Auteur Topic: Waar zit je mee? Lucht je hart!  (gelezen 12087337 keer)

Moonkissed

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 31 mei 2012, 19:53:43 »

Ik vind dit topic wel een goed idee en ik hoop dat het helpt. Ik post zelf ook vaak in het wwjneek topic. Maar ik vind dit wel fijn als het zo druk is daar, en ik wil iets écht kwijt. Ik kan begrijpen dat mensen zich geremd voelen om daar te posten, al is iedereen van mij welkom. Zeker toen ik hier nog niet zo lang zat, ging ik ook niet in zoveel topics posten omdat ik veel mensen op elkaar zag reageren dezelfde (niet in wwjneek maar gewoon random topics) en dan dacht ik: laat maar. En ik kan me voorstellen dat anderen zich zo ook voelen. Al is nog steeds iedereen welkom daar en vind ik het jammer dat mensen er niet graag posten.

Ja, precies dit!

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 31 mei 2012, 20:00:05 »
Oke, ik sla net een mapje open met een opdracht die ik aan het begin van dit schooljaar gemaakt heb; ''wie ben ik''. En de eerste zin die ik lees, is meteen iets dat mij altijd al heeft dwars gezeten. Shit shit shit waarom heb ik dat erin gezet, waarom ben ik zo eerlijk geweest.
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 31 mei 2012, 20:03:23 »

Er is vanmorgen een meisje van 12 doodgereden niet zo ver van mijn huis.. En dinsdag een vrouw in mijn straat. Beide door een vrachtwagen. RIP :/

Ah bah, dat vind ik ook altijd zo rot om te horen :/ bij ons 'in het dorp' was ook een keer een oude vrouw doodgereden door een meisje dat net haar rijbewijs had gehaald. Echt heel vervelend nieuws altijd omdat het je toch op een bepaalde manier persoonlijk aangrijpt :c

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 31 mei 2012, 20:03:33 »
AAHH ffuuuck, NOG meer dingen die ik erin heb gezet. Ik weet het gewoon echt niet meer dat ik dat gedaan heb.

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 31 mei 2012, 20:06:17 »
dude dit is gewoon exact WWJNEEK laughing7.

Alsof hier niet uiteindelijk dezelfde mensen zullen komen reageren.
Wtf maakt het uit. Sorry hoor, maar als je niet 'durft' te reageren doordat er een paar keer achter elkaar dezelfde mensen komen vind ik dat raar en vraag ik me af hoe je in RL met zo een situatie om gaat, als je bijv. in een nieuwe klas komt.
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 31 mei 2012, 20:06:59 »
Maar goed, veel succes hier iedereen met dit topic. ^^
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 31 mei 2012, 20:10:00 »

Maar goed, veel succes hier iedereen met dit topic. ^^

testversie  laughing7.

ganjagirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 31 mei 2012, 20:10:08 »
wat een aanstellers sommigen hier

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 31 mei 2012, 20:10:49 »

AAHH ffuuuck, NOG meer dingen die ik erin heb gezet. Ik weet het gewoon echt niet meer dat ik dat gedaan heb.

Zo confronterend, sommige dingen D:
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 31 mei 2012, 20:11:06 »

Nou goed ik ga er ook niet meer op reageren, ik vind dit topic zoals ik al zei ook geen slecht idee, kunnen mensen hun ei kwijt die dat om de een of andere reden niet in WWJNEEK zouden kunnen, maar (1)kun je dan alsjeblieft gewoon die opmerking in de beginpost over WWJNEEK weghalen? Want als dit (2)een ander doel heeft dan WWJNEEK hoeft er ook geen link tussen gelegd te worden, en als het hetzelfde doel heeft is dit topic niet nodig.

En (3)ik weet gewoon dat mensen o.a. mij bedoelen met 'de harde kern' terwijl ik echt niemand bij voornaam ken/noem behalve twee mensen die ik in het echt ken, en ook geen inside jokes ofzo met iemand heb. Het 'HA-nu-ben-ik-het-kwijt' gevoel is voor mij waar heel WWJNEEK om draait en ik vind het gewoon vervelend als er wordt gedaan alsof iedereen daar maar vrolijk loopt te slowen.

1 - done
2 - het is wat het WWJNEEK vroeger was. Dus vandaar de link.
3 - niemand bedoelde jou met 'de harde kern'. Tot je je zo aangesproken voelde.

