Auteur Topic: zie het niet meer zitten.  (gelezen 787 keer)

rosa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 maart 2018, 18:45:51 »
Ik weet niet echt hoe ik deze topic moet beginnen..
Maar ik zie het echt niet meer zitten. School niet, sport niet, en het leven ook niet.
Ik zit er echt een beetje doorheen. Ben pas begonnen op een nieuwe school en het gaat daar echt niet goed.. heb geen vrienden of vriendinnen , iedereen negeert me ..
Ik vind het leven gewoon niet meer leuk.
Ik twijfel of ik nu depressief ben.. maar ach ja
Heeft iemand tips of iets dergelijks iemand die hetzelfde heeft gehad?

Allimac

• **
  • That one ordinary life
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2018, 20:27:09 »
Ga alsjeblieft naar de huisarts en ga met iemand praten. Het klinkt misschien eng, maar ik heb het zelf ook gedaan en het is het zó waard.  :goodman:

DiamondQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 maart 2018, 21:54:06 »
Lief, mooi meisje. Weten je ouders ervan? Hoe moeilijk het ook is maar vertel het je ouders, zij kennen je het beste en kunnen je vast helpen. Als je het niet durft te vertellen kan je altijd een briefje schrijven of een WhatsApp berichtje sturen naar je ouders bijvoorbeeld.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 maart 2018, 23:13:47 »
Het is moeilijk om nu aan te denken, maar het wordt beter! Schrijf de dingen op waar je blij van wordt en probeer dit vaak te doen. Leg je telefoon weg en ga vaker naar buiten om bijvoorbeeld te wandelen zodat je je hoofd leeg kan maken. Ik zeg niet dat dit voor jou werkt, maar je kan het in ieder geval proberen.
Ik heb hetzelfde, maar de ene dag gaat het beter dan de andere. Ik snap wat je bedoelt met dat je het niet meer ziet zitten. Het is moeilijk uit te leggen, maar zo omschrijf ik het ook. Zelf schrijf ik dingen van mij af om mijn hoofd leeg te maken. Ik schrijf er niet elke dag in of wat dan ook, maar alleen als ik mij heel rot voel en overstroom van emoties. Dan hoef ik er niet meer aan te denken waarom ik mij rot voel, al is er vaak geen reden voor.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2018, 01:21:39 »
Speelt het al lang, dat je alles niet meer ziet zitten? Als je het idee hebt dat het niet beter wordt, kun je inderdaad het beste een afspraak maken bij de huisarts. En het met je ouders bespreken, al weet ik niet hoe je band met hen is. Ik vond het heel erg spannend om naar de huisarts te gaan, al is het wel een goede stap geweest. Als de klachten van zelf niet minder worden, wacht dan vooral niet te lang en maak het bespreekbaar!

:goodman:

Anonymous

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2018, 19:02:54 »
-
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2020, 17:40:18 door Gossip.Girl »

Anonymous

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2020, 17:39:47 »
-

MusicOnLifeOff

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 13:42:46 »
Alles is nu k*t als ik het even mag zeggen. Corona gooit roet in het eten. Mijn motivatie om door te gaan is ook nul. Maar geef alsjeblief niet op. Ga je leven aanpassen, wat je nu doet werkt duidelijk niet en het maakt je ongelukkig. Ga bijvoorbeeld elke dag een stukje lopen, ga een taart bakken, maak een lekkere smoothie in de ochtend. Ga een stukje fietsen met muziek op. Zoek motivatie! Corona vreselijk, ik snap je helemaal en zeker nu je aan het begin staat van een nieuwschool jaar. Het is nu moeilijk om contacten te krijgen tijdens corona door alle regels en iedereen zit erdoor heen. Het ligt dus echt niet aan jou. Geloof me je bent niet de enige die er compleet doorheen zit maar piekeren over corona heeft ook geen nut. Je komt er echt wel en aan de reacties te lezen staat iedereen achter! als je een keer wil praten, IM HERE!! <3 Lots of love ps: Ik zoek op youtube altijd 'engelse' motivatie videos, deze zijn zo krachtig'.