Auteur Topic: [tv-serie] Riverdale  (gelezen 22542 keer)

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Gepost op: 06 maart 2017, 20:18:41 »
Hoi Allemaal!

Ik kon nog geen topic vinden over deze geweldige serie, dus vandaar dat ik dit topic in leven heb geblazen. Het lijkt me namelijk leuk om met mensen in dit topic te praten over hoe tof deze serie is :)

Het verhaal in het kort:

''Op het eerste gezicht is het dorpje Riverdale een saaie plek vol brave burgers waar nooit iets spannends gebeurt. Maar wanneer Archie en zijn vrienden betrokken raken bij een moordzaak ontdekken ze het ware gezicht van Riverdale.''

Het is een beetje een mix tussen Pretty Little Liars & Gossip Girl!
Inmiddels zijn er 6 afleveringen online op Netflix en elke week komt er een nieuwe aflevering.

« Laatst bewerkt op: 05 mei 2018, 12:18:32 door kopjechino »
TUMBLR  ~  We accept the love we think we deserve.

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 maart 2017, 20:31:52 »
Ik wilde er ook een topic over maken. Ik vind het heel leuk. Cole Sprouse aka Jughead vind ik heeel erg leuk. Alleen met Betty vind ik niet echt een goeie combo, maar goed hahaha. Hele goeie serie. Wat is die Cheryl Blossom extreem mooi trouwens.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 maart 2017, 23:46:59 »
Ik kijk 't en ik vind het een hele leuke serie! Moest er wel een beetje in komen, maar ik kijk er nu wel elke week weer naar uit. Ben erg benieuwd waar het allemaal naar toe gaat.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 maart 2017, 00:30:18 »
geweldige serie, dit topic blijf ik even volgen
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 maart 2017, 09:35:13 »
Ik kijk het ook en vind het echt een leuke serie!

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 maart 2017, 10:07:44 »
Na de 7e aflevering moeten we 3 weken wachten op de volgende :(

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07 maart 2017, 10:25:57 »
Ik zag zo een artikel van GS een tijdje geleden voorbij komen over dat ze dachten dat er een zombie-apocalypse zou komen in de serie. Dan stop ik gelijk met kijken :")

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 maart 2017, 10:27:43 »
^ Ik weet niet of ik zou stoppen, maar ik hoop echt dat dat niet gebeurt. Zou ik echt een rare omschakeling vinden.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 maart 2017, 11:40:47 »
^ Ik weet niet of ik zou stoppen, maar ik hoop echt dat dat niet gebeurt. Zou ik echt een rare omschakeling vinden.

Dan zou het echt het hele verhaal verpesten tbh
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 maart 2017, 11:46:05 »
Hebben jullie al een vermoeden van wie de dader zou kunnen zijn?

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 maart 2017, 11:54:53 »
Ik denk die moeder van Betty, al is dat misschien te obvious. Of archie, want ik heb het idee dat hij miss wel familie van hen is (of is dat al bekend ik let niet altijd goed op)

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 maart 2017, 12:26:45 »
Ik had er eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht dat Archie het misschien ook wel zou kunnen zijn, maar wat is dan die link tussen hem en Jason? Ik krijg ook een beetje het gevoel dat Cheryl verliefd op Jason was ookal zijn ze tweeling.

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 maart 2017, 12:56:24 »
Op de een of andere manier denk ik dat Archie er wel iets mee te maken heeft, maar meer omdat ik denk dat hij familie van de Blossoms zou kunnen zijn. Ik vond het ook al zo vreemd dat die moeder van Jason zei dat Archie zo erg op hem leek. Verder vind ik die moeder van Betty echt een verschrikkelijke vrouw, zou me niks verbazen als zij ook teveel geheimen heeft. :')

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 maart 2017, 12:58:07 »
Ik zag zo een artikel van GS een tijdje geleden voorbij komen over dat ze dachten dat er een zombie-apocalypse zou komen in de serie. Dan stop ik gelijk met kijken :")

Ik denk niet dat ik zou stoppen met kijken, maar ik zou het wel een hele rare twist vinden haha

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 maart 2017, 13:20:38 »
Ik dacht misschien een broer oid aangezien hij rood haar heeft, dat er misschien iets achter zit ofzo.

appelmoes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 maart 2017, 14:48:39 »
Ik had er eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht dat Archie het misschien ook wel zou kunnen zijn, maar wat is dan die link tussen hem en Jason? Ik krijg ook een beetje het gevoel dat Cheryl verliefd op Jason was ookal zijn ze tweeling.

haha ja, de eerste aflevering dacht ik ook gewoon dat cheryl en jason een stiekeme relatie hadden, stiekem denk ik dat nog steeds een beetje

appelmoes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 maart 2017, 14:49:50 »
veronica: my dad is in prison and my mom is conducting illegal activity
betty: i think my parents are murderers and are in a blood feud with another family.
jughead: i’m homeless and my dad is a part of a notorious criminal gang
archie: i wanna sing AND play football !!!

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 maart 2017, 14:55:04 »
haha ja, de eerste aflevering dacht ik ook gewoon dat cheryl en jason een stiekeme relatie hadden, stiekem denk ik dat nog steeds een beetje

Ik denk niet perse een stiekeme relatie, want ik geloof wel het verhaal van Polly dat ze samen weg wilden lopen en ergens een nieuw bestaan op wilden bouwen. Maar ik denk wel dat Cheryl verliefd was op Jason.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 07 maart 2017, 15:57:53 »
Ja precies. Als je haar zo hoort praten over Jason dan komt het zo erg over dat ze verliefd op hem was. Ik had ook ergens gelezen over een incest relatie ergens in de serie, ik weet niet meer precies wat het was tho.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 maart 2017, 15:58:56 »
Ook bijvoorbeeld zulke beelden, dit lijkt toch alsof ze een relatie of iets hebben

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 07 maart 2017, 16:30:15 »
Haha ik vind het maar creepy :') Ook hoe ze zoveel over hem praat en dat hij de knapste jongen van school was

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 07 maart 2017, 16:39:33 »
Echt he! Zo praat je toch niet over je broer lijkt mij.

Ik probeer trouwens op Tumblr steeds theorieën op te zoeken maar kan niet echt wat vinden

craicalaic

• Bekijk profiel

P

• **
  • Amour, amis et famille font la vie parfaite
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 07 maart 2017, 17:01:18 »
Eindelijk een topic over Riverdale!
Volg het al sinds de eerste aflevering, de afleveringen worden alleen maar beter!

Ik denk dat het verhaal van Veronica's vader iets te maken heeft met de dood van Jason, maar ik zou echt niet weten hoe... Ik vond ook al dat Cheryl wel erg enthousiast over Jason sprak, ben blijkbaar niet de enige!

Ik denk ook dat de moeder van Betty het heel goed zou kunnen hebben gedaan, die is zo gek als een deur zeg

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 07 maart 2017, 17:01:34 »
^ Echt exact wat GS had geplaatst.
En ja ze hebben wel echt een creepy relatie