Auteur Topic: zenuwachtig voor werk  (gelezen 364 keer)

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 mei 2020, 20:45:04 »
heeyy allemaal
ik begin morgen als cassiere bij de jumbo...
ik heb al eens eerder kassa werk gedaan bij een snackbar maar ik denk niet dat dat echt te vergelijking is met een supermarkt. ik weet dat ik het wel kan, terugtellen en zo, maar ik heb soms last van faalangst en als ik het dan voor het echie moet doen, met mensen, raak ik snel in de war...
ik ben nu dus best zenuwachtig voor morgen!
hebben jullie misschien tips? wat moet je echt weten voor je eerste dag? help me out!!

love

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 mei 2020, 23:22:58 »
Vooral veel plezier hebben! Het is op zich best wel leuk met klanten enzo.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

charlotxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 mei 2020, 23:57:32 »
Super leuk zo'n baantje! Ik werk zelf ook als caissière en ook met faalangst. Zelf was ik ook heel erg zenuwachtig de eerste dag, maar probeer te onthouden dat het dus echt je eerste dag is. Het zal allemaal even wennen zijn en natuurlijk zullen er dingen fout gaan, maar achter de kassa zitten is echt heel erg leuk en gezellig.  :goodman:

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 mei 2020, 12:37:45 »
Hey! Laat je weten hoe het is gegaan? :)

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 mei 2020, 06:17:52 »
hey  iedereen !!

het ging eigenlijk best goed... met een uurtje zat ik zelfstandig achter de kassa. ik was zo druk overal mee bezig dat ik geen tijd had om te stressen haha
bedankt voor jullie berichtjes
xxx

mevrouwtjesneeuwball

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2020, 13:29:04 »
Hey,
ik zit ook te twijfelen om achter de kassa te gaan werken. Wat vind je ervan? Is het leuk??

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2020, 20:47:34 »

jaa het is best leuk om te doen, vooral als klanten leuk zijn.
het is echt niet moeilijk je leert het zo

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2020, 12:49:45 »
fijn om te horen dat het al beter gaat! ik werk bij hunkemoller, en vond in het begin ook best spannend om kassa te staan, maar het gaat idd snel vanzelf! en ook als je een foutje maakt: toegeven, er zelf om lachen, etc. jij zet de toon voor het gesprek als caissiere, dit is jouw turf, dus lekker ownen en ervoor gaan!
was Taurus.