Auteur Topic: De Hongerspelen topic [spoiler-alert!]  (gelezen 189304538 keer)

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26725 Gepost op: 18 november 2015, 15:32:32 »
Ik ga ook vrijdag :-) Ben best wel benieuwd!

Ophelia

• Curiouser and curiouser.
    • Bekijk profiel
« Reactie #26726 Gepost op: 18 november 2015, 17:58:16 »
omg ja Haymitch en Effie, dat was zo leukkkkk. En ik had ook veeeel meer Johanna willen zien. Ik vond haar zo leuk in de boeken en nu was ze een beetje op de achtergrond en dat was minder leuk :c

Ja Johanna zou ook gewoon in hun squad zitten en ook haar verhaal uit het capitool zou verteld worden (dat ze geëlektrocuteerd werd enzo), maar ze was er echt tot de bruiloft en toen was ze helemaal weg? En op het einde bij het overleg zeg maar :')
"If you don't know where you want to go, then it doesn't matter which path you take."

Eeyore

• Be nice or leave.
    • Bekijk profiel
« Reactie #26727 Gepost op: 18 november 2015, 18:44:38 »
Ik ga vrijdag of zaterdag heen maar ik denk dat ik zegmaar nog niet echt helemaal klaar ben voor Finnick's dood. Want nu ik het hier weer lees dan ugh feelings everywhere.
The ocean gets its saltiness from the tears of misunderstood sharks who just want to cuddle
Tumblr | Blog

Leevy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26728 Gepost op: 18 november 2015, 22:10:12 »
Omg het is nu afgelopen :'(. Oh en omg effie en haymitch dat was zoo leuk echt cute. En het boek zo goed gevolgd echt heel tof.

Passionfruits

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26729 Gepost op: 18 november 2015, 23:01:28 »
SPOILERS

Oke ik ben echt zo tevreden met deze laatste film! Ik smolt echt van die epiloog. En dat stuk met Katniss en de kat rip mijn hart :') dat was misschien nog het zieligste stuk van de film. Oh en ook het feit dat de laatste zin in die epiloog ook de laatste zin van het boek was.
Ik kan nog niet bevatten dat het nu 'voorbij' is... geen nieuwe film meer. Maar ik ga denk ik nog wel een tweede keer naar deze toe.
Bij dat stuk met Finnick kregen we eigenlijk niet echt de tijd om het te verwerken of zo vond ik, omdat dat stuk echt zo'n op het puntje van je stoel scène was. Maar dat was misschien maar goed ook voor mij.
you are not going nowhere just because you haven't gotten where you want to go yet

Whistle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26730 Gepost op: 19 november 2015, 08:12:13 »
Ik ben gister geweest. En oooohhh my god. Het was echt geweldig!! Ik ben een aantal keer echt uit mn stoel gesprongen omdat ik zo erg schrok.

Spoileers

Ik vond de dood van Finnick niet leuk om te kijken. En Effie en Haymitch dat was zooo lief :)
De epiloog vond ik ook heel erg mooi!
« Laatst bewerkt op: 19 november 2015, 08:18:47 door Whistle »

bo

• Bekijk profiel
« Reactie #26731 Gepost op: 20 november 2015, 11:19:17 »

Spoiler aleerrt

Ik vond het laatste deel helemaal niet leuk :( Ik heb het boek niet gelezen maar ik vond het zo jammer dat die bom afging en Katniss verbrand op de grond lag en dat ze even later voor de zoveelste keer in een ziekenhuis bed wakker word en dat de oorlog dan ineens voorbij is. En vanaf daar alles zo voorspelbaar.
jammer jammer jammer :(

jessica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26732 Gepost op: 20 november 2015, 13:57:56 »
SPOILER

Ik sluit me compleet aan met vrijwel alles wat hier bovenstaat!
Ik heb het boek wel gelezen en vond dat het heel mooi aansluit!
Ik wist constant wat er aan zat te komen en toch zat ik op het puntje van mijn stoel! Wel had ik soms dat dingen iets te snel gingen waardoor je niet de juiste diepgang kreeg.

Maar! THE FEELINGS! Ik had echt het idee dat ik de enige was in de bios die moest huilen maar volgens mij was dat niet zo  :fieuw: :fieuw:  Finnick, prim het einde noem maar op  :bounce:

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26733 Gepost op: 20 november 2015, 22:12:37 »
SPOILERS

THAT MOVIE
ik heb de bijna de hele film niet gehuild, maar oh god dat stukje met katniss en die kat mijn hart brak. Ik wil er niet over praten omg :'(
➳ Destroy what destroys you. || Goodreads || ||

Bieberke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26734 Gepost op: 21 november 2015, 11:18:53 »
ben de film gisteren gaan kijken , einde was echt supermooi  :huglove: :bounce:
Çıkmayan candan umit kesilmez

