Auteur Topic: Zomervakantie 2009 tips?  (gelezen 805 keer)

PuckMerel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 januari 2009, 10:33:14 »
Hoi,
wij zijn twee meisjes van 15, bijna 16 en gaan deze zomervakantie met een groep vriendinnen op vakantie.
we zijn er nog niet helemaal uit waar we heen willen,
het liefst wel in Nederland!
Iemand ervaring? Tips? :)

xx

'Sorry, zie nu dat hij bij de verkeerde categorie staat.'
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2009, 10:54:05 door PuckMerel »

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2009, 11:30:36 »
Terschelling ofzo?

Renesse is pas vanaf 16
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Eemmee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2009, 14:51:58 »
Terschelling is ook niet zo'n aanrader, daar wordt wel redelijk streng gecontroleert op je ID, als je geen 16 bent, peg gehad.
Ik ben in de zomervakantie zo'n 2 jaar terug naar Erkemerderstrand geweest, echt een toptijd gehad :D! Lekker aan zee, het weer was toen wel minder, maar lekker dobberen op een luchtbedje is  óók niet verkeerd.
http://www.erkemederstrand.nl/
Het is wél handig als je je fietsen bij je hebt, want het is een klein eindje fietsen naar waar je boodschappen doet.
Er zit ook nog een jongerencamping in Ommen, waar de andere helft van de vriendinnengroep toen zat... Maar zou niet weten hoe die heet :P.

EDIT: je kan ook nog even hier kijken: http://jongerencampings.webgidsje.nl/  ik neem aan dat de camping in Ommen Dennenoord is.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2009, 14:53:58 door Eemmee »

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2009, 14:54:32 »
Op terschelling heb je ook campings voor vanaf 15 jaar.
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

carolinesvo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2009, 15:04:03 »
Ja! www.simbo.nl en dan lacanau ocean! Was er van de zomer met een groep vriendinnen en het was echt geweldig! We gingen elke avond uit in de bacardi bar of the modjo, allemaal 18+ maar ik was toen 15 en kwam gewoon overal binnen!