Auteur Topic: Wat is de grootste belediging in je leven geweest?  (gelezen 182876 keer)

blackthumbnail

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 15 juni 2009, 21:27:37 »
"Jemig, *naam vriendje*, wat heb jij een loservriendinnetje zeg!" En ik zat er dus naast.

Oh en deze was ook niet erg leuk, maar ik heb hem later pas gehoord.
Ik had tussenuur, een vriendin van me had kcv. Ik liep rondjes om de school.
Die leraar zag mij, vroeg hij aan die vriendin: "Is dat *mijnnaam* of haar zus?" "Haar zus zit op een andere school." "Oh. Heeft ze anorexia?"
JA meneer ik ben dun, maar daar kan ik niks aan doen.
tumblr /// apple juice, man... fucking delicious.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #26 Gepost op: 15 juni 2009, 21:28:43 »
Dat ik een waardeloze vriendin was. Terwijl ik juist heel hard m' n best deed er voor haar te zijn. Dat deed echt pijn.

Ik hoorde het zeg maar achteraf door zo'n dude die mij vertelde wat mijn beste vriendin (van toen, dah) over mij tegen hem vertelde. Terwijl ik dacht dat zij juist niet zo'n type was. Viel me echt vies tegen van haar.

M'n broer: "Pleeg zelfmoord, iedereen haat je, niemand zal je missen. Kortom: Iedereen en alles is beter af zonder jou."  Au.

Amy

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 15 juni 2009, 21:32:01 »
"Heey, als je in de spiegel kijkt, schiet je dan gewoon niet helemaal in de lach?"
ik: "wtff, hoezo?"
zij: ja, uwe neus, en u uiterlijk MUHAHAHAH. (lachend over haar eigen grap)

Ze is gewoon de grootste bitch. vorig jaar kakte ze echt iedereen uit. (opmerkingen van, "waar haal jij je kleren jho, van de stortplaats?", (over H&M-kleren)
* ik koop swarovski voor mijn puppyke, dat is zooo out dat jij dat draagt.* en zo kan ik doorgaan.
Mijn blog vol product reviews!  http://amysproductreviews.wordpress.com/

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #28 Gepost op: 15 juni 2009, 21:33:35 »

"Heey, als je in de spiegel kijkt, schiet je dan gewoon niet helemaal in de lach?"
ik: "wtff, hoezo?"
zij: ja, uwe neus, en u uiterlijk MUHAHAHAH. (lachend over haar eigen grap)

Ze is gewoon de grootste bitch. vorig jaar kakte ze echt iedereen uit. (opmerkingen van, "waar haal jij je kleren jho, van de stortplaats?", (over H&M-kleren)
* ik koop swarovski voor mijn puppyke, dat is zooo out dat jij dat draagt.* en zo kan ik doorgaan.

Ik vind jouw neus juist echt om jaloers op te zijn. Echt perfect.
Enneh, jij ziet er goed uit& je straalt positiviteit uit, ofzo!  Meen ik echt.

L.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 15 juni 2009, 21:33:56 »
Een meisje dat ik best wel goed ken denkt dat ze grappig is & gaat dan grapjes maken & zegt ze; heee kut antiliaan. daar kan ik dan zo boos om worden terwijl ik maar kwart antiliaans ben .... ik heb het nooit gezegt tegen haar maar als ze zo door gaat zal ze ooit eens de verkeerde tegen komen!
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 21:59:12 door LETMELOVEU »

_MELLE

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 15 juni 2009, 21:34:10 »
Een jongen tekende een gezicht van opzij op het bord met echt een gigantisch iets als neus. "Kijk dit is Mariëlle. (Ik)"
En ook "Ooit al aan plastische chirurgie gedacht?"
Daar kon ik niet echt om lachen.
Ook niet dat ze zeggen dat ik dik ben, omdat ik 1. dat niet ben. en 2. Ik ben daar heel gevoelig voor en dat weten ze.
Don't it always seem to go, that you don't know what you've got till it's gone

milkbreak

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 15 juni 2009, 21:37:21 »
Ooit toen ik aan het fietsen was.
Echt heel raar.

Er fietsen een neger, in tegengestelde richting van mij,
Hij keek me al van een afstand aan.
Toen hij op nog maar een kleine afstand was, spuugde hij me in mijn gezicht, tegen mijn wang.
Zo maar uit het niets.