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #26735 Gepost op: 22 november 2015, 16:26:40 »
Ik heb hem net gezien, ik vond hem gelukkig beter dan de vorige, maar vond dingen ook niet leuk maar dat had niks met de film te maken maar meer met het hele Finnick die dood gaat gedeelte:') Ik had de boeken jaren geleden gelezen en wist eigenlijk niet zoveel meer en dat vond ik eigenlijk wel leuk, ik ga ze snel weer opnieuw lezen.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Passionfruits

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26736 Gepost op: 22 november 2015, 22:10:32 »
Ik heb hem net gezien, ik vond hem gelukkig beter dan de vorige, maar vond dingen ook niet leuk maar dat had niks met de film te maken maar meer met het hele Finnick die dood gaat gedeelte:') Ik had de boeken jaren geleden gelezen en wist eigenlijk niet zoveel meer en dat vond ik eigenlijk wel leuk, ik ga ze snel weer opnieuw lezen.
Dit had ik ook! Heel fijn, want normaal gesproken zit ik dan echt zo van 'dit klopt niet, en ik mis dit en dit en dit'  laughing7.
you are not going nowhere just because you haven't gotten where you want to go yet

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #26737 Gepost op: 22 november 2015, 22:16:52 »
Dit had ik ook! Heel fijn, want normaal gesproken zit ik dan echt zo van 'dit klopt niet, en ik mis dit en dit en dit'  laughing7.
Ja precies! Zo ben ik ook heel erg, ik wil altijd per se eerst het boek lezen voor ik de film zie dus vaak zie ik allemaal fouten maar deze keer was het te lang geleden om het me nog allemaal te herinneren haha
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #26738 Gepost op: 23 november 2015, 22:28:10 »
Trouwens in de boeken begreep ik Peeta & Katniss nooit ik was altijd voor Gale zegmaar, maar in de films was het heel duidelijk dat Katniss met Peeta zou eindigen ook al probeerden ze er nog wat kus scenes in te gooien met Gale maar ik voelde het niet zo. Ik vond film Peeta dus leuker dan boek Peeta, ik had ook echt "feels" met het real/not real gedeelte terwijl ik dus nooit zoveel met hun als een koppel had. 
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #26739 Gepost op: 23 november 2015, 23:19:45 »
Ik heb hem juist meer dan een jaar geleden gelezen en ik denk dat als ik hem vlak ervoor had gelezen, ik ook wel meer had opgemerkt waar ik minder blij mee zou zijn. Maar goed, juist fijn dus dat ik dat nu niet had. Nu kon ik ook veel meer van de film zelf genieten.

♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Teuntje2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26740 Gepost op: 15 december 2015, 11:02:02 »

haha zo word het wel een stuk minder spectaculair allemaal :P

Savage

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26741 Gepost op: 15 december 2015, 22:10:21 »
NEE WAAROM PRIM EN FINNICK DOOD?! 😭
Vond het verder wel een super leuke film en ik baal dat dit het einde is...
🐢

Jennifer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26742 Gepost op: 15 december 2015, 22:13:02 »
Twee weken geleden heb ik de film gezien en ik vond hem heel erg leuk! Er waren inderdaad wel een paar dingen die ook ik miste van de boeken, gelukkig kon ik het me niet helemaal meer voor de geest halen want het is al twee jaar geleden dat ik de boeken heb gelezen. (Of langer nog.. ik heb ze toen alle drie in één weekend gelezen en man man wat was ik verdrietig met iets wat er in het laatste boek gebeurde haha)
Maar ik wil de film dus nog eens zien eigenlijk haha.

girlygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26743 Gepost op: 30 mei 2016, 11:13:48 »
ik snap niet dat jullie denken dat katniss, peeta en gale verkeerd gecast zijn ik vind zelf dat het geweldige acteurs zijn met een geweldige rol. ik ben zelf echt heel erg fan van de boeken en de films en ik had me ook niemand anders in die rol voorgesteld

sorry beetje gefrustreerd
wel echt een super leuk topic

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #26744 Gepost op: 21 juni 2016, 15:16:35 »
Ik ben een beetje late on the party maar ik heb eindelijk alle boeken uit en WOW, wat een serie. Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik van het einde moet denken maar ik ben fan. Van de films heb ik alleen nog de eerste gezien. Tweede komt in juli op Netflix dus dan ga ik die kijken en de laatste twee misschien huren bij de bibliotheek ofzo.

Pharrell Veestraeten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26745 Gepost op: 06 november 2019, 22:26:24 »
Ikzelf heb het boek gelezen en de film gekeken en persoonlijk vind ik film beter dan het boek.
Ik vindt dat je alles spanning meer kunt beleven in de film dan in het boek, ik raad nog altijd het boek aan omdat het boek wel veel uitgebreider is dan de film want in de film zijn er stukken weggelaten wat dan wel in het boek staat wat ik persoonlijk wel jammer vind maar voor de rest zou ik zowel de film kijken als het boek lezen want ze zijn beide heel goed vind ik.
Ik hoor ook dat de Engelse versie fijner is om te lezen dus dat ga ik zeker en vast ook doen binnekort want ik krijg maar niet gnoeg van de spanning, actie, drama en ook een beetje romantiek.