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #60 Gepost op: 31 mei 2012, 20:11:11 »

Wtf maakt het uit. Sorry hoor, maar als je niet 'durft' te reageren doordat er een paar keer achter elkaar dezelfde mensen komen vind ik dat raar en vraag ik me af hoe je in RL met zo een situatie om gaat, als je bijv. in een nieuwe klas komt.

Dit vind ik een stomme opmerking.
Het is niet zo dat ik niet durf te reageren in 't WWJNEEK topic, maar het is meer dat ik er geen zin meer in heb, omdat ik denk dat er toch altijd dezelfde mensen reageren op elkaar. Dit kan dan misschien wel niet waar zijn, maar voor mij lijkt het wel zo en dit stoot mij af.

Dat je nu de behoefte voelt om iemands echte leven erbij te halen, vind ik grote onzin. Dit forum en RL zijn heel anders en kun je niet vergelijken. Zo lijkt het alleen maar alsof je zegt dat mensen die dit topic wel een goed idee vinden (mede omdat ze niet in het WWJNEEK topic reageren) watjes zijn en socially awkward.

Kan zijn dat je dat niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. Niet tof.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

xsweetlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 31 mei 2012, 20:12:13 »
Ik hoop dat je nu kunt rusten.. Je had het niet verdiend, we zullen je missen lief.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 20:12:46 door xsweetlove »

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 31 mei 2012, 20:14:08 »
Mensen, we zien wel. Dit topic ís er nou eenmaal, en laten we proberen er geen 'slow(-achtig iets)' van te maken.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 31 mei 2012, 20:14:11 »

Omdat dit een forum is en sommige mensen gewoon extreem bitchy zijn? Omdat dit het internet is en het merendeel hier zich (vrij) anoniem voelt?
Omdat dit soort situaties in RL niet voorkomen?

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 31 mei 2012, 20:16:55 »
Ik zal nu zelf ook maar eens stoppen met het bevuilen van dit topic.

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 31 mei 2012, 20:18:43 »
Best grappig dat dit een anti-slow topic moet zijn en de eerste 3 pagina's zijn slow laughing7.

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 31 mei 2012, 20:19:18 »

Oke, ik sla net een mapje open met een opdracht die ik aan het begin van dit schooljaar gemaakt heb; ''wie ben ik''. En de eerste zin die ik lees, is meteen iets dat mij altijd al heeft dwars gezeten. Shit shit shit waarom heb ik dat erin gezet, waarom ben ik zo eerlijk geweest.

Op zich snap ik wel dat het niet fijn voelt, maar is het echt zo erg?

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 31 mei 2012, 20:20:54 »

[...]

testversie  laughing7.

WWJNEEK- beta version/update  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 31 mei 2012, 20:23:27 »

Fijn he dat SLB portfolio :') Was jij ook zo achterlijk lang met je stage eindverslag bezig?

Moonkissed

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 31 mei 2012, 20:24:14 »
Mochten ze willen. Energiedrankjes uit de supermarkten halen. Ik dacht het niet.

xsweetlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 31 mei 2012, 20:25:41 »
Ik irriteer me mateloos aan die irritante leden die denken dat zij alles wel even beter weten en hier gewoon keihard verder gaan omdat ze te eigenwijs zijn om dit een kans te geven. En ja, ik zou nu willen dat ik mijn vorige post niet geplaatst zou hebben en juist daarom is dit topic nu gemaakt.

Moonkissed

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 31 mei 2012, 20:27:46 »

Ik irriteer me mateloos aan die irritante leden die denken dat zij alles wel even beter weten en hier gewoon keihard verder gaan omdat ze te eigenwijs zijn om dit een kans te geven. En ja, ik zou nu willen dat ik mijn vorige post niet geplaatst zou hebben en juist daarom is dit topic nu gemaakt.

Ach negeer ze gewoon. Ik irriteer me er ook aan maarja. Ik heb geen zin in een ruzie of discussie.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 20:29:06 door Moonkissed »

xsweetlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 31 mei 2012, 20:28:59 »
Dankjewel allebei! Moest het ook echt even kwijt.

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 31 mei 2012, 20:30:31 »
Potjandorie waarom vind ik mijn beste vriend leuk
Ik wil gewoon eens een normale vriendschap met een dude zonder ingewikkelde shit

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 31 mei 2012, 20:31:23 »
Ik durf hem niet meer toe te voegen, en vanmiddag was ik zó enthousiast er over.
Ik was Blubber (rip) ~ Kroeltijgers zijn mijn sestra's