Auteur Topic: Wat is de grootste belediging in je leven geweest?  (gelezen 182875 keer)

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 15 juni 2009, 22:03:56 »
Ik liep in de bieb
"Hee kijk een Turk!"
Ik ben helemaal geen Turk, ik heb alleen donkerbruin haar en sproeten en ik heb geen hele lichte huid.
Maar mijn ouders zijn gewoon Nederlands, en hun ouders ook voor zover ik weet.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #51 Gepost op: 15 juni 2009, 22:05:05 »

'Wat is dat?'(wijst naar elleboog)
'Dat is eczeem'
'Tja, logisch dat niemand je leuk vindt. Eerst moet je daar maar ff van af'

Zo gemeen! En daarbij is het dus niet waar dat niemand me leuk vind ofzo. Het was ook de manier waar op 'ie het zei... Dat was echt de eerste keer dat ik me schaamde voor mn eczeem.

dat is echt dom. alsof iedereen naar uiterlijk kijkt ¬¬

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 15 juni 2009, 22:05:23 »
Aub niet zeggen dat ik discrimineer want dat is niet zo maar het is gewoon een belediging ;p
Niet dat ik er nachten wakker van heb gelegen of iets, maar toch.
Échte rotopmerkingen heb ik niet eens echt gehad, of het boeit me iig niet eens echt.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

lady

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 15 juni 2009, 22:07:50 »
gewoon zo'n random jongetje die zei dat ik lelijk was... op dat moment deed dat  wel pijn.. maar nu gaan dat soort opmerkingen langs me heen ( ook al krijg ik ze eigenlijk niet meer )

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #54 Gepost op: 15 juni 2009, 22:20:02 »

Aub niet zeggen dat ik discrimineer want dat is niet zo maar het is gewoon een belediging ;p
Niet dat ik er nachten wakker van heb gelegen of iets, maar toch.
Échte rotopmerkingen heb ik niet eens echt gehad, of het boeit me iig niet eens echt.

Waarom is dat een belediging dan? Serieus, dat vatten de meeste turken (als ze dit lezen) ECHT op als een belediging.

L

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 15 juni 2009, 22:24:42 »
mensen kunnen echt gemeen zijn, gatverdamme.
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/

lady

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 15 juni 2009, 22:26:03 »

mensen kunnen echt gemeen zijn, gatverdamme.

he-le-maal mee eens!!!

Miiirel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 15 juni 2009, 22:28:10 »
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[...]

Waarom is dat een belediging dan? Serieus, dat vatten de meeste turken (als ze dit lezen) ECHT op als een belediging.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/b]

idd
xD

lauramarlien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 15 juni 2009, 22:34:16 »
dat ik achterbaks was, dat is echt het laatste op de hele wereld hoe ik genoemd wil worden, want ik haat achterbakse mensen, het was ook heel onterecht, maarja

Isfet

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 juni 2009, 22:46:38 »
Het enige wat er nu in mijn hoofd opkomt, is dat ik in de 3e/4e de vraag kreeg van iemand of ik nou echt anorexia had gehad, aangezien die roddel door de school ging in de 1e over mij. Tja, dat vond ik wel behoorlijk een 'belediging'. Vooral om het feit dat mij niets gevraagd werd destijds. Zelfs niet door mijn vriendinnen.

En nee, het was niet zo.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 22:47:43 door Isfet »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #60 Gepost op: 15 juni 2009, 23:00:13 »

Ooit toen ik aan het fietsen was.
Echt heel raar.

Er fietsen een neger, in tegengestelde richting van mij,
Hij keek me al van een afstand aan.
Toen hij op nog maar een kleine afstand was, spuugde hij me in mijn gezicht, tegen mijn wang.
Zo maar uit het niets.

Ik was serieus in shock.
En toen dacht ik, omg GADVERDAMME!
Was gelukkig nog maar 1 min. van mn huis af.

Dat is ook bij mij gebeurd! Ik was echt in fakking shock, en nu heb ik niks tegen negers, ben zelf een neger. Maar dat was niet coool. Echt niet gewoon Ik was gewoon in shock, echt. Moest echt even stoppn met fietsen, m'n nichtje zat achterop, we waren he-le-maal in shock.

milkbreak

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 juni 2009, 23:01:30 »

[...]
Dat is ook bij mij gebeurd! Ik was echt in fakking shock, en nu heb ik niks tegen negers, ben zelf een neger. Maar dat was niet coool. Echt niet gewoon Ik was gewoon in shock, echt. Moest echt even stoppn met fietsen, m'n nichtje zat achterop, we waren he-le-maal in shock.

Ja, inderdaad.
Dat had ik dus ook precies.

ryanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 15 juni 2009, 23:08:16 »
mensen kunnen echt heel kwetsend zijn terwijl ze denken dat ze leuk doen, ze snappen niet hoe dat echt invloed kan hebben op iemand
A smart girl kisses but doesn't love

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #63 Gepost op: 15 juni 2009, 23:08:37 »

[...]

Ja, inderdaad.
Dat had ik dus ook precies.

Maar ik snap ook gewoon niet waarom je het zou doen. Gewoon waarom? Is het een soort grap? En die jongen ging ook nog helemaal stuk met z'n 'crew'. En ik... ik stond daar maar. Echt, als ik eraan terug denk komen er weer allemaal vragen op in mijn hoofd.

