Auteur Topic: Algemeen Netflix topic  (gelezen 43540 keer)

YvetteKnowsBest

• **
  • 불타오르네
    • Bekijk profiel
« Reactie #475 Gepost op: 09 mei 2018, 23:34:40 »
Ik kan niet wachten op de nieuwe 13 Reasons Why! Omg, het was zo spannend.
"Fool me once? Shame on you. Fool my best friend? You're dead meat." - Hanna Marin

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #476 Gepost op: 14 mei 2018, 21:07:02 »
Het begin is heel spannend, en er zitten rare plottwists in, maar ik ben nu bij episode 6 en het word nu wel een beetje saai.

Ik vond de eerste aflevering al een beetje... mwah
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #477 Gepost op: 16 mei 2018, 16:33:17 »
La Casa de Papel, ben nu bij afl 4 en k vind het zo leuk!!
~

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #478 Gepost op: 16 mei 2018, 17:26:57 »
Ik kan niet wachten op de nieuwe 13 Reasons Why! Omg, het was zo spannend.

Nog maar een paar daagjes!  ;D
Surround yourself with nature :luck:

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #479 Gepost op: 16 mei 2018, 17:30:11 »
^ De trailer vond ik helaas niet zo veel belovend... Maar ga toch wel kijken haha
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #480 Gepost op: 16 mei 2018, 17:35:53 »
^ De trailer vond ik helaas niet zo veel belovend... Maar ga toch wel kijken haha

Ja, ik vond de trailer ook een beetje tegenvallen! Maar ja, we zullen zien
Surround yourself with nature :luck:

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #481 Gepost op: 16 mei 2018, 17:59:41 »
Ik kijk nu samen met mijn vriend de Duitse serie Dark. Het is wel spannend, en ik vind het een goed verhaal. Het gaat over een mysterieus stadje waar kinderen verdwijnen en tijdreizen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #482 Gepost op: 22 mei 2018, 16:19:32 »
Werkt het niet meer om de Amerikaanse Netflix te kijken met VPN? Gister met Hola geprobeerd (programmaatje dat Amerikaanse VPN is?) en toen kreeg ik van Netflix een foutmelding..

Tips zijn welkom :)

> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #483 Gepost op: 31 mei 2018, 08:19:56 »
Iemand die de serie Dynasty kijkt?
Ik twijfel of ik er aan zal beginnen.

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #484 Gepost op: 11 juni 2018, 12:14:13 »
Wat zijn echte aanraders van series en films? Films kijk ik allemaal wel en series zoals pretty little liars, the vampire diaries, gossip girl, the walking dead, game of thrones, 13 reasons why enzovoort heb ik al gezien.

Ga ook eindelijk eens een Netflix account aanmaken na de examens :fieuw:
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #485 Gepost op: 11 juni 2018, 18:29:15 »
Wat zijn echte aanraders van series en films? Films kijk ik allemaal wel en series zoals pretty little liars, the vampire diaries, gossip girl, the walking dead, game of thrones, 13 reasons why enzovoort heb ik al gezien.

Ga ook eindelijk eens een Netflix account aanmaken na de examens :fieuw:
Peaky Blinders!

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #486 Gepost op: 11 juni 2018, 18:37:28 »
Ik kijk nu Degrassi. Heerlijk high school drama waarbij ik niet hoef na te denken.
Ik was Encore

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #487 Gepost op: 14 november 2018, 12:40:25 »
insatiable was echt een hele leuke serie! Kan niet wachten om hem in 2019 opnieuw te kijken als het tweede seizoen komt. Ik snap al die haat echt niet.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Skyscrapers

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #488 Gepost op: 14 november 2018, 14:52:20 »
Atypical is een echte aanrader, het is zo'n leuke serie en misschien ook een eye-opener voor mensen die niet weten hoe het leven is van een tiener met ernstige autisme, en hoe zijn familie ermee omgaat.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #489 Gepost op: 14 november 2018, 15:18:33 »
Making A Murderer is zooo ontzettend interessant, documentaireserie over 2 mannen die (vermoedelijk) onschuldig vast zitten. Alles wordt tot in de details uitgezocht.

