Auteur Topic: werk (in de zomervakantie)  (gelezen 398 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 januari 2020, 14:02:51 »
Hee,

Ik ben opzoek naar werk, omdat mijn contract binnenkort afloopt. Ik heb al een paar sollicitaties gehad bij supermarkten en een keer bijna aangenomen, maar ik ben 19 jaar waardoor het duur is om mij aan te nemen als er ook 15-jarigen zijn. Daarom was ik al verbaasd dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen een aantal keer. Omdat ik nog steeds geen baan heb, vroeg ik mij af of jullie suggesties hebben waar ik nog kan solliciteren/werken. Ik heb al aan bijles geven gedacht, maar dit werk kan ik waarschijnlijk niet voortzetten in de zomervakantie. Verder zou ik ook bij zo'n wervingsbureau kunnen, maar ik ben totaal niet goed in een verkooppraatje dus dat wil ik niet. Daarnaast zou ik een baantje willen wat goed te combineren is met studie. Hebben jullie nog idee├źn voor werk / werk in de zomervakantie?

always

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2020, 21:06:35 »
Fabriekswerk?
In een kledingwinkel? Drogisterij? Horeca?
En is er misschien werk dat je al door je opleiding kunt doen?

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2020, 22:49:37 »
lk heb afgelopen zomer bij een wasserij gewerkt, ze nemen daar echt alles en iedereen van alle leeftijden aan. Ik had het baantje gevonden door op indeed op vakantiewerk te zoeken, dan krijg je ook meer resultaten dan alleen supermarktwerk.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2020, 00:06:27 »
Ah bedankt ik ga er eens naar kijken!

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2020, 17:00:43 »
Je zou wel kunnen kijken voor bijles geven op een zomerschool? =) Vaak zijn er zomers wel van die bijspijkercursussen.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2020, 19:32:12 »
Aah super slim! Ga ik doen. Bedankt!