Auteur Topic: Werken in een kledingwinkel  (gelezen 532 keer)

May

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 augustus 2018, 20:16:44 »
Hoii,

Ik ben nu bijna 16 jaar en momenteel werkzaam in een ijswinkel. Ik verdien echter heel erg weinig en vind mijn collega's ook niet leuk. Ook is de ijszaak in de winter gesloten en zit ik dan dus zonder geld. In oktober opent er een nieuwe kledingwinkel 5 minuten van mij vandaan. Ik ben dan 16 en zou daar graag willen werken, maar heeft iemand ervaring met werken in een kledingwinkel die mij een beetje kan vertellen wat het inhoudt? Ben ik te jong of kan het wel als je 16 bent? Heb je heel veel ervaring nodig op het gebied van mode? Welke taken kun je krijgen en waarmee zou je klanten moeten helpen?

Alvast bedankt!
« Laatst bewerkt op: 09 augustus 2018, 20:28:26 door Hazel »

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:20:37 »
Hi meiden,

Ik ben nu bijna 16 jaar  Ik ben dan 26 en 

Alvast bedankt!
Even bijwerken tip geen haat

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:29:15 »
Even bijwerken tip geen haat

oh die 26 was een typefoutje, wat valt er voor de rest bij te werken dan?

kaassausje

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:37:56 »
Ik denk kleding uit dozen halen en in de winkel hangen, mensen helpen en adviseren, kassa draaien, schoonmaken en alles netjes houden. Wel denk ik dat je daar ook gewoon minimumloon zal krijgen.
Turning pain into power

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:45:31 »
Ik denk kleding uit dozen halen en in de winkel hangen, mensen helpen en adviseren, kassa draaien, schoonmaken en alles netjes houden. Wel denk ik dat je daar ook gewoon minimumloon zal krijgen.

Bedankt voor de info. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik daar verdien. Ik denk dat ik het van tevoren ga vragen, want momenteel ben ik niet tevreden met mijn loon. Ik verdien nu 3,30 per uur

kaassausje

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:48:19 »
Bedankt voor de info. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik daar verdien. Ik denk dat ik het van tevoren ga vragen, want momenteel ben ik niet tevreden met mijn loon. Ik verdien nu 3,30 per uur
Kan je idd vragen, maar zo goed als alle bijbaantjes is minimumloon op die leeftijd. Misschien dat je horeca kan proberen, daar krijg je vaak nog fooi er bovenop. Als je 17 wordt is het direct ook al een stukje hoger he ;)
Turning pain into power

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:50:44 »
Kan je idd vragen, maar zo goed als alle bijbaantjes is minimumloon op die leeftijd. Misschien dat je horeca kan proberen, daar krijg je vaak nog fooi er bovenop. Als je 17 wordt is het direct ook al een stukje hoger he ;)

Ja horeca is inderdaad ook wel een goede optie, maar kan dit al als je 16 bent?

kaassausje

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:51:48 »
Ja horeca is inderdaad ook wel een goede optie, maar kan dit al als je 16 bent?
Ja hoor :) Gewoon langs restaurants enz gaan of een mailtje sturen.
Turning pain into power

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 augustus 2018, 20:52:54 »
Ja hoor :) Gewoon langs restaurants enz gaan of een mailtje sturen.

Thank voor de tip!  :)

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 augustus 2018, 21:03:00 »
Verwijderd

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 augustus 2018, 11:11:32 »
In een kledingwinkel krijg je het minimum. Zal dus niet hoger zijn wat je nu verdient.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 augustus 2018, 19:04:39 »
ik heb zelf in een kledingwinkel gewerkt en ik werk nu ook weer bij 1 (maar dan trouwpakken dus wel ietsjes anders) en ik vind het super leuk! contact met de mensen is leuk, je eigen advies geven en met nieuwe ideeën komen. Ik denk wel dat je idd minimumloon gaat krijgen
Me gusta