Auteur Topic: WTF moment van de dag #6  (gelezen 1889488 keer)

Miyuki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22000 Gepost op: 30 juli 2019, 22:22:48 »
Ik in reacties onder een filmpje:

Heyy misschien kun je eens een keer bungeejumpen?  :wink2:

Krijg ik reacties als:

Heeft hij al eens gedaan sukkel
Duhhhh
dat heefthij al een paar afleveringen geleden gedaan (toen ik terugkeek, 10 afleveringen  <_< )
Kk kk kk aandacht trekker
DOMBO
mensen doe eens normaal het was maar een idee hoor (eindelijk iemand die mij begrijpt)
hahahahahhahhahhahahhahahahahhahhahha ja echt he
je schrijft hey verkeerd
dat zeiden mensen hievoor ooal 54x idee steler echt  niet normaal he

WTF?
Ik heb gewoon ff snel een reactie gekrabbeld na het bekijken van een video, moest toen naar dokter, en dan moet je dit onder ogen krijgen?

Meteen uit angst mijn naam en profielfoto veranderd  :saai:

Tinvincible

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22001 Gepost op: 11 augustus 2019, 16:26:15 »
Het is bij wet verboden te overlijden in de Britse parlementsgebouwen.

'Ja meneertje, u bent zojuist overleden in het parlementsgebouw! U weet dat daar levenslang voor wordt gegeven?'

WTF?!
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2019, 19:13:09 door kopjechino »

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22002 Gepost op: 20 augustus 2019, 17:16:51 »
Deze review op een broek op zalando:

Valt heel erg klein en strak, maat 38 is geschikt voor iemand die normaal 170/176 kindermishandeling draagt. Verder mooi model.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #22003 Gepost op: 21 augustus 2019, 10:55:15 »
Deze review op een broek op zalando:

Valt heel erg klein en strak, maat 38 is geschikt voor iemand die normaal 170/176 kindermishandeling draagt. Verder mooi model.

Ik denk dat dit een gevalletje autocorrectie is. Ik denk dat degene kindermaat bedoelt

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22004 Gepost op: 05 mei 2020, 10:25:35 »
Een kennis van mij is normaal heel lief en sociaal. Nu heb ik al een paar keer meegemaakt dat ze een best asociale mening heeft over bepaalde zaken, en iedere keer sta ik daar weer van te kijken, omdat dit niet past bij haar karakter. Ze kan op dat gebied ook erg pinnig reageren, waardoor ik discussies maar vrij snel afkap, omdat ik merk dat ik me op dat moment heel erg irriteer aan haar en ik deze situaties ook niet de moeite waard vind om ruzie over te maken. Ik sta er echt van te kijken dat iemand die normaal gesproken zo sociaal is over sommige zaken zo asociaal denkt.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22005 Gepost op: 19 mei 2020, 18:25:58 »
Ik kom op weg naar het depot van de ochtendkrant altijd langs een glasbak op een parkeerplaats, dus ik gooi af en toe weleens wat glaswerk weg. Vanochtend stond ik op het punt een leeg potje weg te gooien, toen er opeens een auto de parkeerplaats op reed. Glasbak staat direct aan de ingang van de parkeerplaats. De auto reed best hard de bocht om. Hij passeerde mij en remde een paar meter van mij vandaan. De deur vloog open en de bestuurder begon te spugen. Het was echt doodeng, ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.  Nu ik het zo vertel klinkt het helemaal niet zo eng, maar oh het was echt wel eng, het kwam echt heel sketchy over. :fieuw:  Ik was echt bang dat hij gekke drugs had gebruikt ofzo, dus ik ben heel snel weggefietst.

jvd

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22006 Gepost op: 22 mei 2020, 14:01:21 »
Edit mod: geen reclame toegestaan
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2020, 16:07:26 door Roses »

beautygirl24

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22007 Gepost op: 03 augustus 2020, 21:03:57 »

Beste gemeenschap

Ik heb het WTF-onderwerp hier nog niet volledig begrepen, kan iemand me hier helpen?

Ik wens u allen het beste
beautygirl24

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22008 Gepost op: 25 augustus 2020, 22:48:37 »
Jullie kennen die video's op youtube wel waar mensen dieren in nood redden wel toch? Die video's gaan vaak viral en hebben vaak miljoenen views. Schijnbaar zijn een heleboel van die "animal rescue" dus nep! Er zijn mensen die die filmpjes gewoon in scene zetten en dieren daarvoor pijn doen of verwonden om ze vervolgens te "redden".

