:01:50 »
iemand hier die een refurbished iphone heeft? Twijfel om er eentje te kopen.

http://www.iphoneoutlet.nl/service/wat-is-een-refurbished-iphone/

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1538 Gepost op: 31 juli 2018, 22:46:09 »
De leren sleeve voor de iPad 10.5 waar je ook de Apple Pencil kan in opbergen, zou die er ook voor de iPad 9.7 Pro komen?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1539 Gepost op: 09 augustus 2018, 12:07:35 »
Een kennis van mij wil graag tweedehands een iMac kopen. Nu zag hij er 1 voor €225 uit half 2007. Processor is 2 GHz intel core 2 duo en heeft 4GB geheugen. Is dit goed of erg oud?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1540 Gepost op: 28 augustus 2018, 00:22:26 »
Wat voor een hoesje hebben jullie om je iPhone? Ik zoek inspiratie haha.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1541 Gepost op: 06 september 2018, 21:08:45 »
Ik wil graag Popcorntime op mijn iPad. Via deze site (http://iosinstaller.com/popcorn-time/) kon het en dan via mijn MacBook. Maar ik kan het niet eens downloaden van de site, ofnouja wel downloaden maar na installatie op mijn MacBook zie ik nergens het icoontje.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1542 Gepost op: 24 september 2018, 22:58:15 »
Ik zit er aan te denken om een Smart Battery Case aan te schaffen. Welke kleur vinden jullie mooie icm een rosé gouden iPhone 7? (Zwart, rood of wit?)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1543 Gepost op: 25 september 2018, 08:06:17 »
Ik vind wit lelijk dus zwart

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #1544 Gepost op: 01 november 2018, 19:41:48 »
Ik krijg net een e-mail dat mijn apple-id tijdelijk is geblokkeerd omdat sommige accountinformatie niet zou kloppen. Dus ik probeer mijn account te resetten door opnieuw al mijn informatie op te geven. Alleen nu is het probleem dat ze ook om mijn creditcard vragen en als ik deze informatie opgeef wordt ie afgewezen. Dit komt omdat ik een prepaid creditcard heb waar ik zelf geld op moet zetten. De reden waarom mijn creditcard is afgewezen is dus omdat er nu maar een paar euro opstaat.

Ik betaal mijn apple-music via paypal en mijn abonnement gaat gewoon via mijn bankrekening, dus ik zou niet weten welke kosten ze nodig hebben om met mijn creditcard te moeten kunnen betalen?

Wat moet ik nu doen? Ik kan wel meteen apple support bellen morgen maar misschien is er een snellere oplossing voor.
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1545 Gepost op: 01 november 2018, 23:09:12 »
^ ik zou je aanraden naar het emailadres te kijken. Ik krijg ook vaker die mailtjes en het is allemaal fake bij mij in ieder geval.

Heeft er iemand ervaringen met de apple watch? Ik heb een series 4 besteld maar ze zijn tot nu toe nog uitverkocht. Dit wordt mn eerste apple watch.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #1546 Gepost op: 02 november 2018, 05:41:19 »
Oke shit. Ik ben normaal voorzichtig met dit soort dingen maar ik heb pas sinds kort een iPhone dus ik heb zonder na te denken alles ingevuld, maar nu ik beter kijk lijkt het me inderdaad fake.

Wat moet ik nu doen? Voor zover ik weet heb ik niks officieel bevestigd omdat hij mijn creditcard af bleef wijzen. En zoals ik al zei: het is een creditcard die pas gebruikt kan worden als er geld opstaat, bij andere winkels en sites zal ie ook afgewezen worden voordat er minimaal het bedrag opstaat dat je wilt uitgeven.

Mijn apple-id wachtwoord heb ik ook meteen gewijzigd.
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1547 Gepost op: 12 december 2018, 15:56:01 »
Ik heb sinds december een iPhone 7. Ik twijfel of ik wil overstappen op de iPhone 7 plus. Ik vind de iPhone 7 fijn en handzaam maar als ik mijn collega’s iPhone 8 plus zie, dan begint het mij te kriebelen om voor de 7 plus te gaan.

Help a girl out!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1548 Gepost op: 12 december 2018, 18:41:32 »
Je hebt hem dus een jaar? Als hij nog gewoon goed werkt zie ik echt geen reden om een andere te nemen.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1549 Gepost op: 30 december 2018, 19:15:10 »
Ik heb de iPhone 7 plus naast mijn iPhone 7 gehouden en er zit wel echt een groot verschil in en heb besloten mijn iPhone 7 te behouden. Ik heb sowieso kleine handen en mijn iPhone 7 is nog prima en ik denk dat ik op den duur toch spijt zal hebben gekregen.

Ik zoek alleen een ander hoesje, ik heb steeds dezelfde maar ik wil eens iets anders. Iemand een leuk idee?