Auteur Topic: WTF moment van de dag #6  (gelezen 1711600 keer)

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 03 augustus 2012, 12:05:11 »

[...]
Dat dacht ik dus ook. Zeer gekwetst.

Jullie zijn niet de enige hoor :'D
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 03 augustus 2012, 12:37:34 »
wtf, staan er ineens 5 auto's voor de deur met de vraag of ik vanavond mee ga naar de retail. Wtf sinds wanneer vragen jullie me dit op deze manier xd heel lief, maar ik mag niet mee! Was wel nice :D (al die auto's)
Ohja; en dan ook nog het feit dat ik tegen 1 van hun gisteren gezegd heb dat ik niet mee mocht, is hij nou blond van binnen of...
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2012, 12:43:25 door Angel_Wings »
♥My Volkswagen Golf MK2

Annelieke

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 03 augustus 2012, 13:12:07 »

Voor al uw wtf-momenten!

Iemand die rookwaar koopt voor iemand die nog geen 16 jaar is, is zelf niet
strafbaar.

Maar iemand die een gestolen fiets aan iemand verkoopt wel? O_O

ja, een fiets stelen is strafbaar en sigaretten kopen als je 16+ niet, dus dat lijkt me logisch. die mensen van de winkel weten toch niet wat diegene met die sigaretten gaat doen? zelf roken, delen met vrienden die wel 16+ zijn of afgeven aan jongere mensen.
Geluk is het enige dat verdubbelt als je het deelt.

ICEQUEEN

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 03 augustus 2012, 13:13:31 »

[...]

Ja, inderdaad! En dat ze verder is gegaan dan alleen zoenen heeft ook alles te maken met volwassenheid.
Maar sws.

volgens mij is haar logica: oh kijk ik ga vreemd, nu ben ik super volwassen, want iedereen gaat tegenwoordig vreemd.
Fuck the logic.

Kikkerkus

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 03 augustus 2012, 13:23:11 »
Ik was dit topic aan het lezen zie ik dat het maar 2 bladzijdes heeft... een nieuw topic dus. hahaha.

mesaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 03 augustus 2012, 13:39:43 »

http://www.youtube.com/wa...93sW-8&feature=g-logo-xit
WTF? geen wonder dat al die kinderen tegenwoordig zo verneukt zijn.

ik vind sowieso dat bijna alle clips van tegenwoordig helemaal nergens op staan, het lijkt onderhand wel een wedstrijd wie het meeste bloot en sexy in z'n clip kan krijgen. kom op zeg :')
en die clips van nicki zijn echt het toppunt ervan.

Chantznor

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 03 augustus 2012, 15:15:00 »
Ik zat in de auto en voor mij zaten een jongen en een meisje en ze waren heel raar aan het dansen.. Toen zag die jongen in zijn spiegel dat ik keek en hij hield meteen op, maar liet z'n vriendin wel achterlijk verder dansen. Ze had een hele grote oranje zonnebril op en het zag er gewoon niet uit.

OPERA

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 03 augustus 2012, 17:33:06 »
3 wtf's: 1e: Ik moest er vandaag door een aandringende verkoper op een beurs erachter komen dat mn moeder voor mijn geboorte een miskraam heeft gehad. Ik snap dat je dat niet zomaar vertelt maar toch wtf :|

2e: mijn opa en oma hebben contact met een een of andere stinkendrijke bankdirecteur en ze mogen hem bellen als ze problemen hebben met verzekering/geldzaken blablabla, en die gast belde mn moeder opeens op vandaag :") Mn opa en oma zijn echt van die plattelandsmensjes die alles nog superouderwets hebben enzo dus dat is best wel wtf.

3e wtf: de gasten die nu in het gastenverblijf zitten bij ons zijn zo het prive terein opgekomen en hebben de tafen en stoelen van ons terras afgehaald. WTF blijf met je poten van andermans spullen af man
Dear you, please smile again.

Komkommerplant

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 03 augustus 2012, 17:34:46 »

http://www.youtube.com/wa...93sW-8&feature=g-logo-xit
WTF? geen wonder dat al die kinderen tegenwoordig zo verneukt zijn.

Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waarvoor GEMA de respectieve muziekrechten niet heeft verleend.

