Auteur Topic: Waar zit je mee? Lucht je hart!  (gelezen 12087700 keer)

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8625 Gepost op: 12 juni 2018, 22:39:43 »
-weg-

NC
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2018, 08:44:19 door Snowblack »

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8626 Gepost op: 13 juni 2018, 13:54:04 »
Ik kan zo'n actieve hekel aan mezelf hebben. Zit ik weer, 3 dagen voor een deadline, mezelf helemaal uit de naad te werken omdat ik niet op tijd kan beginnen met m'n stomme kop.

Ergens een kwestie van accepteren want veranderen lukt gewoon echt niet. Maar wat was het fijn geweest om alles al klaar te hebben zodat ik nu rustiger aan had kunnen doen. Daar had ik veel meer van genoten dan eerst niets gedaan te hebben en mezelf nu uit de klote te werken. D=

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8627 Gepost op: 18 juni 2018, 08:43:59 »
Eerst wordt je keihard door iemand geditcht voor een ander. Vervolgens roept deze persoon keihard: 'we houden wel contact hoor!' En vervolgens hoor je helemaal niks van deze persoon en moet al het contact vanuit jou komen. En als je niks van jezelf laat horen, hoor je van die ander ook niks. En als je elkaar dan toevallig tegenkomt is het: 'Ja, ik zat net aan je te denken', of: 'Ja, ik had je nog mee willen vragen...' wat ze dus niet gedaan heeft...

Zo'n vriendin wil ik niet worden.

m123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8628 Gepost op: 05 juli 2018, 13:34:13 »
heyy
Ik heb dus op school een vriendengroepje met 4 andere meiden. Een vriendin (k.) doet alleen niet leuk tegen mij daar irriteer ik me erg aan. Ze doet de hele tijd alsof ik heel dom ben. En maakt daar dan ook grapjes over. Nou zit er nog een ander meisje (H) in de vriendengroep waarmee ik eigenlijk het meest omging. Alleen zit K. haar nu een beetje voor zich te winnen en mij een beetje buiten te sluiten. Wat laatst bijvoorbeeld gebeurde: we waren ons aan het vervelen dus we deden een spelletje we gingen omstebeurt iets tekenen en dan gingen de anderen raden wat het is. Nou slaat ze mij ten eerste over.  Ik tekenen gaat ze vervolgens filmpjes laten zien aan H en kijken ze niet eens. Toen ik klaar was met de tekening ging ze het ook nog helemaal afkraken van je maakt hem nog lelijker dan dat die was met die kleur. Toen was het weer haar beurt gaat ze allemaal figuren tekenen van een serie die zij en H hebben gekeken. Dus hun lachen maar ik kende dat niet. uiteindelijk ben ik maar naar de andere vriendinnen gegaan. vandaag gebeurde er weer iets we waren galgje aan het spelen ik en een andere vriendin (G) en zij zat voor ons nou was er een woord en K. wist meteen wat het was. Het was mijn beurt dus ze zei niks. maar bij elke letter die ik zei ging ze lachen en zei ze hoe kan je zo dom zijn. om toch te laten merken dat ik het niet leuk vond zei ik iets van we kunnen niet allemaal zo slim als jou zijn natuurlijk en de rest van haar opmerkingen heb ik maar genegeerd. zo doet ze net of ik een klein kind  en dom ben Ik ben er zo klaar mee we doen alle 5 atheneum dus het is niet zo dat ze ook een veel hoger niveau doet. Ik heb laten merken dat ik het niet leuk vind maar ze blijft maar doorgaan. Ik word er helemaal gek van ik heb het idee dat ze me gewoon een beetje belachelijk loopt te maken (ze zegt alles ook nog eens super hard) om zelf grappig te zijn. Ik denk dat ze gewoon een beetje narcistisch is. Weet iemand wat ik moet doen? :fieuw:
liefs anoniempje

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8629 Gepost op: 13 juli 2018, 15:19:54 »
Ik ben zo bang dat ik je gezicht vergeet, omdat je er niet meer bent, en ik zelfs geen foto van je heb...  :cry:

