Auteur Topic: WTF moment van de dag #6  (gelezen 1802168 keer)

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #21975 Gepost op: 07 oktober 2018, 23:36:04 »
:""")
Laat mensen hun religieuze overtuigingen hebben joh. Ze doen er niemand kwaad mee, sterker nog ik denk dat ze hier niemand mee bereiken buiten hun eigen gelijk-denkende cirkel om.

Ik ben me ervan bewust dat dit een oud bericht is maar ik kan t niet laten

Ja die religieuzen hebben hardstikke het recht om hun mening te hebben, tuurlijk. Maar door dit soort idiote onzin met gezeik van "dit willen we niet zien want God blablabla"

Kijk lekker niet, ga niet met de bus, blijf lekker binnen.

Door dit soort shit te verspreiden (al is het alleen binnen een geloofsgemeenschap) draag je wel haat uit naar mensen met een andere geaardheid. Ook niet echt heel erg netjes he?

Ik ga toch ook geen petitie beginnen om kerken uit het straatbeeld te houden omdat ik die niet wil zien.. want ja geloven dat doe je maar lekker thuis.

Iedereen moet gewoon de vrijheid hebben om te geloven, om te houden van wie hij of zij nou eenmaal houdt, om je in vrijheid te bewegen.

Die instituten denken dat ze overal maar recht op hebben en anderen in hun vrijheid kunnen beperken, maar zo werkt het gelukkig niet.
Voor mij een porto

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21976 Gepost op: 28 december 2018, 19:20:15 »
Niet echt een wtf moment

Voelen jullie ook altijd de ongemakkelijkheid wanneer mannen met hun vrouw in een lingeriewinkel zijn? Valt zo op altijd :')

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #21977 Gepost op: 28 december 2018, 23:19:52 »
Niet echt een wtf moment

Voelen jullie ook altijd de ongemakkelijkheid wanneer mannen met hun vrouw in een lingeriewinkel zijn? Valt zo op altijd :')

Nee, ik vind het eigenlijk gewoon normaal. Het hoeft niet altijd iets te betekenen toch? :)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #21978 Gepost op: 30 december 2018, 13:55:05 »
Niet echt een wtf moment

Het is meer dat ik me een beetje ongemakkelijk voel met mannen in een lingeriewinkel, maar ik vind het niet gek om met je vrouw of vriendin mee te gaan als man zijnde.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21979 Gepost op: 07 januari 2019, 13:23:56 »
Ik heb het niet helemaal goed verstaan maar ik heb het idee dat een collega mij al twee keer  aangesproken heeft met schatje. Ik  hoop echt dat  ik het verkeerd verstaan heb want ik voel me er niet prettig bij. Ik ken hem al  wat  langer,  ergens anders van, en hij  heeft me een  periode ook lastig gevallen. Opdringerig contact zoeken en zelfs eens mij opwachten. Gelukkig had ik  dat in  de gaten  en ben  ik snel weggefietst, maar hij kwam toen nog wel  achter mij  aan.

Sinds  anderhalf jaar loopt hij gelukkig niet meer zo te stalken als ik hem tegenkom, maar doet hij gewoon  normaal. Ik ben echter nog steeds op mijn  hoede. Het ging goed, tot  nu dus. Weet  ook niet zo goed wat ik moet doen, omdat ik nou niet weet of ik  het wel goed  gehoord heb. :(

NC

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21980 Gepost op: 07 januari 2019, 19:41:53 »
^
Ik had altijd een collega die elke keer als hij langs liep in mijn zij kneep, en heel veel interesse in mij toonde met complimentjes enzo. Hij wist dat ik gewoon een vriend had. Nooit hem ook de reden gegeven of het idee dat ik het leuk vond, maar goed sommige jongens snappen dat volgens mij niet helemaal.

Maar goed, toen die op een gegeven moment weer in mijn zij kneep heb ik gezegd dat ik gewoon een vriend had en ik er een beetje ongemakkelijk van werd. De jongen voelde zich beledigd 'omdat ik het verkeerd had opgevat' maar hij heeft het tenminste nooit meer gedaan. Als ik jou was zou ik hem er ook een keer op aanspreken anders zal die blijven doorgaan en proberen...

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21981 Gepost op: 07 januari 2019, 20:02:49 »
^

Wil ik ook doen, maar dan  twijfel je op dat moment toch of je het goed gehoord hebt, of  omdat je spoken ziet omdat  je nog steeds op je hoede bent. :fieuw:  Maar ik zal de volgende keer hem er wel op aanspreken, of vragen wat  hij  nou zei, om het echt zeker  te weten. En anders maak  ik wel een melding bij mijn baas.

