Auteur Topic: [tv-programma] Temptation Island 2018  (gelezen 14008 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 januari 2018, 12:22:02 »
Introductie filmpje stellen
https://youtu.be/GMZx4fFUEP8

Introductie filmpje verleidsters
https://youtu.be/0A5IU-nB6KY

Introductie filmpje verleiders
https://youtu.be/DzXr7x1vGWc
« Laatst bewerkt op: 05 mei 2018, 12:45:44 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2018, 12:36:37 »
Ik heb er weer zin in! Guilty pleasure to the max.  laughing7.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2018, 12:53:39 »
haha vorig jaar volgde ik het voor het eerst, echt zo'n dom weg-kijkprogramma :')

ga dit jaar weer volgen haha. schrok wel dat er een koppel bij zit waarvan het meisje nog maar 18 is :')
Me gusta

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2018, 13:04:03 »
Yess favo guilty pleasure haha
Maybe you have to let go of who you were to become who you will be -Carrie Bradshaw

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2018, 14:35:10 »
haha vorig jaar volgde ik het voor het eerst, echt zo'n dom weg-kijkprogramma :')

ga dit jaar weer volgen haha. schrok wel dat er een koppel bij zit waarvan het meisje nog maar 18 is :')
+ de verleidster die nog maar 18 is.

Ik vind er zelf echt niemand tussenuit springen (bij de verleiders + verleidsters) waarvan ik zeg 'goh die is mooi'.
Bij de mannelijke verleiders vind ik dan Joshua en Tomas nog meevallen en wel 'iets' hebben maar bij de vrouwelijke verleidsters vind ik echt geen enkele vrouw mooi. Kan aan mij liggen tho :fieuw:
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2018, 15:24:09 »

Ik vind vooral linksonder niet zo verleidelijk, wel mooi op zich. Ik vind die met die krullen en dat donkerharige meisje wel heel mooi maar daar val ik ook eerder op dan blond. Die andere 2 meisjes op de onderste rij vind ik ook niks.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2018, 15:37:32 »
Ik vind de verleidsters eerlijk gezegd ook niet echt mooi. Vind het meisje met die krullen dan nog het mooist. De mannelijke verleiders vind ik overigens ook niet echt bijzonder knap of zo, alleen die Tomas en Joshua vind ik dan nog wel meevallen. Maar ze zijn allemaal absoluut niet mijn type.  :fieuw:
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

ruthless

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2018, 15:49:40 »
Ik denk dat de eerste drie van de bovenste rij wat betreft vrouwen het meeste in de smaak zal vallen bij de mannen, puur op uiterlijk  oordelend. Maar ik deel jullie mening, ik vind er ook niet echt iemand uitspringen qua uiterlijk.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 januari 2018, 15:56:56 »
Ik vind de vrouwen niet knap en van de mannen alleen Joshua en Tomas.

''Syncopate my skin to your heart beating.''

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 17 januari 2018, 16:57:03 »
Nou ik zou wel een beschuitje willen eten met Tijn en Tomas laughing7. Voor de rest vind ik ze meh, maar wie weet zijn het juist de types voor de stellen!

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 17 januari 2018, 17:02:48 »

Welk koppel is dat?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2018, 17:08:02 »
"De relatie van Megan (18) en Kevin (22) is nog pril. De twee hebben elkaar pas één jaar geleden leren kennen tijdens een avondje stappen. Megan viel meteen voor de stoere Kevin en sindsdien vormen de twee een koppel. Megan en Kevin doen mee aan Temptation Island, omdat Kevin al enkele misstappen (lees: vijf) heeft begaan. Ook Megan heeft niet stilgezeten en is zelf ook vreemd gegaan. Het vertrouwen tussen de twee is dus compleet weg. Kevin moet haar op het eiland laten zien dat hij voor de volle 100% te vertrouwen is. Als ze samen de ultieme relatietest hebben doorstaan, willen ze graag trouwen."