Maar i'm over it, je hebt gewoon van die kutnegers. (no offence, maar het is gewoon zo, net als dat je kuthollanders en kutengelsen hebt)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #64 Gepost op: 15 juni 2009, 23:10:14 »

mensen kunnen echt heel kwetsend zijn terwijl ze denken dat ze leuk doen, ze snappen niet hoe dat echt invloed kan hebben op iemand

Precies. Door dit topic ben ik best trots op mezelf, omdat ik tenminste nadenk voordat ik zeg. En ik probeer zo min mogelijk te kwetsen.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #65 Gepost op: 15 juni 2009, 23:17:19 »
Ooohjaa, een jongen riep vandaag naar mij 'zwarte aap'. Mensen weten echt net hoe dat je kan raken, ik ga hier zeker nog een week over nadenken. Maar i'll get over it..... adventually.. Ik krijg dit soort termen vaker naar mijn hoofd geslingerd.

ryanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 15 juni 2009, 23:18:59 »

[...]

Precies. Door dit topic ben ik best trots op mezelf, omdat ik tenminste nadenk voordat ik zeg. En ik probeer zo min mogelijk te kwetsen.

Kijk dat is goed, dat probeer ik ook.
Ik had eerst ook dat toen mijn verzorgpony was verkocht en ik helemaal moest huilen er een kutmens was die me gewoon ging uitlachen. Dat mens had echt wat tegen mij, en ze wist wel hoe ze dat moest verwoorden.
A smart girl kisses but doesn't love

Lokezephyr

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 15 juni 2009, 23:21:01 »
Een x zat ik met een gozer in een cafetje het was wel gezellig en hij zei dat hij mijn zus kon en inene zei hij uit het niks ' ja je zus heeft toch onwijze kleine tieten echt gewoon min a ofzo ' en hij fluisterde er half achter 'net als jij' als je het niet verwacht komt het het hardst aan en ik snap het niet ik heb cup C dus waarom ?!? en waarom was zo'n opmerking uberhaupt nodig :s

Maarja was metteen weggegaan daarna had geen zin in een discusie ofzo ik vond het zo triest van die gozer
Kek.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #68 Gepost op: 15 juni 2009, 23:22:55 »

Ooohjaa, een jongen riep vandaag naar mij 'zwarte aap'. Mensen weten echt net hoe dat je kan raken, ik ga hier zeker nog een week over nadenken. Maar i'll get over it..... eventually*.. Ik krijg dit soort termen vaker naar mijn hoofd geslingerd.

Dat is tijdverspilling. Als je er nu over na gaat denken laat je jezelf gewoon kut voelen door een onbelangrijk kutjoch zonder gevoel. 't Leven is veels te kort om je zorgen te maken van wat anderen van je vinden...
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 23:24:10 door Levine »

Lokezephyr

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 15 juni 2009, 23:24:38 »

Ooohjaa, een jongen riep vandaag naar mij 'zwarte aap'. Mensen weten echt net hoe dat je kan raken, ik ga hier zeker nog een week over nadenken. Maar i'll get over it..... adventually.. Ik krijg dit soort termen vaker naar mijn hoofd geslingerd.

:goodman:
Kek.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #70 Gepost op: 15 juni 2009, 23:26:02 »

[...]

Dat is tijdverspilling. Als je er nu over na gaat denken laat je jezelf gewoon kut voelen door een onbelangrijk kutjoch zonder gevoel. 't Leven is veels te kort om je zorgen te maken van wat anderen van je vinden...

Jaa, ik denk er ook niet ecpress over na, ofzo. Maar het komt soms gewoon in m'n hoofd op. Maar dan duw ik het snel weer weg, want ik heb inderdaad betere dingen te doen.

Lokezephyr

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 15 juni 2009, 23:29:20 »

[...]

Jaa, ik denk er ook niet ecpress over na, ofzo. Maar het komt soms gewoon in m'n hoofd op. Maar dan duw ik het snel weer weg, want ik heb inderdaad betere dingen te doen.

Dat heb ik ook elke keer als ik weer over nadenk komt er zo'n raar koud gevoel in me lichaam , na een tijdje denkje dat het je niks meer doet maar toch blijft het bij mij hangen. Ik het gewoon echt niet van me afzetten heel irritand terwijl ik heel wat 'kk gothic' blabla shit gewend ben.
Kek.

MevrouwSushi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 15 juni 2009, 23:29:22 »
uhmm.
2 jongens die ik leuk vond [niet tegelijkertijd XD] zeiden dat ik lelijk was.
De een op msn tegen mij zelf. De ander hoorde ik via via.
't Raakte mij toen wel, maar nu boeit 't me niet meer.
En m'n broertje de hele tijd met z'n  "je bent dik. Vetzak. blablabla.." -.-
Alleen dat is gewoon, omdat 't m'n broertje is XD
Ik weet zelf wel dat 't niet zo is, wat mn broertje zegt, maar toch ga je erover nadenken enzo. maargoed.

L

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 15 juni 2009, 23:31:40 »

Een x zat ik met een gozer in een cafetje het was wel gezellig en hij zei dat hij mijn zus kon en inene zei hij uit het niks ' ja je zus heeft toch onwijze kleine tieten echt gewoon min a ofzo ' en hij fluisterde er half achter 'net als jij' als je het niet verwacht komt het het hardst aan en ik snap het niet ik heb cup C dus waarom ?!? en waarom was zo'n opmerking uberhaupt nodig :s

Maarja was metteen weggegaan daarna had geen zin in een discusie ofzo ik vond het zo triest van die gozer

Dat is echt sneu.. Ik had ook zoiets, ik zat met mijn vriend en een andere jongen op het terras, en ze hadden het over een meisje die bijna wat met een vriend van hun had. En toen zeiden ze: ze heeft echt amper tieten, en ze vonden haar maar niks daarom. Maar die van haar zijn groter dan die van mij! Leuk hoor, als je vriend zulke dingen zegt. Nouja, ze zaten elkaar gewoon naar de hand te praten, mannen zijn VREEMD.

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 15 juni 2009, 23:31:43 »
paprikahoofd :(