Auteur Topic: Weinig vriendinnen  (gelezen 2784 keer)

Jo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 26 januari 2020, 15:57:02 »
Voor iedereen die ook in de groepsapp wil, stuur even een privé bericht met je nummer! Dan kan ik hem aanmaken🤗

Loïs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 07 februari 2020, 15:01:17 »
Voor iedereen die ook in de groepsapp wil, stuur even een privé bericht met je nummer! Dan kan ik hem aanmaken🤗

Heyy, is er inmiddels al een groepsapp gemaakt? Ik zou er wel bij willen :)

eefje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 07 februari 2020, 16:49:31 »
heey, ik ook wel! of is het al " vol"?

deesjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 07 februari 2020, 19:43:02 »
Ik herken mij zo erg in deze reacties !!
Toevallig iemand die in Leeuwarden woont en het leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen?

Melika Nik

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 07 februari 2020, 21:36:17 »
En ik maar denken dat ik de enigste ben. Ik heb ook twee goeie vriendinnen die ik niet heel vaak zie en voor de rest prop ik me tussen vriendengroepjes op school. Ik wil ook een hechte vriendin waar ik het mee goed kan vinden, maar heb de gevoel dat anderen dat niet willen.🙊

Jo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 08 februari 2020, 12:11:57 »
heey, ik ook wel! of is het al " vol"?
Nee het is niet vol! Stuur maar een pb iedereen die wil!

Loïs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 08 februari 2020, 14:46:26 »
Nee het is niet vol! Stuur maar een pb iedereen die wil!

Okee, leuk ik stuur je een bericht!

Sophiex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 08 februari 2020, 21:34:52 »
Ik had je ook een pb gestuurd, maar ik ben nog niet toegevoegd  :blush:

princesa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 09 februari 2020, 16:14:04 »
Hey meiden! Ik woon sinds kort in Utrecht, ben 23 jaar en lijkt me ook leuk om meer meiden hier te leren kennen. Wie nog meer?

(vroeger zat ik vaak op GS maar wist mijn gegevens niet meer, daarom nieuw account)

Ella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 februari 2020, 19:38:40 »
Ik heb dit ook echt! Of nou ja, ik heb niet echt een vast groepje vriendinnen. Weinig vriendinnen heb ik niet, maar wel vriendinnen die niet allemaal dezelfde interesses hebben. Ik ben vooral van het reizen & festivals. Mn vriendinnen hebben dan bijv geen geld of interesse. Dus ja, I feel you!!

Ella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 15 februari 2020, 19:39:14 »
Ps: ik zou ook wel in de groepsapp willen!

iidrees

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 februari 2020, 19:42:51 »
Geachte

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het invullen van deze enquête.

Ik ben een leerling in de richting  Boekhouden-informatica aan Sint Jozefinstituut. Voor mijn geïntegreerde proef doe ik een onderzoek naar het aankoopproces van kleding onder vrouwen en mannen.
Het doel van mijn onderzoek is om inzicht te krijgen in het koopgedrag van de klanten enz,.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 2-3 minuten van uw tijd in beslag nemen. Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan. Uw gegevens wordt niet verder verspreid en wordt enkel gebruikt voor deze opdracht.
https://forms.gle/X6wCreChrSwSZ2q79

Loïs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 februari 2020, 18:55:40 »
Ps: ik zou ook wel in de groepsapp willen!

Echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik weet even niet wie de groepsapp heeft gemaakt en ik krijg er geen bericht van. Als jullie er in zouden willen zou ik er eventueel eentje kunnen maken? Dan kunnen jullie een privé berichtje sturen met je nummer.

Effy Stonem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 17 februari 2020, 22:27:31 »
Ik zou ook graag in zo'n groepsapp willen! Ik kom zelf uit Haarlem / Amsterdam (daar studeer ik)
your mind is crazy and tells you lies ll "You can be happy or you can be unhappy. It's just
according to the way you look at things."

-flowers-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 18 februari 2020, 13:02:55 »

Ik ben op zoek naar vriendinnen om mee uit te gaan in de omgeving van Rotterdam. Ik zou graag in de app gaan. Is dit nog mogelijk?

SQ33

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 18 februari 2020, 14:32:49 »
Spreekt iemand in de groepsapp ook dari? Ik wil de taal graag leren maar kan helemaal geen docent oid vinden. Mogelijk vind ik via deze site een vriendin die mij het kan leren.

RianneWin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 18 februari 2020, 16:13:02 »
Ik ben op zoek naar vriendinnen om mee uit te gaan in de omgeving van Rotterdam. Ik zou graag in de app gaan. Is dit nog mogelijk?

Hee,
Ik ben een meid van 17. In mei word ik 18 en ik woon in de omgeving van Rotterdam. Ik zou wel met je willen appen en miss ook uit gaan.
Groetjes Rianne

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 18 februari 2020, 16:27:11 »
Ik kom ook uit de omgeving Rotterdam, en zie dat andere meiden daar ook wonen! Ik zou er ook graag in willen, is het een actieve groepschat?

-flowers-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 18 februari 2020, 17:37:32 »
Ik kom ook uit de omgeving Rotterdam, en zie dat andere meiden daar ook wonen! Ik zou er ook graag in willen, is het een actieve groepschat?

Hoe oud ben je? Ik ben zelf 22

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 18 februari 2020, 19:17:02 »
Hoe oud ben je? Ik ben zelf 22

Ik ben 20!

xMercredi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 18 februari 2020, 21:16:06 »
Ik heb speciaal voor dit topic m'n oude account weer even opgegraven haha. Ik komuit Rotterdam en ben 22.

Ik zou ook graag in de groepsapp willen als het kan! :)

-flowers-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 18 februari 2020, 21:51:57 »
Ik heb speciaal voor dit topic m'n oude account weer even opgegraven haha. Ik komuit Rotterdam en ben 22.

Ik zou ook graag in de groepsapp willen als het kan! :)

Wel fijn om te horen dat er meer zijn die hier behoefte aan hebben. Ik ben nieuw op dit forum en als ik de berichten terug lees, zie ik iets staan over een pb sturen naar iemand van dit topic. Ik kan alleen niet achterhalen wie dit is en of die persoon dit topic nog wel bekijkt

xMercredi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 18 februari 2020, 22:05:32 »
Wel fijn om te horen dat er meer zijn die hier behoefte aan hebben. Ik ben nieuw op dit forum en als ik de berichten terug lees, zie ik iets staan over een pb sturen naar iemand van dit topic. Ik kan alleen niet achterhalen wie dit is en of die persoon dit topic nog wel bekijkt

Als ik het goed begrijp, heeft jo een groepsapp aangemaakt, maar reageerd ze niet echt meer. En ik zag dat Loïs daarom opperde om nog een groepsapp aan te maken. Lijkt me een goed plan trouwens!

-flowers-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 18 februari 2020, 22:14:45 »
Als ik het goed begrijp, heeft jo een groepsapp aangemaakt, maar reageerd ze niet echt meer. En ik zag dat Loïs daarom opperde om nog een groepsapp aan te maken. Lijkt me een goed plan trouwens!

Ah oké. Dat lijkt mij ook een goed idee!

Ik kan hier trouwens niet vinden waar ik een pb kan sturen. Ik heb lois wel een vriendschapsverzoek gestuurd
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2020, 22:17:59 door -flowers- »

Jo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 18 februari 2020, 22:46:03 »
Hoii! Ja wij hebben een groepsapp aangemaakt, alleen is niet heel actief meer Hahah! Maar ik wil ook wel in de nieuwe groepsapp!