Auteur Topic: Algemeen Netflix topic  (gelezen 48450 keer)

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 31 december 2013, 15:00:39 »
Hoe verander je dat dan? :) Zou fijn zijn voor m'n ma als ze dan ook op de ipad kan kijken :P

Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 01 januari 2014, 12:57:30 »
Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)
Het is gelukt! IK BEN JE EEUWIG DANKBAAR , IK KAN NU OOK TWD KIJKEN ENZO! :D

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 01 januari 2014, 13:47:39 »
Alleen stom dat dance moms er niet op staat :( Was eerst online aant kijken maar toen ineens waren er geen aflveringen meer

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 01 januari 2014, 14:04:53 »
Kan je makkelijk switchen tussen nederlandse en amerikaanse netflix?

Ja. je kunt ervoor kiezen om twee browsers te gebruiken (bijv. op Chrome de US versie draaien en op Firefox de NL). Maar ik heb dus de plug-in Hola Unblocker die een sneltoets heeft aan de rechterkant van mijn Chrome browser waarmee ik met een druk op de knop kan switchen.

Wel kut vind ik dat ik die plug in niet heb voor tablet (iPad). Gelukkig kijk ik nu Breaking Bad verder op de NL Netflix, maar als ik een keer iets als de Avengers wil kijken baal ik :/

Lugesya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 07 januari 2014, 01:08:10 »
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 07 januari 2014, 10:41:15 »
^Ze wachten sowieso tot een seizoen is afgelopen voor het bij hun beschikbaar wordt. Maar dat kan wel ff duren hoor. Als je direct het nieuwste wilt zien moet je blijven downloaden :/

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 07 januari 2014, 12:07:52 »
Ik heb het nu sinds september en ik ben verslaaafd aargh! Ik heb ook die extensie van mediahint gedownload, dus nu heb ik al helemaal veel om te kijken pfoeh.
"Nothing is more common than the wish to be remarkable" -Oliver Wendell Holmes

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 07 januari 2014, 12:09:42 »
Via de ipad kan dat niet je moet op je computer bij chrome hola installeren je kan het dan instellen op een bepaald land(je kan bijvoorbeeld ook op die van de U.K) dan denkt netflix dat je daadwerkelijk in dat land bent zodat je bibliotheek van dat land kan zien!

Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 07 januari 2014, 13:55:08 »
Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 07 januari 2014, 21:58:29 »
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.

Ah ja ik heb het nu! Thanks :)

Calamity

• **
  • Darling, you'll be okay.
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 07 januari 2014, 22:09:18 »
Waarom is het nog niet in België? ik ga eventjes kijken of ik het kan met dat hola ding!

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 07 januari 2014, 22:17:20 »
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 07 januari 2014, 22:21:10 »
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?
Dat kan heel makkelijk! Er staat meteen als je naar je account gaat een optie met opzeggen! Ik vond het eerst ook niks maar het is echt betrouwbaar! Ze halen wel 1 cent van je rekening(dus niet helemaal gratis) Gewoon om te testen denk ik.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 07 januari 2014, 22:21:42 »
Ah ja ik heb het nu! Thanks :)
No problem!:)
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 07 januari 2014, 22:24:12 »
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 07 januari 2014, 22:29:27 »
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D
Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken inderdaad vaak kan je hola opnieuw installeren(dat heb ik ook gedaan toen hij het niet meer deed) En als het toch niet meer werkt kan je altijd bellen/mailen natuurlijk om je account op te zeggen of op een andere computer gaan waarbij het wel doet!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 07 januari 2014, 22:31:11 »
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.

Op de NL netflix staat de nieuwste afl van pll er meestal na een paar dagen al op.
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 07 januari 2014, 22:31:27 »
Oké bedankt! voel me nu wel wat veiliger haha! denk dat ik het maar ga doen!
heb mijn spotify account geannuleerd, dus nu kan ik dat geld gebruiken voor netflix!

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 07 januari 2014, 22:34:30 »
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 07 januari 2014, 22:36:23 »
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO
Kan je niet naar de Nederlandse?
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 07 januari 2014, 22:38:37 »
ik woon in België :(
Zou het wel lukken met visa?

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 08 januari 2014, 21:08:48 »
Het lukt dus niet :(

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 08 januari 2014, 21:50:49 »
Het lukt dus niet :(
Ook niet als je met hola naar de Nederlandse site gaat en je dan aanmeld? En anders weet ik niet of het wel kan ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen uit Nederland een Amerikaans account hebben maar ik weet niet hoe.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 09 januari 2014, 21:05:49 »
Ja, ik denk dat als je je aanmeld op Nederlands netflix, dat je dan je land kan aanpassen en je nog altijd ingelogd bent, maar ik kan ook niet op de Nederlandse, aangezien ik in België woon, sucks!

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 08 februari 2014, 21:17:51 »
Iemand die netflix met hola unblocker heeft? Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen, zegt dat Netflix er niet is voor mijn land :/ Kan natuurlijk wel gewoon de Nederlandse versie bekijken.