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #21982 Gepost op: 07 januari 2019, 22:28:45 »
De Nashville verklaring en iedereen die dat ondertekend heeft. Echt, gadverdamme.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21983 Gepost op: 08 januari 2019, 08:07:37 »
De Nashville verklaring en iedereen die dat ondertekend heeft. Echt, gadverdamme.

Muhoza Li

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21984 Gepost op: 08 januari 2019, 16:52:03 »
Hoi, ik ben 4,5 jaar bevriend geweest met een iemand waarvan ik dacht dat ik wel bevriend mee zou blijven maar op 1 dag was ik heel goed aan het nadenken en kwam ik er achter dat ik mij helemaal niet altijd zo fijn heb gevoeld bij haar want ze was wel gwn normaal als we met zijn 2tjes waren maar in een groep probeerde ze mij voorschut te zetten om leuk gevonden te worden. Nu woon ik in het buitenland en zie ik haar niet meer maar zij probeert nog contact te zoeken alleen ik reageer daar niet meer op.
Wat moet ik doen want weet het zelf ook niet meer.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #21985 Gepost op: 08 januari 2019, 17:03:02 »

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21986 Gepost op: 08 januari 2019, 17:22:50 »
Hoi, ik ben 4,5 jaar bevriend geweest met een iemand waarvan ik dacht dat ik wel bevriend mee zou blijven maar op 1 dag was ik heel goed aan het nadenken en kwam ik er achter dat ik mij helemaal niet altijd zo fijn heb gevoeld bij haar want ze was wel gwn normaal als we met zijn 2tjes waren maar in een groep probeerde ze mij voorschut te zetten om leuk gevonden te worden. Nu woon ik in het buitenland en zie ik haar niet meer maar zij probeert nog contact te zoeken alleen ik reageer daar niet meer op.
Wat moet ik doen want weet het zelf ook niet meer.

Als je geen contact meer wilt, gewoon niet op reageren. Aangezien je in het buitenland woont, kan ze je toch niks maken. Tenzij je het echt 'officieel' wilt afsluiten met haar. Dan kun je haar eerlijk zeggen dat je geen contact meer wilt. Maar dat hoeft zeker niet hoor! Doe wat goed voelt voor jou.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Muhoza Li

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21987 Gepost op: 09 januari 2019, 07:25:12 »
Als je geen contact meer wilt, gewoon niet op reageren. Aangezien je in het buitenland woont, kan ze je toch niks maken. Tenzij je het echt 'officieel' wilt afsluiten met haar. Dan kun je haar eerlijk zeggen dat je geen contact meer wilt. Maar dat hoeft zeker niet hoor! Doe wat goed voelt voor jou.

Thankss!!💋

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #21988 Gepost op: 09 januari 2019, 23:07:43 »
Voor mij een porto

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #21989 Gepost op: 11 januari 2019, 08:12:46 »
Ik weet dit natuurlijk al langer, maar gister sloeg het me ineens dat het echt ABSURD is dat gewoon de enige manier om je als vrouw te beschermen voor een zwangerschap ZONDER HORMONEN een koperspiraaltje is. En ondanks dat ik lees dat het bij heel veel wel werkt, is het wel zo dat als het niet werkt, het ook meteen echt compleet niet werkt (2 weken ongesteld, drie maanden buikkrampen, etc.)

Echt wat voor een kut maatschappij leven we in dan???? En ook voor de man de enige manier is een condoom?

Of nee, dat is niet waar, heb ooit een podcast geluisterd waarin werd verteld dat er een middeltje bestaat voor mannen dat je in de penis spuit en dan ben je voor minstens drie jaar onvruchtbaar, tenzij je er weer een ander middeltje inspuit en de enige reden waarvoor dat niet op de markt is, is omdat ze niet kunnen opboxen tegen de anti-zwangerschapsmarkt van vrouwen die ons gewoon elke maand weer zo'n doosje pillen verkoopt.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #21990 Gepost op: 11 januari 2019, 11:31:15 »
^ Vind ik ook echt belachelijk, dat er anno 2019 nog steeds geen andere hormoonloze anticonceptie is..
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21991 Gepost op: 27 februari 2019, 16:00:36 »
Ik had iets verkocht op marktplaats. Zojuist kreeg ik een berichtje van de koper waarin stond dat ze het had ontvangen en tevreden was. Het eindigde met

Ps.
Je bent een boef

??????? ik heb echt geen flauw idee wat hiermee bedoelt word :""""") waar heb ik dit aan te danken haha, waarommmmm

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21992 Gepost op: 05 april 2019, 08:20:08 »
Peter R. de Vries kent Samson en Gert niet.  :aanbid: laughing7.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #21993 Gepost op: 05 april 2019, 10:30:25 »
Dat de overheid te dom is om een goede sociale campagne op te zetten. Psychologisch (of gedragswetenschappelijk) gezien is die SIRE, #doesloef, écht helemaal ruk. En als zij zichzelf een béétje hadden geïnformeerd, hadden ze dat zelf ook ontdekt. 😂

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21994 Gepost op: 27 april 2019, 19:46:46 »
Buschauffeurs, echt... Het zijn hier sowieso meestal lompe horken, op een enkele na (sorry voor het generaliseren, maar helaas overdrijf ik niet, het is hier echt een slag apart), maar dit vond ik echt erg. Een gezin stapte tegelijk met ons uit, en een jongetje van een jaar of vijf rende in zijn enthousiasme door de voordeur naar buiten. En die chauffeur slaat me toch een toon aan... "HÉ!!! TERUG!!! HÉ!!! TERUG!!! NU!!! TERUG!!!"