Ik ben blijkbaar in Duitsland maar ik wil het zien ):

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 03 augustus 2012, 17:35:02 »

[...]

volgens mij is haar logica: oh kijk ik ga vreemd, nu ben ik super volwassen, want iedereen gaat tegenwoordig vreemd.
Fuck the logic.

Ja zoiets inderdaad! Waar gaat het heen met deze wereld? :'(
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

OPERA

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 03 augustus 2012, 17:35:07 »

[...]

Jullie zijn niet de enige hoor :'D

Wie is die William dan? :P

Freshfruit

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:26:16 »
Mijn wtf moment:
Bij de spelen is gewoon een vrouw die op de 100 meter sprint 14.42 seconden liep. Serieus die laat je toch niet meedoen? Ik heb de 100 m sprint 1x gelopen en toen liep ik onder de 14.
Was boembamknal.  

hotlinebling

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:36:26 »
dat iemand zei dat ik op leighton meester lijk ahah!

oja en dat ik gister een helixpiercing heb laten piercen en ik heb echt werkelijk geen last van  , leuke wtf :)
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2012, 19:39:15 door lostintheocean »

DoYa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:48:52 »
What the fuck, duck, robot duck..

PERFECTIONING

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:57:44 »
oké ik luister nu sinds een paar jaar weer dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=NARjr3fMMvY [Mario - Let me love you]

en de tekst is echt he-le-maal anders dan ik in mijn hoofd had! XD
er klopt echt helemaal niets van.
“The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 03 augustus 2012, 19:58:03 »
Ik zat in de bus en keek uit het raam naar beneden. Stopten we bij het stoplicht keek ik een auto in en wat zag ik? Ja hoor, een vrouw die de bestuurder aan het pijpen was. Leuk! Zo midden in het centrum. :')

Cherryontop

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 03 augustus 2012, 20:02:38 »
Let the rain wash away all the pain of yesterday.

ella_90

• **
    • Bekijk profiel
Sometimes the wrong choices bring us to the right places

UniqueHeart

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 03 augustus 2012, 21:22:58 »

Ik zat in de bus en keek uit het raam naar beneden. Stopten we bij het stoplicht keek ik een auto in en wat zag ik? Ja hoor, een vrouw die de bestuurder aan het pijpen was. Leuk! Zo midden in het centrum. :')

haha wtf, awkward :")

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 04 augustus 2012, 10:31:40 »

laughing7.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

OPERA

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 04 augustus 2012, 11:07:40 »
Alle YT filmpjes die ik wil kijken zeggen: 'Deze video is momenteel niet beschikbaar'
wtf? :|

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 04 augustus 2012, 13:29:03 »
wtf... Toen ik wakker werd (half 10) lag er een dode spin op mn deken bij mn buik o.o yikes!

en nog een wtf maar dat zullen weinig meiden iets boeien denk ik :P dat een auto wéér net voor een meeting kapot ging, jammer! maar toch wtf dat het steeds voor een meeting gebeurd
♥My Volkswagen Golf MK2

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 04 augustus 2012, 13:42:46 »
Mijn wtf is dat ik woensdagavond geprikt ben door iets, en sinds donderdag mijn hele voet hartstikke dik is (2x zo dik als m'n andere) en het jeukt zo erg en het plekje waar ik gestoken ben is nu knal paars (en nog een stuk erom heen). Lijkt net alsof ik aangereden ben...
Heb al m'n huisarts gebeld want ik was in Utrecht (op de camping en ik woon zelf bij Rotterdam) en ik heb blijkbaar een hele heftige allergische reactie en moet nu veel gaan smeren met een zalfje voor de jeuk en mijn voet hoog leggen en veel koelen (maar dat doe ik al sinds donderdag). Ik pas niet eens in mijn schoen, dus ik loop de hele dag in mijn birkenstocks :") En als het maandag nog steeds dik is dan ga ik wel naar de dokter. Dan mag hij er zelf maar naar gaan kijken want het is echt niet leuk meer... Kan mijn voet amper bewegen omdat het zo dik is en het doet ook pijn. :(
We're all made of stars ★

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 04 augustus 2012, 14:47:15 »
Whut?
true blood op google zoeken:
Verwante zoekopdrachten: 'True Jackson Lulu'.
Nee. Gewoon niet.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Derbi

• ❤Wanderlust❤
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 04 augustus 2012, 17:32:24 »
ik heb een navelpiercing laten zetten, wel leuke wtf :D
oud account