Ik was serieus in shock.
En toen dacht ik, omg GADVERDAMME!
Was gelukkig nog maar 1 min. van mn huis af.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 21:56:06 door milkbreak »

thisiswhoiam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 15 juni 2009, 21:37:24 »
dat ik lelijk was en dat ik het niet waard was..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #33 Gepost op: 15 juni 2009, 21:37:42 »
had vrijdag ruzie met mn broer.
hij zij ''ga dood,ikhaatje,pleeg zelfmoord blabla''
uiteindelijk gezegt dat het hem speet,en hij het niet meende.
maar toen deed het wel pijn.
oja,ben ik groep acht erg gepest,dus het zowiezo veel opmerkingen naar m'n hoofd gekregen.nooit bijgehouden.

Sprookjesbos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 15 juni 2009, 21:39:06 »
Een vriend van mijn ex-vriend zei in het bijzijn van al zijn vrienden dat ik plat ben (ok, toegegeven, ik heb een cup a, maar alsnog, het valt wel mee) en lelijk en mijn vriend zei toen ''ja, dat is zo''. Dat deed echt super veel pijn. Ik ben toen ook woedend weggegaan.

meisjee1992

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 15 juni 2009, 21:40:46 »
pff er zijn echt genoeg dingen waar ik me niet heel nice bij voelde!

- "jij bent echt een hyperactief kutkind"
- "gatverdamme wat zweet jij veel!"
- "je bent wel dik geworden in de vakantie!"
- "hahahahaha ik ben blij dat ik hier niet de enige ben met een onderkin"
- "jouw zus is toch die ene loser uit de 6e?"

en nog meer dingen.. maar ik ben helemaal niet dik of zo dus daar denk ik dan maar bij: ja leuk voor je.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 21:44:14 door meisjee1992 »
don't cry because it's over, smile because it happend!

Sprookjesbos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 15 juni 2009, 21:41:36 »

[...]

Ik vind jouw neus juist echt om jaloers op te zijn. Echt perfect.
Enneh, jij ziet er goed uit& je straalt positiviteit uit, ofzo!  Meen ik echt.

Ben ik het mee eens!

skram

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 15 juni 2009, 21:43:38 »
toen nog mn ''beste vriendin'' waarvan de ouders in een scheiding lagen doodleuk tegen mij zeggen dat ze niet naar mn nieuwe kamer kan komen kijken omdat ze naar dr oma moet, achteraf horen dat ze met haar ''nieuwe beste vriendin'' naar stad was gewees en besloten hebben mij maar te dumpen omdat ik er zogenaamd ''nooit voor haar zou zijn'' (ik ben een keer facking door de hagel en onweer gefietst voor haar omdat ze dr telefoon niet opnam en bang was dat ze dood was ofzo) AANSTELLERIG LOEDER.
zo dat moest er even uit.
L\\\'essentiel est invisible pour les yeux.

MOU

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 15 juni 2009, 21:46:21 »
''Is dat kind gehandicapt ofzo?''
En ik hoor ongeveer elke dag op school: ''Je bent lelijk''.
Maar daar trek ik me niks van aan.

En ik hoor ook heel vaak: Heeft dat kind een hazenlip? (Die kinderen weten blijkbaar niet wat een hazenlip is, want ik heb echt GEEN hazenlip).
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2009, 21:50:44 door ALPACA »

redlipsticks

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2009, 21:46:32 »
Iemand waarmee ik een beetje ruzie heb zeg maar, wist dat een jongen mij leuk vindt. En nu heeft hij allemaal dingen over mij tegen die jongen gezegd, zoals dat ik een slet ben, dat ik een dun k*twijf ben, etc.

Ik vergeef het hem nooit, ook al heeft hij zijn excuses aangeboden.
The morning brings a mystery, the evening makes it history.

kellaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 15 juni 2009, 21:50:32 »
Paar jaar terug had ik een vriend en we zaten op de bank en ik pakte een zak chips. En begon te eten maar hij moest niet. en ik was gewoon aant eten en hij trekt me zo die zak uit de hand en zei: nu heb je wel genoeg gehad ! en ik was toen niet bepaald de dunste voelde me zwaar beledigt en dat heb ik hem ook gezegt het werd de grootste ruzie. Later bood hij wel zun excuss aan. maar hij deedt me wel pijn.

Retards

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 15 juni 2009, 21:53:14 »
'Normaal spuug ik op mensen zoals jij.'
Me ex, die ik toen nog leuk vond.

En ik hoor iedere dag wel dat ik lelijk ben en dat me neus groot is. 'Heb jij 4 keer je neus gebroken ofzo? Jezus wat een ding..'
Raindrops running through my vains

suus91

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 15 juni 2009, 21:57:45 »
Mijn mentor zei een keer tegen mij: ben je afgevallen? ja ik ben afgevallen.. mijn mentor: pas je op dat je geen biafra kindje wordt... (dat is dus een kindje uit afrika die helemaal uitgehongerd is) en bedankt!

