Auteur Topic: Twitter account geblokkeerd  (gelezen 104 keer)

demet_a55

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 oktober 2018, 21:05:27 »
Beste forumleden,

Ik heb een probleem en het is echt heel belangrijk voor mij, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

2,5 maand geleden zat ik op Twitter en ineens bedacht ik me om mijn geboortedatum aan te passen (erg dom). Hierna is meteen mijn Twitter account geblokeerd. Toen ik weer wilde inloggen stond er dat ik mijn Twitter account had aangemaakt toen ik nog geen 13 jaar was. Dit klopt. Ik ben namelijk geboren in juni 1997 en het account had ik geopend in mei 2010. Eigenlijk scheelt het dus 1 maand. Hierna heb ik heel veel opgezocht over hoe ik mijn account kan deblokkeren, er stond dat ik bepaalde documenten moest opsturen. Ik heb mijn eigen kopie paspoort + ouder kopie paspoort + geboorteakte opgestuurd. Hierna heb ik direct een mail gekregen dat ze aan de slag zouden gaan. Nu, 6 weken later, heb ik nog steeds niets van hen gehoord en ik maak me oprecht zorgen. Ik kan me voorstellen dat sommige van jullie dit misschien wel grappig zullen vinden, maar het is voor mij echt heel erg belangrijk om mijn account terug te krijgen.

Heeft iemand misschien het zelfde meegemaakt en/of weet hoe ik mijn account terug kan krijgen?

Alvast heel erg bedankt

En een tip: verander niet zomaar je geboortedatum

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:09:05 »
Nog een keer de klantenservice benaderen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

demet_a55

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2018, 13:48:01 »
Nog een keer de klantenservice benaderen?

Helaas geen reactie:(