Auteur Topic: Waar zit je mee? Lucht je hart!  (gelezen 12087538 keer)

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 mei 2012, 19:00:25 »
Mijn beste collega-GS'ers
Ik open dit topic omdat het "wat wil je nu echt even kwijt"in de ogen van velen langzaamaan verandert in een slow. Er is toen een speciale slow geopend zodat het  wwjneek weer kon zijn waar het voor bedoeld was. Helaas wilde het niet baten en komt het voor velen nog steeds over als een slow. Ik hoor steeds meer mensen die hierover klagen en het vervelend vinden dat ze hun ei niet meer kwijt kunnen of even ongecensureerd hun hart luchten.

Daarom dit! Zie dit als het grote dump-topic. Knal neer wat je niet laten kunt, van sexy gifs tot hartstochten die je met niemand kan delen tot vrolijke verhaaltjes over je date van gister tot je avontuur met de wasmachine ...

NB: SLOWEN IS VERBODEN. Ik snap dat het in onze natuur zit en dat je er op een forum niet aan ontkomt. Ik snap ook dat "Ik kom naar je huis met fakkels en hooivorken!" niet een super sterk dreigement is. Maar echt, zodra je merkt dat je begint te slowen of iemand je erop aanspreekt, verkas dan gewoon naar een ander topic dat wel als slow bedoeld is. Of stuur elkaar gewoon via het gastboek berichten. Op de post van een ander reageren is natuurlijk toegestaan, maar hou je in en sluit niemand buiten svp.
Ta!

Let's get this parteeh started!

P.S. Ik heb toestemming gevraagd bij de moderators voor dit topic, dus no hate en geen reacties als "er is al een wwjneek"! Dit is geen sneer naar het andere topic, gewoon een poging om dit moddergevecht tot een wapenstilstand te brengen.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2013, 15:43:13 door Pivoine »

chanelchique

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2012, 19:02:12 »
Ik snap de bedoeling van dit topic. Maar ik denk dat het totaal onnodig en overbodig is, aangezien dit binnen no time ook gaat veranderen in een slow. Dat hou je niet tegen.

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2012, 19:02:22 »
Domme vraag maar wat is precies het verschil? Je mag hier niet reageren op anderen of....?
je mening is fout

chanelchique

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2012, 19:03:52 »

Domme vraag maar wat is precies het verschil? Je mag hier niet reageren op anderen of....?

Blijkbaar.

Woeps. Ga ik al even de mist in. Like I said, dit gaat gewoon zo'n zelfde topic als WWJNEEK.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2012, 19:04:16 »
Je mag best reageren, maar in het andere topic had zich een harde kern gevormd en dat was heel vervelend voor anderen. Hiermee proberen we event terug te gaan naar wat het een half jaar geleden ook was zegmaar. Je dumpt gewoon whatever je op dat moment kwijt wilt. En de "harde kern" zoals ik het nu omschrijf blijft in dat andere topic en slowt wat het niet laten kan. Iedereen blij.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 19:04:40 door Pivoine »

chanelchique

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2012, 19:05:29 »

Je mag best reageren, maar in het andere topic had zich een harde kern gevormd en dat was heel vervelend voor anderen. Hiermee proberen we event terug te gaan naar wat het een half jaar geleden ook was zegmaar. Je dumpt gewoon whatever je op dat moment kwijt wilt. En de "harde kern" zoals ik het nu omschrijf blijft in dat andere topic en slowt wat het niet laten kan. Iedereen blij.

Dat is onzin, want die "harde kern" verandert steeds. Daar is in het vorige WWJNEEK topic ook al een hele discussie over geweest.

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2012, 19:06:30 »
Ik word echt gek van mijn oudste zus en ze is een jaar in het buitenland. Hoe ze dat voor elkaar krijgt..

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2012, 19:06:50 »

[...]

Dat is onzin, want die "harde kern" verandert steeds. Daar is in het vorige WWJNEEK topic ook al een hele discussie over geweest.

Ik heb het overlegd met de mods. Dit is simpelweg een experiment, net als dat speciale slow-topic dat Pevensie onlangs opende. Als het niet werkt, nou, dan werkt het toch lekker niet. Als iedereen met zo'n instelling gaat reageren werkt het in ieder geval niet.