Doe even normaal?  :blink: Iedereen weet dat je achteraan uit hoort te stappen, maar kan dat niet wat vriendelijker!? Het was nog maar een klein jongetje! Moest dat arme jochie weer terug naar binnen (langs die woeste chauffeur) en door de achterdeur weer naar buiten... Ja sorry hoor, ik vind dat echt geen normale manier om met zo'n klein kind om te gaan?
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21995 Gepost op: 03 mei 2019, 17:53:38 »
^ Om hierop in te haken, ik heb wel eens meegemaakt dat een buschauffeur een oud vrouwtje met een rollator gebaarde om achterin in te stappen, omdat daar dat plateautje is/meer plek voor de rollator. Vervolgens scheurt hij ervandoor! Iedereen in de bus was echt verontwaardigd en dat vrouwtje wist niet wat haar overkwam. Echt heel sneu.

Mijn tweede wtf-moment met buschauffeurs was toen ik instapte nadat de bus enkele minuten te laat was en dat wijf he-le-maal begon te flippen dat ik niet alvast geld had gepakt om mijn kaartje te kopen. Omdat zij te laat was "en ik nu nog helemaal mijn portemonnee moest gaan zoeken".

Mijn derde wtf-moment was toen ik een bus moest hebben die ik normaal nooit pak, dus ik vroeg voor de zekerheid aan de chauffeur of hij ook op de halte stopte waar ik heen moest. Kreeg als antwoord terug:
- "Zit je op school?"
- "....euh, ja?"
"DAN KUN JE TOCH LEZEN OF NIET? WAARVOOR GA JE ANDERS NAAR SCHOOL? KIJK EENS UIT JE DOPPEN!"
 :huh: '
Ik ben uitgestapt nadat ik zei dat hij niet zo'n zak moest zijn.

Ik snap écht wel waarom sommige chauffeurs in elkaar geslagen worden, sorry hoor maar wát een bijdehante eikels zitten daar vaak tussen.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #21996 Gepost op: 08 mei 2019, 21:35:59 »
Dat iemand werd verweten een iq van een badeend te hebben omdat hij uitspraken letterlijk neemt. Dit heeft vaak niks met domheid te maken, de persoon in kwestie kan wellicht een stoornis hebben waardoor hij dingen letterlijk neemt. Om meteen iemand belachelijk te gaan maken door hem een iq van een badeend in de schoenen te schuiven vind ik ronduit respectloos en onbeleefd. Waarschijnlijk heeft de persoon die dit schrijft zelf het iq van een badeend, maar ik ben dan niet veel beter door dit te zeggen. Ik kan me zo ergeren aan vooroordelen. Denk even na voordat je er wat uitkraamt.  :hamer:

NC

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21997 Gepost op: 21 juni 2019, 20:56:06 »
Ik werd net nagefloten door één of andere randdebiel bij het plaatselijke dorpscafé. Ik was al zelfs speciaal aan de overkant van de straat gaan lopen, anders had ik er echt vlak langs moeten lopen. Ik kan me daar echt zo erg over opwinden. Ik vind het gewoon asociaal dat zulke mannen denken dat ze het recht hebben om een meisje of vrouw zo ongemakkelijk te laten voelen, gewoon voor... ja waarom eigenlijk? Verwachten ze dat ik me dan helemaal gevleid voel en met een gutsende poes op ze af kom rennen?

Sowieso is het gewoon puur om een reactie uit te lokken. Ik heb ze gewoon genegeerd en ben doorgelopen, maar ik heb ze van een afstand even een dodelijke blik gegeven. Hopelijk heb ik ze met een maand ongeluk vervloekt.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Newone

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21998 Gepost op: 10 juli 2019, 19:52:17 »
Dat ik erg verdrietig ben, maar weet niet waarom?  :blink:

En die verificatie hier  laughing7.

HummingBirdx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21999 Gepost op: 13 juli 2019, 15:12:34 »
Van die mensen op United Wardrobe die niet reageren op vragen. Wil je nou wel of niet verkopen? Als je geen aanfoto wilt maken prima, maar zeg dat dan gewoon.  :hamer: