Auteur Topic: Waar zingen?  (gelezen 2351 keer)

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2019, 00:44:22 »
Hey!

Ik zou graag wat willen zingen. Ik merk dat ik hier rustig van wordt. Alleen zing ik mega vals. (Dat zeiden ze me vroeger, maar dat hoor ik van mezelf niet).

Weet iemand tips voor waar ik kan zingen zonder dat iemand het hoort? Voor muziekschool te volgen wil ik momenteel echt geen tijd vrijmaken. Op kot lukt niet, want mijn muren zijn heel dun.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2019, 13:21:59 »
Pfoe... dat is een goede vraag.
Ik zing meestal in mijn huis of in de auto, maar ik snap dat je niet wilt dat je buren je horen.
Misschien zijn er gelegenheden in de buurt waar muziek gedraaid wordt en gezongen wordt? Bijv. in een kroeg dat ze daar een live optreden hebben? Of naar een karaokebar gaan met vrienden/kennissen/familie?

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2019, 15:59:34 »
Pfoe... dat is een goede vraag.
Ik zing meestal in mijn huis of in de auto, maar ik snap dat je niet wilt dat je buren je horen.
Misschien zijn er gelegenheden in de buurt waar muziek gedraaid wordt en gezongen wordt? Bijv. in een kroeg dat ze daar een live optreden hebben? Of naar een karaokebar gaan met vrienden/kennissen/familie?

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2019, 12:43:01 »
Nee in een karaokebar ga ik niet zingen. Ik wil dat niemand het hoort.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2019, 17:32:34 »
In je auto, als je die hebt of bij je ouders thuis. Anders heb je geen keus denk ik.

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2019, 16:35:06 »
Gewoon de muziek nét iets harder zetten dan je aan het zingen bent ...?

En veel mensen vinden het vooral leuk als iemand zingt. Ik studeer zang en mijn mede studenten en ik hebben het hier echt vaak over haha. Dat het ons niet boeit hoe iemand zingt, als ie maar zingt. Wordt het leven gewoon vrolijker door! :)
(en als jij het leuk vindt, gewoon doen -misschien dan niet knalhard binnen, maar supermarktliedjes zijn ook fijn (ook om op te dansen) en met koptelefoon op de fiets, horen mensen maar een heel klein stukje en denken : 'hey een blij mens')

zing/blêhr ze ;)