Happyness

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2012, 19:08:42 »
Dat mijn ouders niet snappen dat ik gewoon écht geen onbekende durf te bellen..
!@#$%^&*(*&^%$#@

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2012, 19:11:09 »
lul
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2014, 13:13:31 door lama »
je mening is fout

Redberry

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2012, 19:11:56 »
DANKU voor dit topic.

Hyzenthlay

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2012, 19:12:25 »
Oh kom op laten we gewoon dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is en kijken of het werkt, en anders niet. We kunnen het toch altijd proberen? :)
Ik heb morgen een proefvertaling Grieks en volgens andere klassen was hij heel vaag. I'm going to dieee D:
ὤλετο μέν μοι νόστος || Lost is my homecoming

SaraMia

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2012, 19:12:51 »

Dat mijn ouders niet snappen dat ik gewoon écht geen onbekende durf te bellen..
!@#$%^&*(*&^%$#@

Dat heb ik nou ook
I need something to make me believe

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2012, 19:12:53 »
Sorry maar ik vind dit best een nuttig topic enzo, maar het WWJNEEK is géén slow.

Een slow betekent dat er alleen maar onzinberichten worden gepost door een vaste groep en dat het hele topic daarmee vol staat, wat bij WWJNEEK dus absoluut niet het geval is. Er is ook eigenlijk geen 'vaste groep', hooguit een paar mensen die er vaak zijn en verder wisselen de mensen in het topic per week weer :')

Sorry maar ik ben dat gezeik over WWJNEEK echt even zat want ik ben daar actief en 90% van de mensen vindt het gewoon een fijn en leuk topic met een meestal goede sfeer, en als iemand ergens last van heeft zegt diegene dat en houdt de rest er rekening mee.

Ik snap überhaupt niet waarom dit topic wordt gemaakt door iemand die niet eens actief is in WWJNEEK en dus naar mijn mening niet echt recht van spreken heeft over de sfeer daar.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 31 mei 2012, 19:14:12 »
En alle posts hier die nu niet over dit topic zelf gaan konden ook gewoon in WWJNEEK en per dag worden er ook honderden van dat soort posts geplaatst dus ik snap sérieus het probleem niet :')

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2012, 19:15:46 »
Maargoed, dat zal aan mij liggen.

En oh, die 2 posts hierboven waren om mijn hart te luchten en omdat ik ermee zit.

chanelchique

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2012, 19:19:08 »
Ik sluit mij volledig aan bij de posts van Sparrow.

cupofreality

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2012, 19:19:19 »
Denken die leerkrachten dat wij geen andere leven hebben dan de hele dag zitten studeren --'

mesaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2012, 19:20:22 »

Maargoed, dat zal aan mij liggen.

En oh, die 2 posts hierboven waren om mijn hart te luchten en omdat ik ermee zit.

thumbs up laughing7.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2012, 19:21:05 »

Sorry maar ik vind dit best een nuttig topic enzo, maar het WWJNEEK is géén slow.

Een slow betekent dat er alleen maar onzinberichten worden gepost door een vaste groep en dat het hele topic daarmee vol staat, wat bij WWJNEEK dus absoluut niet het geval is. Er is ook eigenlijk geen 'vaste groep', hooguit een paar mensen die er vaak zijn en verder wisselen de mensen in het topic per week weer :')

Sorry maar ik ben dat gezeik over WWJNEEK echt even zat want ik ben daar actief en 90% van de mensen vindt het gewoon een fijn en leuk topic met een meestal goede sfeer, en als iemand ergens last van heeft zegt diegene dat en houdt de rest er rekening mee.

Ik snap überhaupt niet waarom dit topic wordt gemaakt door iemand die niet eens actief is in WWJNEEK en dus naar mijn mening niet echt recht van spreken heeft over de sfeer daar.

Onzinberichten? Ken je het YAB? Ook een slow hoor.

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat mensen zeuren over het wwjneek, maar daarvoor is dit topic juist. Kunnen al die mensen (want ja, het zijn er veel, ze reageren er niet eens omdat ze vervelende ervaringen hebben of gehoord hebben van anderen dat het er niet meer zo is als vroeger) hier reageren en kunnen jullie daar blijven.