Wut. Nou, dat gaat dus sowieso mis. Wat een stelletje konijnen zeg. :')

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 17 januari 2018, 17:13:03 »
^ Haha what the fuck

stopcontact

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 17 januari 2018, 17:19:57 »
Die verleidster Laetitia was laatst ook bij RTL boulevard volgens mij en toen vertelde ze waarom ze mee deed en dat ze ook al eerder was benaderd en dat je niet zomaar verleider/verleidster mocht zijn. Ik ben wel benieuwd wat voor 'sollicitatie' ze daarvoor hebben en wat voor instructies ze meekrijgen qua wat ze moeten doen etc.
Maar seriously, niemand neemt je toch meer serieus als je je als verleider/verleidster opgeeft voor zo'n programma. Toch is het zeker een guilty pleasure en ga ik zeker kijken. :D

Cranberry

• **
  • seni seviyorum.
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 17 januari 2018, 19:56:34 »
Ik ga zeker weer kijken. Ik zou mezelf hier toch echt nooit voor opgeven hoor. Vind het maar een rare manier om je relatie te testen haha! Maar toch vind ik het heerlijk om te kijken.
Vind de verleiders en verleidsters dit jaar ook niet mega knap ofzo. Vind het wel tof dat het een beetje 'normale'vrouwen qua bouw zijn. Niet allemaal mega dun.

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2018, 23:06:19 »
Yesyesyes, ik ga ook zeker kijken!
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2018, 13:47:36 »
Die verleidster Laetitia was laatst ook bij RTL boulevard volgens mij en toen vertelde ze waarom ze mee deed en dat ze ook al eerder was benaderd en dat je niet zomaar verleider/verleidster mocht zijn. Ik ben wel benieuwd wat voor 'sollicitatie' ze daarvoor hebben en wat voor instructies ze meekrijgen qua wat ze moeten doen etc.
Maar seriously, niemand neemt je toch meer serieus als je je als verleider/verleidster opgeeft voor zo'n programma. Toch is het zeker een guilty pleasure en ga ik zeker kijken. :D

Nou als ik verplicht moest meedoen dan zou ik liever als verleidster meedoen dan als koppel.

Listen.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 18 januari 2018, 15:04:13 »
Denk dat de meeste koppels het niet volhouden. Zag bij een paar dat één van de twee, of zelfs allebei, al een keer of meerdere keren (1 iemand zelfs al 5x!!!) in de fout was gegaan. Lijkt me dat je relatie dan al vrijwel helemaal naar de klote is  :fieuw:
His arms feel more like home than any house ever did.

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 18 januari 2018, 15:30:58 »
Nou als ik verplicht moest meedoen dan zou ik liever als verleidster meedoen dan als koppel.
Ja same. Ik vind dat je zelf eerder als koppel meer voor schut staat dan zo'n verleidster, het is immers het spel

always

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2018, 15:49:01 »
Waarom zou je je uberhaubt op willen geven voor zo´n programma, volgens mij willen deze koppels gewoon dat het uit gaat ofzo. Zou hier zelf nooit aan mee willen doen, alleen als verleidster dan maar daar ben ik niet zo goed in.  :fieuw:

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 18 januari 2018, 16:20:43 »
Waarom zou je je uberhaubt op willen geven voor zo´n programma, volgens mij willen deze koppels gewoon dat het uit gaat ofzo. Zou hier zelf nooit aan mee willen doen, alleen als verleidster dan maar daar ben ik niet zo goed in.  :fieuw:

Vind dit idd ook een hele rare manier om je relatie te testen, er zijn genoeg andere manieren.
Maybe you have to let go of who you were to become who you will be -Carrie Bradshaw

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2018, 16:45:24 »

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 18 januari 2018, 16:46:05 »
Misschien een domme vraag, maar ik kijk dit normaal nooit, op welke dag en zender komt dit?

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 18 januari 2018, 20:44:20 »
Haha ja geweldige guilty pleasure.

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 18 januari 2018, 21:20:21 »
Misschien een domme vraag, maar ik kijk dit normaal nooit, op welke dag en zender komt dit?

Vanaf 1 februari elke donderdag en volgensmij op rtl 5