Auteur Topic: Algemeen WhatsApp-groepen topic  (gelezen 344632 keer)

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5225 Gepost op: 21 mei 2018, 10:16:41 »
Mensen uit Brabant?

Yes! Hoe oud ben je? :)

meijertjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5226 Gepost op: 21 mei 2018, 15:11:55 »
heey

is er nog een leuke groepsalp waar ik in kan?

meisje 16 jaar :fieuw:

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5227 Gepost op: 21 mei 2018, 16:39:36 »
Hey meiden!
Ik heb eerder een groepsapp aangemaakt, maar ondertussen is deze een beetje stil en dood geworden... Nu wil ik een nieuwe maken, ik ben zelf 17 jaar dus voel je welkom! Eigenlijk vooral bedoeld om gewoon lekker te kletsen, alles kwijt te kunnen en te zeuren over wat dan ook....

Stuur me een  pm if you're in!
'Ste Yuj'

Biancaa26

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5228 Gepost op: 23 mei 2018, 12:42:40 »
Yes! Hoe oud ben je? :)

Ik ook!  :wink2:
Ben 25 jaar, jullie?
~A strong soul shines after every stom! ~

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5229 Gepost op: 23 mei 2018, 13:20:08 »
Hey meiden!
Ik heb eerder een groepsapp aangemaakt, maar ondertussen is deze een beetje stil en dood geworden... Nu wil ik een nieuwe maken, ik ben zelf 17 jaar dus voel je welkom! Eigenlijk vooral bedoeld om gewoon lekker te kletsen, alles kwijt te kunnen en te zeuren over wat dan ook....

Ik heb je een berichtje gestuurd :)
Surround yourself with nature :luck:

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5230 Gepost op: 24 mei 2018, 20:25:57 »
Heeft iemand nog een gezellige whatsapp groep waar ik bij kan?

Ik ben zelf 19 jaar en woon in brabant! Je kan me gerust een dm sturen. :)
Pardon my french but watch le fuck out.

justmyself

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5231 Gepost op: 25 mei 2018, 02:53:11 »
Heyy ik ben Anna ben 19 jaar en mij lijkt het ook erg leuk om in een whatsappgroep te zitten.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5232 Gepost op: 26 mei 2018, 16:32:42 »
-
« Laatst bewerkt op: 03 juni 2018, 14:05:01 door Karma »

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5233 Gepost op: 28 mei 2018, 20:38:40 »
Ik ben een groepsapp gestart voor meiden uit Overijssel. We zijn nu met z'n zessen, en onze leeftijden liggen tussen de 16 en 23 jaar. Lijkt iemand hier het leuk om  erbij in te zitten? Dan hebben we een groepsapp met iets meer leden. Je mag mij een PM sturen. Misschien tot gauw! x
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5234 Gepost op: 28 mei 2018, 20:39:41 »
Ik ben een groepsapp gestart voor meiden uit Overijssel. We zijn nu met z'n zessen, en onze leeftijden liggen tussen de 16 en 23 jaar. Lijkt iemand hier het leuk om erbij in te zitten? Dan hebben we een groepsapp met iets meer leden. Als je het wat lijkt, mag je mij een PM sturen. :) Misschien tot gauw! x
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

victory

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5235 Gepost op: 28 mei 2018, 21:01:36 »
Hey meiden!

Heehoi,
Zou ik ook in deze whatsapp groep mogen? ben ook 17 jaar :) Ik heb je geprobeerd een berichtje te sturen maar het lukte niet helemaal   :blink:

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5236 Gepost op: 03 juni 2018, 14:05:12 »

Oke, ik ga eens zelf actie ondernemen omdat ik hier alleen maar aanvragen voor whatsapp groepen zie langskomen ga ik er zelf eentje maken!