Dit topic is trouwens aangemaakt door iemand die héél veel van anderen gehoord heeft over vervelende ervaringen daar en het zelf ook een beetje zat is aangezien zij ook genegeerd wordt en moe wordt van het slow-gehalte dat er vaak heerst. Maar in plaats van daar een discussie te starten probeer ik het op deze manier, een experiment zoals ik al uitlegde, om te kijken of hier animo voor is. Want denk je nou echt dat iedereen die graag iets zou willen posten maar het niet doet vanwege de slow-uitstraling post dat jullie niet moeten slowen? Die houden gewoon hun mond hoor.

"iemand ergens last van heeft zegt diegene dat en houdt de rest er rekening mee."
Dat is precies het probleem! Rekening houden? Waarmee? In het gesprek dat je gaat voeren? Het is de bedoeling dat je even je ei kwijt kunt, je frustratie eruit kunt gooien of kunt vertellen hoe verschrikkelijk lekker je vriend ruikt, I don't care. En als je dan even op elkaar reageert is dat niet erg, maar wat veel mensen in dat topic nu doen is te veel op elkaar reageren en anderen mensen hebben er last van. Dit is geen sneer naar het andere topic, zoals ik al zei, dit is gewoon een poging de vrede terug te vinden.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2012, 19:23:00 door Pivoine »

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 31 mei 2012, 19:21:50 »

Als je actief bent in het wwjneek besef je je ook niet hoe het voor members buiten dat topic is.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

chanelchique

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2012, 19:23:54 »
Joh ga aan de gang met je experiment, ik voorspel dat aan het einde van dit weekend dit topic exact hetzelfde is als WWJNEEK. Bij deze alvast een I told you so.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 31 mei 2012, 19:24:33 »

DANKU voor dit topic.

Fijn dat er nog een paar mensen zijn die wel zo'n positieve instelling hebben en het een kans willen geven zonder massaal de boel af te kraken :) you're welcome!

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2012, 19:25:01 »

[...]

Onzinberichten? Ken je het YAB? Ook een slow hoor.

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat mensen zeuren over het wwjneek, maar daarvoor is dit topic juist. Kunnen al die mensen (want ja, het zijn er veel, ze reageren er niet eens omdat ze vervelende ervaringen hebben of gehoord hebben van anderen dat het er niet meer zo is als vroeger) hier reageren en kunnen jullie daar blijven.

Dit topic is trouwens aangemaakt door iemand die héél veel van anderen gehoord heeft over vervelende ervaringen daar en het zelf ook een beetje zat is aangezien zij ook genegeerd wordt en moe wordt van het slow-gehalte dat er vaak heerst. Maar in plaats van daar een discussie te starten probeer ik het op deze manier, een experiment zoals ik al uitlegde, om te kijken of hier animo voor is. Want denk je nou echt dat iedereen die graag iets zou willen posten maar het niet doet vanwege de slow-uitstraling post dat jullie moeten slowen?

" iemand ergens last van heeft zegt diegene dat en houdt de rest er rekening mee."
Dat is precies het probleem! Rekening houden? Waarmee? In het gesprek dat je gaat voeren? Het is de bedoeling dat je even je ei kwijt kunt, je frustratie eruit kunt gooien of kunt vertellen hoe verschrikkelijk lekker je vriend ruikt, I don't care. En als je dan even op elkaar reageert is dat niet erg, maar wat veel mensen in dat topic nu doen is te veel op elkaar reageren en anderen mensen hebben er last van. Dit is geen sneer naar het andere topic, zoals ik al zei, dit is gewoon een poging de vrede terug te vinden.

Nou goed, ík vind het grote onzin. En dat eerste stuk, ik heb via Google de precieze definitie van slowchat opgezocht omdat ik het zelf ook niet exact wist, behalve veel posts.

Ik vind het gewoon belachelijk, en ja ik voel me aangesproken, ik ben veel actief in WWJNEEK en ik gebruik het als uitlaatklep, NIET als slow.

Nouja goed, zoals chanelchique ook al zei, waarschijnlijk is maandag of dit topic dood, of is het exact hetzelfde als WWJNEEK en kan het dus alsnog gesloten worden.

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 31 mei 2012, 19:25:24 »
Ik heb misschien een regendans gedaan toen het heel heet was, maar als het niet stopt met regenen morgen. Dan ben ik zo kwaad.