En mijn oma nadat het uit was met mijn vriendje: pas je op dat je geen afgelikte boterham wordt.. (dat wil je dus echt niet horen als het net uit is met je vriendje..)

LoveLyDiaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 15 juni 2009, 21:58:01 »
Niet bij mezelf maar wel bij m'n vriendin (weet overigens niet of het de grootste belediging was). In de eerste zaten er twee jongens bij ons in de klas; M. en D. Die vonden het grappig om mijn vriendin de hele tijd 'dik' en 'lelijk' te noemen, 'varken' scoorde ook goed. Toen kreeg ze in de 2e+3e anorexia. Liepen we door de gang, komt D. langs, zegt ie; Anorexiakind.
'T is dat ik goede zelfbeheersing hebt maar ik had hem bijna gemept, vooral omdat hij degene was die de anorexia veroorzaakt had.
Ik vraag me nog altijd af waarom jongens zulke dingen toch altijd zo leuk vinden.

Kelly's Closet

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 15 juni 2009, 21:58:42 »
niet echt iets.
maar ik vind het echt raar,
ik heb zelf ook een grote neus.
maar bij mij is er nog NOOIT iets over gezegt, alleen door mezelf dan.
ik denk dat het ook ligt aan of je zelfverzekerd bent of niet.
dit account bestaat niet meer

neonlights

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 15 juni 2009, 21:59:05 »
Ik herinner me nog in het 1e middelbaar
Een rotjong(dat trouwens blijven zitten was)schreef op bord;
van korstjes krijg je borstjes
LYNN

:devil: dom jong echt

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #46 Gepost op: 15 juni 2009, 22:00:04 »
Hmm
Dan moet ik toch even nadenken

Ik weet er wel een paar

- het feit dat jongens altijd meer interesse toonden in mijn nichtje in de tijd dat ik veel met dr omging. Zij kreeg altijd de meeste vraag naar haar msn, kustte altijd met de meeste mensen en ik stond er altijd zo bij van: hmm naja.
- Het feit dat 1 jongen liever met mijn beste vriendin kuste dan met mij (nadat hij wel vet keihard had geslijmd bij mij etc.)

Hoe reageer je in zulke situaties?
Nou bij de eerste zeg je niks en lach je er een beetje bij
En bij de tweede was ik vet boos op die vriendin geworden en op die jongen ook. maarja, hier geldt echt bij: wie het laatst lacht lacht het best, want die jongen zei laatst tegen me dat ik een mooi meisje was geworden ._.
tja. ik had er niet op gereageerd. hij heeft zijn kans 3 jaar geleden al weggegooid

maarja en verder, weet ik eigenlijk niet ech twat. Ja, meestal gewoon als ik met iemand samen ben die knapper is, dat die meer fotoreacties krijgt als er een foto van ons samen is. jeweetwel, zo'n kleine dingetjes
maar goed.

Ichthues

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 15 juni 2009, 22:00:52 »
Wat shocking dat zoveel mensen zo erg beledigd zijn Ö
En dan vooral over neuzen, echt heel erg vaak.
Meiden, trek je niks aan van die mensen!

Oké, de mijne, niet echt de grootste belediging (die weet ik al niet meer) maar wel de pijnlijkste recenste.
Ik liep naar het rokersplein waar m'n vriend stond en nog een paar andere mensen, en maakte een opmerking over de hoeveelheid curry in frikadelbroodjes *ja, ik ben soms gewoon maf xD* en toen gingen de mensen waar hij bij stond me echt keihard uitlachen, 'interessant' *op een sarcastische manier* zeggen, en begon één meisje (die mijn vriend leuk vind) gewoon te zeggen dat ze me dom vond en alles op zo'n zacht toontje dat ze dacht dat ik het niet hoorde O.o

IK HAAT haar écht.

Dus.

L.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 15 juni 2009, 22:01:31 »
Ohja me vriendin en ik stonden altijd met z'n tween of met een groepje altijd op een hoekje langs de weg & ik kreeg een x ruzie met me ouders en toen zei me vader; ja en dan loop je een beetje de hoer te spelen daar =| & later zei die jaa maar we zijn wel trots op je...? Ik heb het hem nog steeds niet vergeven...

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 15 juni 2009, 22:03:11 »
strijkplank.. ik haat die jongen nog steeds.
dat was in de 2e. ik ben vrij lang, en toen had ik nog niet zoveel borsten..
echt een kutopmerking..