Auteur Topic: Het 'ik zoek een liedje dat bij mijn situatie past' topic  (gelezen 71362 keer)

Rictumsempra

• trotse über hipster
    • Bekijk profiel
« Reactie #575 Gepost op: 31 maart 2017, 21:59:17 »
Thanks (l)
Velvet Goddess (Blog) - Tranen van Inkt (Verhaal) - I could never stop thinking that maybe she loved mysteries so much that she became one

Jennaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #576 Gepost op: 09 april 2018, 21:09:25 »
Weet iemand een liedje die gaat over de situatie dat een heel dicht bijstaande plots zelfmoord heeft gepleegd. Niemand zag het aankomen, we zagen wel dat het minder goed met diegene ging de afgelopen weken maar we zagen het niet aankomen dat hij er zo doorheen zat..........

Was nog wat vergeten, Het is voor op de begrafenis.
« Laatst bewerkt op: 10 april 2018, 16:31:42 door Jennaxx »

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #577 Gepost op: 10 april 2018, 08:55:09 »
Weet iemand een liedje die gaat over de situatie dat een heel dicht bijstaande plots zelfmoord heeft gepleegd. Niemand zag het aankomen, we zagen wel dat het minder goed met diegene ging de afgelopen weken maar we zagen het niet aankomen dat hij er zo doorheen zat..........
Don't jump van Tokio hotel misschien?

Jennaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #578 Gepost op: 12 april 2018, 20:10:07 »
Oceaan
Thank you! x

Jess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #579 Gepost op: 20 april 2018, 19:57:49 »
Weten jullie een liedje dat bij de volgende situatie past:

Ik was sinds mijn 14/15de samen met mijn (ex)vriend, hij is door de jaren heen een aantal keer vreemd gegaan, en de laatste 2 jaar zijn we ook heel erg uit elkaar gegroeid.
Ik ben inmiddels 23 jaar en we hebben een tweeling samen.
Nu is hij laatst weer (4de keer) vreemd gegaan waardoor ik er een einde aan heb gemaakt...
Zeg alsjeblieft niet van hoe dom kan je zijn om nog bij hem te blijven..... Dat zei ik ook altijd...
Maar ik heb er nu dus een einde aan gemaakt, niet omdat ik niet meer van hem hou maar omdat het beter is voor iedereen, hij kan nu eindelijk gewoon dingen doen met anderen vrouwen zonder dat hij continu moet opletten of hij geen bekende tegen komt.
Maar mijn vraag is dus weten jullie een liedje dat bij deze situatie past, en een liedje waarin ze zingen over dat ik nog heel graag met hem wil zijn maar het niet gaat.

Alvast bedankt!

Jess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #580 Gepost op: 26 april 2018, 12:36:38 »
iemand? misschien?

Aphrodite

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #581 Gepost op: 28 april 2018, 16:57:18 »
iemand? misschien?

- I hate this part right here - Pussycat Dolls
- Ciao adios - Anne Marie
- Cry - Rihanna
- Beyoncé - irreplaceable

Weet niet of je het bij jouw situatie vind passen hoor.

Aphrodite

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #582 Gepost op: 28 april 2018, 17:09:50 »
Trouwens Jess, goed van je dat je bij hem weg bent. Ondanks dat jullie kinderen hebben. Je verdient iemand die wel de volle 100% kan en wil geven. Laat het een leer punt zijn voor je in je volgende relatie(s). 😘😘

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #583 Gepost op: 09 april 2020, 14:25:34 »
Heyy,
Ik zoek een liedje over dat je echt super verliefd bent op een jongen die eerst een goede vriend was, maar waarbij je het echt flink hebt verkloot :blush:

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #584 Gepost op: 07 mei 2020, 20:37:35 »
Heyy,
Ik zoek een liedje over dat je echt super verliefd bent op een jongen die eerst een goede vriend was, maar waarbij je het echt flink hebt verkloot :blush:

Just friends -   ally baron (vrienden die verliefd worden maar t werkt niet)       
i wanna be your girlfriend - girl in red (over een meisje die meer wilt zijn dan vrienden)
One day - tate mcrea  (gewoon luisteren ;) )