Auteur Topic: zelfvertrouwen  (gelezen 111 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 januari 2020, 19:43:37 »
Hooii,

Ik vroeg mij af of iemand mij kan helpen met een vraag die bij mij de laatste tijd veel speelt. Ik vroeg mij af hoe ik meer zelfvertrouwen kan krijgen? Het is een belemmering van wie ik ben, maar bovenal van mij werk. Mensen zien dat ik onzeker ben en dat ik niet stevig in mijn schoenen sta en dit helpt niet bij het werk dat ik doe. Ik doe mijn best om dingen te doen buiten mijn comfort zone maar hier krijg ik geen zelfvertrouwen van. Ik ben nu op het punt dat ik er een beetje wanhopig van word en ik er veel voor over heb om maar een fractie zelfvertrouwen te krijgen. Alvast super bedankt voor jullie antwoorden!

x

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2020, 22:21:35 »
Het ligt er een beetje aan waarover je onzeker bent denk ik. Als je onzeker bent over je lichaam, of hoe je eruit ziet kun je er het beste iets aan doen. (En nee dan bedoel ik niet super veel plastische chirurgie oid)

Als het gewoon sociaal is, dan moet je de oorzaak proberen te achterhalen. Als het zo erg is dat het je in je dagelijks leven beinvloed, kun je miscchien beter met een psycholoog gaan praten
la vie est belle

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2020, 23:58:29 »
Ja, het gaat hierbij vooral over of ik het wel goed doe, of ik goed ben zoals ik ben, of ik niet leuk genoeg ben etc. Naar een psycholoog zou ik niet zo snel gaan, maar nu ik het zie als een belemmering en er ook ongelukkig door word, overweeg ik het wellicht. Ik wil alleen niet dat mijn ouders het weten en aangezien zij de kosten wel te zien zullen krijgen, zie ik het op het moment niet als optie.