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8630 Gepost op: 14 juli 2018, 22:46:09 »
meh.
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

Anoniempje11

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8631 Gepost op: 15 juli 2018, 01:26:14 »
Hoi allemaal,
Ongeveer een jaar geleden hebben mijn moeder en stiefvader een vakantie geboekt. Mijn moeder wilde graag dat ik mee zou gaan (helemaal omdat ze te horen had gekregen dat ze kanker had). Ik houd er niet zoveel van om op vakantie te gaan en ik verwachtte dat ze na haar operatie genezen zou zijn. Ik besloot daarom om niet mee te gaan. Inmiddels is ze nog steeds niet genezen en gaat ze buiten mijn vakantie op vakantie. Ik heb ontzettend veel spijt dat ik heb gezegd dat ik niet mee wilde. Ik zou er dan ook alles aan willen doen om alsnog met haar op vakantie te kunnen. Het probleem is alleen dat ze het niet erg breed heeft. Ze woont niet samen met mijn stiefvader dus ze is een alleenstaande ouder. Ze moet dus sparen voor haar vakantie. Een last minute vakantie zit er daarom (financieel) niet in. Ik heb zelfs nog gekeken of ik het kan betalen maar dat gaat gewoon niet. Ik ben bang dat ik misschien niet meer met haar op vakantie kan ivm haar ziekte. Ik zou willen dat ik mijn besluit kon terugdraaien....

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8632 Gepost op: 06 augustus 2018, 08:50:54 »

Ik vind mijn kennis best wel griezelig worden, omdat hij teveel toenadering zoekt en het iedere keer verschuift als je hem erop aanspreekt. Hij zegt soms best wel ongemakkelijke dingen, en laatst stond hij zelfs al in de deuropening te gluren nadat ik daar folders had bezorgd. Gelukkig was ik toen al weg. Hij hangt teveel aan mij en ik heb geen idee hoe ik dat kan stoppen. Ik ben zo geschrokken van het folder incident, dat ik erover na denk zijn stukje maar over te slaan tijdens die twee keren dat ik nog moet lopen. Ik ben bang dat het straks uit de hand zal lopen, ook al bedoelt hij het waarschijnlijk niet zo. Hij heeft niet in de gaten hoe eng hij is.

NC

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8633 Gepost op: 11 augustus 2018, 00:31:01 »
UGHHH :hamer:
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #8634 Gepost op: 11 augustus 2018, 10:50:30 »
Ik droom al twee nachten op rij hele rare gewelddadige dingen (in elkaar geslagen worden, aangereden worden). Dan word ik wakker en duurt het weer even om in slaap te komen. Ik weet ook wel dat het niet echt gebeurd is natuurlijk, maar vrolijk word ik er ook niet van.
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8635 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:00:49 »
Gisteren op werk ben ik na een telefonisch conflict met een klant helemaal ingestort, kon niet stoppen met huilen. Gisteravond probeerde ik te ontspannen, ging niet. Ben aan het verhuizen en het is chaos thuis. Vandaag was ik 30 minuten te laat op werk, een collega heeft me apart genomen en gepraat over wat er is. Weer gehuild. Er speelt nu zoveel, ik kan gewoon niet meer. Hij zegt dat ik echt hulp moet zoeken.
Ik ga ook even weg van Girlscene want dit helpt mij ook niet.

NC

Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8636 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:11:16 »
@Kopje: Sterkte :goodman:
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #8637 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:35:39 »
Sterkte kopje  :goodman:
ik hoop dat je hulp gaat zoeken
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8638 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:49:15 »
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #8639 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:50:11 »
Alles is zo donker

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #8640 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:54:01 »
Op het randje van opgeven en overleven

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8641 Gepost op: 04 december 2018, 17:38:40 »
Ik zit heel erg met  de Brexit, omdat het van jongs af aan al mijn droom is om die kant op te emigreren. En ik erger mij  ook aan het feit dat ik  er niet met mijn omgeving over kan praten, omdat  ze niet beseffen hoe serieus die droom voor mij is. Omdat het simpelweg niet tot  ze doordringt dat dit iets is wat ik al ruim 10 jaar  lang  wil.

NC