The Haunting of Hill House is de beste serie die ik sinds tijden heb gezien, terwijl ik helemaal niet zo van horror hou. Het verhaal en de acteurs zijn allemaal zó goed, echt een aanrader.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #490 Gepost op: 14 november 2018, 17:16:55 »
Atypical is een echte aanrader, het is zo'n leuke serie en misschien ook een eye-opener voor mensen die niet weten hoe het leven is van een tiener met ernstige autisme, en hoe zijn familie ermee omgaat.

Jaaaa, ik heb deze serie twee weken geleden in anderhalve dag helemaal uitgekeken. Terwijl ik normaal al een hele dag kan doen over een aflevering van 40 minuten. Ik heb zelf ook autisme, wel in een mindere vorm dan Sam, maar ik herkende me zelf zo in zijn personage en vond de autisme ook heel goed afgebeeld. Meestal als een personage autisme heeft is het echt het ene stereotype na de ander. Dat vond ik bij deze serie niet. Maar ook hoe ze hebben laten zien hoe de omgeving van Sam met zijn autisme omgaat vind ik zo ontzettend goed.

Ik weerhoud mezelf er ook van om interviews met de cast te kijken. Ik wil gewoon in de waan blijven dat Sam echt zo is, zoveel indruk heeft dat personage op mij gemaakt. Als ik dan de acteur gewoon zichzelf zie zijn is voor mij heel de magie van de serie weg.

Echt een van de beste series die ik in lange tijd heb gezien!
« Laatst bewerkt op: 14 november 2018, 17:25:07 door PINKMAN »
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #491 Gepost op: 14 november 2018, 17:20:10 »
Ik ben nu al enige tijd bezig met het derde seizoen van Daredevil maar ik kom er echt niet doorheen en heb gewoon geen motivatie om verder te kijken. Wat ik heel jammer vind, want vond seizoen 1 en 2 echt geweldig. Ik ben afgelopen februari begonnen met deze serie, en heb sindsdien de eerste twee seizoenen al bijna 6 keer gezien. Echt een van mijn favoriete series. Daarom baal ik er echt van dat het derde seizoen zo kut is.
« Laatst bewerkt op: 14 november 2018, 17:28:48 door PINKMAN »
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #492 Gepost op: 15 november 2018, 15:05:25 »
Heb gister de laatste aflevering van Elite gekeken, vond het echt een spannende serie!
Jammer dat het maar 8 afleveringen waren, nu wachten op het nieuwe seizoen.
En op zoek naar een nieuwe serie om samen met vriendlief te kijken.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #493 Gepost op: 15 januari 2019, 17:20:30 »
Sex Education is heel leuk! Lig echt om de 10 minuten dubbel. Typisch highschool drama maar er zit ook een hele goede en educatieve boodschap in.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #494 Gepost op: 15 januari 2019, 17:21:57 »
^ Die wil ik nog kijken! Eerst nieuwe seizoen van How to get away with murder kijken.
Ik was Encore

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #495 Gepost op: 15 januari 2019, 19:15:40 »
Sex Education is heel leuk! Lig echt om de 10 minuten dubbel. Typisch highschool drama maar er zit ook een hele goede en educatieve boodschap in.

Ben er gisteren mee begonnen en vind het ook heel leuk! Lekkere humor en idd goede boodschap!

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #496 Gepost op: 17 januari 2019, 12:16:13 »
^ Ben er gister aan begonnen, eerste aflevering is echt al grappig.  laughing7.
Ik was Encore

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #497 Gepost op: 17 januari 2019, 15:37:39 »
Bodyguard is ook een aanrader!

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #498 Gepost op: 07 februari 2019, 17:11:25 »
Safe is echt goed :D
Ik was Encore