Auteur Topic: Wat is de beste tijd om een kamer te zoeken?  (gelezen 276 keer)

Gast

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 september 2019, 09:00:32 »
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een kamer in Utrecht. Ik heb dit de afgelopen 3 maanden met gratis middelen gedaan (en zo zelfs een kamer gekregen, maar die paste uiteindelijk toch niet bij mij), maar nu denk ik er toch aan om ergens zoals kamernet een betaald abonnement te nemen. Mijn probleem is namelijk dat ik onder de 20 ben, dus ik kom voor veel kamers niet in aanmerking. Mijn vraag is nu dus of iemand weet wat de komende tijd een goed moment zou zijn om zo’n abonnement te nemen, zodat er niet maar 5 advertenties zijn waar ik op kan reageren en ik wel waar krijg voor mijn geld (ik vind €30 best veel).

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2019, 09:21:44 »
Ik denk pas halverwege het studiejaar als ik eerlijk ben. Als er een deel afhaakt. Ik weet niet waarom de kamer die je kon krijgen niet bij je paste, maar überhaupt is een (betaalbare) kamer in Utrecht écht lastig...

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 september 2019, 10:36:00 »
Ik denk dat je die kamer beter had kunnen accepteren. Je moet echt heel veel geluk hebben in Utrecht. Zoal hierboven al gezegd word, denk ik ook dat je halverwege het jaar misschien een kans hebt.
Hoi

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 september 2019, 12:50:40 »
Tot februari kunnen studenten die stoppen nog een deel van hun collegegeld terug krijgen dus rond die tijd zullen (denk ik) de meesten stoppen en heb je de meeste kans vermoed ik.
mooierd

Gast

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 september 2019, 16:47:00 »
Ik denk dat je die kamer beter had kunnen accepteren.

Nee het was een kamer in Nieuwegein bij een hospita waar ik dan een jaar vast zou zitten. Hospita wilde toezicht houden op het komen en gaan in het huis dus ik zou daar niet echt met vrienden kunnen komen ofzo. Ik wil een kamer omdat ik uit huis wil en niet vanwege reistijd of zoiets dus het is niet nodig om zomaar het eerste wat langskomt aan te nemen.
Bedankt voor jullie reacties!

lisanveen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 september 2019, 17:24:03 »
tjeminee dat had ik ook niet genomen. ben je uit huis woon je bij een nieuwe moeder in huis die dan ook nog eens nite echt je moeder is! daar gaat je vrijheid en privacy!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 september 2019, 21:56:37 »
Damn dat had ik ook niet gedaan.
Wat iedereen al zegt, zo rond december/januari/februari wanneer er mensen zullen stoppen met hun opleiding. Het is wel echt kut om woonruimte te vinden in Utrecht.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!