Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 61378 keer)

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #525 Gepost op: 02 september 2019, 23:57:34 »
Up!

Ik doe ook nog een poging. Ik ben 21, ik begin aankomend schooljaar aan een HBO studie Vertalen. Ik hou van lezen (thrillers of fantasy), K-pop, Harry Potter, series en films kijken, concerten bezoeken, reizen, doelloos rondscrollen op tumblr of twitter en het kijken en lezen van true-crime stories. Ben best introvert.

Ik zit in mijn tweede jaar van de pabo, hbo. En ik houd ook echt van dezelfde dingen =) Op k-pop na dan :bounce: Harry Potter is het beste wat ooit bedacht is xD

Groepsapp of 1 op 1 appen vind ik niet erg. Wel het liefst 18+. Het lijkt me gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen om mee te praten via app. Meeten sta ik momenteel niet echt voor open. Misschien na een tijd als ik merk dat het klikt maar het gaat me voornamelijk om het hebben van contact te hebben met mensen met soortgelijke interesses,

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #526 Gepost op: 03 september 2019, 00:01:15 »
Hee pinkiewink, ik ben dan niet van jouw leeftijd, maar ik ben altijd in voor een gezellig gesprekje. Voor meetten nog niet, dat bewaar ik voor mensen die ik al wat beter ken / ik woon niet zo dichtbij. Ik houd zelf van lezen, tekenen, fotografie, lesgeven, nutteloos op internet rondkijken en muziekmaken. Ik heb je geloof ik bij al een aantal recente topics zien reageren. Hoe gaat het met je?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #527 Gepost op: 03 september 2019, 12:39:58 »
Heb net diegene gecontacteerd voor Utrecht maar zijn er nog meer meiden uit Utrecht en omgeving hier?
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

w.a

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #528 Gepost op: 03 september 2019, 17:24:16 »

heei,

ik weet niet hoe actief dit onderwerp is maar ik ga het erop wagen.
ik ben 21 jaar en woon nu sinds een maand in utrecht.
ik heb hier verder geen vrienden en zou het erg leuk vinden om mensen te leren kennen.
ik hou van een drankje doen, lekker op de bank hangen en uitgaan op zijn tijd.
who's gonna help me out :)

w.a

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #529 Gepost op: 03 september 2019, 19:08:22 »
Heb net diegene gecontacteerd voor Utrecht maar zijn er nog meer meiden uit Utrecht en omgeving hier?

heel graag..

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #530 Gepost op: 04 september 2019, 17:26:02 »
Hee pinkiewink, ik ben dan niet van jouw leeftijd, maar ik ben altijd in voor een gezellig gesprekje. Voor meetten nog niet, dat bewaar ik voor mensen die ik al wat beter ken / ik woon niet zo dichtbij. Ik houd zelf van lezen, tekenen, fotografie, lesgeven, nutteloos op internet rondkijken en muziekmaken. Ik heb je geloof ik bij al een aantal recente topics zien reageren. Hoe gaat het met je?

Ik heb je een note gestuurd!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #531 Gepost op: 04 september 2019, 18:10:47 »
🙋 Yes hier. Ik woon niet in Utrecht maar studeer er. Is er een appgroep voor 20+ ofzo? Ik ben 23.
mooierd

Vlokje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #532 Gepost op: 09 september 2019, 13:55:43 »
Ik ben net vanuit mijn hometown Utrecht verhuisd naar randje Leiden, dus ben compleet koos vriendloos hier! Zijn er dames die hier in de buurt wonen? Ik ben 19 jaar.

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #533 Gepost op: 10 september 2019, 14:54:14 »
Ik woon vlakbij Den Bosch, wil daar eventueel wel een app groepje voor aan maken :)
All limitations are self-imposed.

Soepstengel

• Bekijk profiel
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Blue.Lady

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #535 Gepost op: 14 september 2019, 12:29:16 »
Ik meld me voor Utrecht en ik ben 19 jaar

sourcey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #536 Gepost op: 14 september 2019, 19:45:40 »
iemand in omgeving amsterdam/haarlem?

Lisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #537 Gepost op: 15 september 2019, 15:51:55 »
Zijn er mensen in Amsterdam die een groepsapp hebben/een willen maken? ( ik ben 16 jaar)