Dus wie wilt er gezellig bij mij in een whatsapp groep?
Ik ben zelf 19 jaar en woon in Brabant. Iedereen is welkom. :)

Als je het gezellig lijkt kan je me een dm sturen. Ik bijt niet! :p

Ik zal ook (omdat ik het leuk vind) wat meer info geven over mezelf;
Ik ben allergisch voor katten en mijn vader voor honden en katten, dus ik heb geen huisdieren. :( Ik heb een hekel aan ananas, bah bah! Ik studeer momenteel Communication and Multimedia Design in Den Bosch. Ik ga volgend jaar stage lopen in Hilversum. Andere hobby's van mij zijn; tekenen, lezen en schrijven, ik ben graag bezig met photoshop, game een beetje, hou van food (wie niet?), fan van punk/rock, ik vind films zoals lord of rings, the hobbit, star wars, penny dreadful (serie), the alienist (serie), harry potter, batman etc. leuk! Fotografeer af en toe, (ben over het algemeen graag creatief bezig) en de rest vertel ik je later wel! :)

gedachtelijk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5237 Gepost op: 19 juni 2018, 16:09:57 »
Hey meiden!

Hee, lijkt me gezellig om bij de groepsapp te komen! Zelf ben ik ook 17. Zou je mij misschien een pm kunnen sturen? Het lukt me namelijk niet om er jou één te sturen, help:')

victory

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5238 Gepost op: 19 juni 2018, 19:10:49 »
^^ same, ik ben ook 17 maar het lukte niet om een berichtje te sturen :(

cactus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5239 Gepost op: 19 juni 2018, 19:53:16 »
^^ same, ik ben ook 17 maar het lukte niet om een berichtje te sturen :(

samee lijkt me heel gezellig : )

Cindy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5240 Gepost op: 25 juni 2018, 15:59:40 »
Hoihoi,

Ik ben Cindy, 24 jaar en kom uit Brabant. Het lijkt mij ook erg gezellig om in een whatsapp groep te zitten  :)

Just a little girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5241 Gepost op: 27 juni 2018, 10:30:42 »
Hey meiden!

Leuk! Alleen kan ik je geen berichtje sturen

♡♥♡

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5242 Gepost op: 01 juli 2018, 23:19:17 »
Hey meiden!

Hey, mij lijkt het wel leuk alleen geen idee hoe een pm werkt haha dus dan maar zo

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5243 Gepost op: 02 juli 2018, 09:52:37 »
Hey meiden!

Ik zou er ook graag inwillen, ik word deze zomer 17!

sethabrikoos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5244 Gepost op: 02 juli 2018, 10:13:01 »
Ik zou er ook graag in willen:)

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5245 Gepost op: 03 juli 2018, 14:53:52 »
Hey meiden!

Het lukt me op een of andere manier niet om je een PM te sturen, maar ik zou er heel graag bij in willlen! :D

Purr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5246 Gepost op: 03 juli 2018, 16:35:50 »
Ik ben op zoek naar een gezellig groepje. Ben 21 en heb niet de intentie om af te spreken want ik woon niet (permanent meer) in Europa. Dus liever geen groepje waar het alleen maar over afspreken gaat.

carpe that fucking diem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5247 Gepost op: 17 juli 2018, 19:23:57 »
Hoi! Ik ben 21 jaar en ik zit in het derde jaar (per september dan) van de opleiding rechten op HBO, in september begin ik aan mijn stage. Ik hou van gezelligheid en gaan lunchen/ uit eten gaan/ wat drinken in de stad. Ik heb verder geen bijzondere hobby's maar ik hou van series kijken (Suits, White Collar, Jane the virgin..) Ik woon op kamers in Den Haag maar ben ook nog veel thuis (omg Breda)
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5248 Gepost op: 29 juli 2018, 19:19:17 »
Hey meiden!

Ik wil er graag bij ben bijma 16 weet niet of het erg is

Jolien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5249 Gepost op: 29 juli 2018, 21:44:31 »
Hoi! Ik ben op zoek naar een Riverdale groepsApp :) is die er al? graag met mensen tussen de 23-26 jaar.