Jopie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22009 Gepost op: 29 september 2020, 12:49:27 »
Ik was laatst in de supermarkt en vroeg vriendelijk aan iemand of hij misschien wat meer afstand kon houden. Vervolgens spuugt hij gewoon op me.... Gelukkig zag een medewerker het en werd hij de winkel uitgezet. Ook hierbij was hij heel agressief en asociaal, dus ze hadden echt 3 mensen nodig om hem eruit te zetten. Ze hebben hem zelfs op een 'zwarte lijst' gezet, dat hij de winkel niet meer in mag. Ik vond het zo bizar... Als ik nu corona krijg weet ik ook wel van wie..

Balletqueen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22010 Gepost op: 06 oktober 2020, 23:38:47 »
Blijkbaar is er een wet in het rare Nederland waarin staat dat als een inbreker je huis binnenkomt en jij hem opsluit in de wc (?!) niet alleen de inbreker strafbaar bezig is maar ook jij😂 Het is ons land namelijk verboden om inbrekers op te sluiten op het toilet. Want dat valt onder het beroven van de vrijheid en dat is een overtreding van de wet. Lijkt de omgekeerde wereld wel!

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22011 Gepost op: 07 oktober 2020, 13:48:46 »
As Told by Ginger: Season 2 (2001) — The Movie Database (TMDb)

Dit. Ik ben As told by Ginger aan het kijken en dit. OMG  laughing7. laughing7. laughing7.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22012 Gepost op: 25 oktober 2020, 08:46:16 »
Ik ging eens naar de film. Het was heel rustig, er zaten maar 6 man in de zaal, inclusief ik. De bioscoop had ons toch allemaal op elkaar gepropt. Twee gezinnen(moeder met kindje en vader en moeder met kindje) zaten met z´n allen op de achterste rij en ik een rij ervoor. Beide gezinnen zaten pal naast elkaar, zo klein was de rij.

Het was zo rustig dat moeder en kindje besloten om random ergens te gaan zitten. Toen het tweede gezin binnenkwam, ontstond er gekibbel tussen beide moeders. Moeder 2 wilde perse vasthouden aan de vaste plekken, en moeder 1 was op hun plek gaan zitten. Die vond het belachelijk, dus gekibbel. Uiteindelijk ging moeder 1 toch op haar vaste plek zitten.

In de pauze ontstond er een leuk gesprek tussen beide moeders en mezelf. Tot een van die moeders zonodig een onderhuidse steek moest geven over wat er eerde gebeurde, en beide moeders weer gingen kibbelen. Ik vond het echt heel erg ongemakkelijk. En ik had ook plaatsvervangende schaamte, want ze waren erg kinderachtig bezig, en die kinderen zaten er gewoon bij.  :fieuw:  Die man deed ook niks haha, die zat er maar een beetje bij.  laughing7.

Ik heb nog plaatsvervangende schaamte als ik er aan denk.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22013 Gepost op: 27 oktober 2020, 12:15:42 »
Iedere dag dat ik dienst heb, moet ik de hond van mijn host uitlaten. Ik moet dan met de hond naar een nabijgelegen natuurgebied waar het dier vrij kan rennen om energie kwijt te raken. Dat stukje is echt een niemandsland, ik kom ook bijna nooit iemand tegen. In de twee weken dat ik dit nu doe ben ik 2x iemand tegengekomen, waaronder vandaag.

Ik was met de hond op de weg terug, en ik had haar net weer aangelijnd, toen ik in de verte een echtpaar zag lopen met van die Nordic walking stokken, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Nu is deze hond een hele lieve hond die geen vlieg kwaad doet, maar voor alle zekerheid hield ik haar wel extra kort, omdat ik niet weet hoe die mensen op haar reageren.

Bij die man kreeg ik geen goed gevoel. De gemeenschap is hier heel vriendelijk, maar hij liep me straal voorbij zonder me aan te kijken of te groeten, en hij straalde ook norsheid uit. De vrouw was wel heel vriendelijk en groette heel enthousiast. Waarop die man uit het niets zich omdraaide en zijn Nordic stok voor zich uit stak, om de hond op afstand te houden. Wel met beide handen aan een kant, hij hield die stok horizontaal. Terwijl die hond dus niks deed. :'') Het kwam bedreigend over, dus ik ben maar snel doorgelopen met de hond. Ik heb nog steeds het idee dat hij meer gedaan zou hebben als de hond die vrouw had begroet. Bah, wat een rare energie had die man.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #22014 Gepost op: 10 november 2020, 08:32:03 »
Iemand die ik zijdelings ken schijnt permanent kloosterling te zijn geworden. Ik wist wel dat hij leerde voor priester, maar dat hij nu kloosterling is had ik niet zien aankomen.  :fieuw:  En hij ziet er ook heel anders uit op foto´s nu, zijn gezicht lijkt veel breder. Maar het is hem wel, want er staan ook foto´s bij van hoe ik hem ken, en ik herken hem aan zijn achternaam. Ik vind het wel bijzonder op een positieve manier.